heb ingezet op Nadal.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
'Tuurlijk, alleen vind ik het apart dat Nadals backodds sind gisteravond gedaald zijn van 1.86 naar 1.74.
Zijn er hier mensen die wedden op de finale?
Jammer dat hij niet een keer voor een vrouw kiestquote:Op zondag 8 juni 2014 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met nu de mededeling dat Mauresmo de nieuwe coach van Murray is.
Slechte grapquote:Op zondag 8 juni 2014 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet een keer voor een vrouw kiest
Djokovic en Nadal waren veel zwaarder favoriet dan alle anderen. Maar Djokovic was een zwaardere favoriet dan Nadal. Dat zou betekent dat het volgens de odds zo was dat we een Nadal-Djokovicfinale zou winnen die zou worden gewonnen door Djokovic.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:43 schreef Rosario het volgende:
Ik snap niet waarom Nadal en Djoko aan het begin niet 1.91 waren allebei. Er was virtueel gewoon geen enkele andere kanshebber.
[...]
Oké, mag ik vragen hoe veel (mag ook via PM/DM)?quote:
Met je eens dat het prachtig weer is maar GS-finales kan ik niet laten schieten. Dit wordt de honderdvierde achtereenvolgende GS-finale die ik zie.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
Te mooi weer buiten om te bankhangen
Zal om half 5 wel n keer inschakelen
Het is denk ik ook de vraag hoe fit Djokovic is.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:47 schreef grrrrg het volgende:
Ik ben toch van mijn geloof gevallen en denk dat Nadal weer gaat winnen. Ik denk toch dat de warme, zonnige omstandigheden hem zeer van pas komen. Zijn loopy ballen en topspinballen komen dan toch veel beter door.
Als Nadal de 1e set wint, dan denk ik dat het snel gedaan is. Het is echt zaak voor Djokovic om meteen goed en aggressief uit de startblokken te komen, want Nadal zal dat zeker doen.
De vraag is ook hoe fit hij is.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:53 schreef grrrrg het volgende:
[...]
Cons Djokovic:
- Mentaal kan hij soms van slag raken
[...]
Is Djokovic niet mentaal juist 1 van de sterkste spelers? Ik zou haast zeggen van welquote:Op zondag 8 juni 2014 14:53 schreef grrrrg het volgende:Cons Djokovic:
- Mentaal kan hij soms van slag raken
Ja, dat klopt. Dat heb ik niet zo goed gevolgd. Er was een probleempje met Djokovics' fitheid of zoiets?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is denk ik ook de vraag hoe fit Djokovic is.
[..]
De vraag is ook hoe fit hij is.
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet een keer voor een vrouw kiest
Ja, 1 van de sterkste, maar Nadal is verreweg de sterkste, mentaal gezienquote:Op zondag 8 juni 2014 14:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Is Djokovic niet mentaal juist 1 van de sterkste spelers? Ik zou haast zeggen van wel
Nog niets ingezet, kijk in play even naar hoe Djoko gaat en evt. Djoko als underdog of Nadal als de odd wat omhoog is gegaanquote:Op zondag 8 juni 2014 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
'Tuurlijk, alleen vind ik het apart dat Nadals backodds sind gisteravond gedaald zijn van 1.86 naar 1.74.
Zijn er hier mensen die wedden op de finale?
Ja, hij leek niet helemaal fit tegen Gulbis en na de wedstrijd duurd ehet twee uur voordat hij bij de persconferentie kwam. Daar had hij geen zin om over zijn 'fysieke problemen' te praten.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat heb ik niet zo goed gevolgd. Er was een probleempje met Djokovics' fitheid of zoiets?
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:58 schreef Marcoss het volgende:
Fed-Fan is de koning van de fitheid, die heeft afgelopen 2 weken 28x gevraagd of er iemand was die had gezien dat Nadal last had van z'n rug
Ok, die wedstrijd heb ik niet gezien. Ik had alleen gehoord dat Djokovic 2 rackets kapot had geslagen. Ook de persconferentie heb ik niet gevolgd.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hij leek niet helemaal fit tegen Gulbis en na de wedstrijd duurd ehet twee uur voordat hij bij de persconferentie kwam. Daar had hij geen zin om over zijn 'fysieke problemen' te praten.
Met Ipad of laptop in de tuin?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
Te mooi weer buiten om te bankhangen
Zal om half 5 wel n keer inschakelen
Ik heb hem er maar één zien slopen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:00 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ok, die wedstrijd heb ik niet gezien. Ik had alleen gehoord dat Djokovic 2 rackets kapot had geslagen. Ook de persconferentie heb ik niet gevolgd.
Dat willen we allemaal wel.quote:He, ik heb ik nog een leven naast het tennis kijken!
Als je het zo zeker weet, zou ik er veel geld op inzetten.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Leuke pot, al weet je al dat nadal gaat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |