Dude, we mogen tieten posten. Waarom maakt niet uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar waarom dit weer mag? Maakt Google een uitzondering?
Hesk.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, dislexie op het toetsenbord: ik heb het.
quote:
Vanavond op de tv, speciaal voor jouquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Say what? Tering, hoe heet die ene dame ook weer die telkens grotere wilde en daaraan overleed?
Ann nogwat, best een mooie vrouw.
Dank je, vond dat best een mooie vrouw.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanavond op de tv, speciaal voor jouDe plotselinge dood van Anna Nicole Smith
Niets van Google te zien op deze pagina dus Google heeft daar niets over te zeggen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar waarom dit weer mag? Maakt Google een uitzondering?
nog te dom om te drinken. Wel liev.quote:
Ja?quote:
de tettenkoningquote:
The Photoshop is strong in this one.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Juup© het volgende:
Gadverdamme wat een vies mens is het ook![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ze had er op zijn minst borsteltjes aan vast kunnen maken, was het nog ergens nuttig voor geweest.quote:
Je kunt ze ook laten afzetten en als poef gebruiken.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze had er op zijn minst borsteltjes aan vast kunnen maken, was het nog ergens nuttig voor geweest.
Soort van bean bags.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt ze ook laten afzetten en als poef gebruiken.
Godverdomme, die heeft beste noten op de vulkoeken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |