Bedoel je niet het afmaken van die partij tegen Kohlschreiber? Dat waren nog maar een paar games.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Murray op gravel is toch totaal niet te vergelijken met Djokovic joh. Bovendien had hij al een vermoeiende vijfsetter achter de rug en daarvoor geloof ik drie dagen achter elkaar een wedstrijd gespeeld. [...]
Nadal gaat behoorlijk ver inderdaad maar toch niet zo ver om Nole in de favorietenrol te plaatsen?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd toch als de tegenstander in de top 100 staat?
Doen ze het niet bij lager geplaatste tegenstanders? Ik heb het idee dat hij het nog doet als hij tegen de nummer 600 moet.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd toch als de tegenstander in de top 100 staat?
Dat doen ze bij elkaar. Zie dit artikel, met hun uitspraken uit de persconferenties. Ik vind er best wat voor te zeggen dat Djokovic de favoriet is, al is het alleen al omdat hij de laatste vier keer heeft gewonnen, waarvan de laatste keer op gravel.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nadal gaat behoorlijk ver inderdaad maar toch niet zo ver om Nole in de favorietenrol te plaatsen?
Klopt allemaal, Nadal zal dan ook zeker niet net zo makkelijk winnen van Djokovic, maar ik vind wel dat de manier waarop hij won van Murray wat zegt. Hij is er bij de bookies in ieder geval favoriet door geworden (niet dat dat alleszeggend is, maar toch). Nadal speelde fantastisch.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Murray op gravel is toch totaal niet te vergelijken met Djokovic joh. Bovendien had hij al een vermoeiende vijfsetter achter de rug en daarvoor geloof ik drie dagen achter elkaar een wedstrijd gespeeld. Daarnaast weet Djokovic wat het is om van Nadal te winnen op gravel, in een finale ook nog eens. Murray is niet verder gekomen dan 5 overwinningen, allemaal op hardcourt.
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:20 schreef jojomen4 het volgende:
In de grote finales staat Rafa er gewoon. Gaat vandaag echt wel winnen!
Laten we hopen op een spannende 5 setter en niet een 3-0 voor Rafa.
Ik las gisteren dat Murray maar 10 punten op Rafa z'n service heeft gemaakt in de hele wedstrijd? Kan het me haast niet voorstellen.
Vier keer op rij van Nadal gewonnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef Thezeurminator het volgende:
Snap die bookies echt niet. Ik had Nadal gepakt op 3,30 voor het begin van het toernooi. Nu staat die op 1,73. Vond 3,30 voor iemand die het toernooi 8/9 keer heeft gewonnen een hele goede odd. Kan iemand mij vertellen waarom Djoko aan het begin favoriet was?
De man met Pfeiffer..quote:Op zondag 8 juni 2014 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
Toch blijft er een belangrijk verschil tussen die eerdere overwinningen en vandaag: 2 sets winnen is niet genoeg. Er is nog maar 1 iemand in de wereld die 3 sets van Nadal op gravel heeft gewonnen, in 10 jaar.
Het zijn nietalleen de bookmakers hè? Ook op Betfair is het zo en daar bepalen mensen de odds zelf. Vroege me af of er iets bekend was over Djokovic' gezondheid dat die ods zo zijn gedaald. Ik bedoe, van 1.85 (waar het al een paar dagen omheen schommelde) naar (nu) 1.74 vind ik nogal een verschil. Of het moet zijn dat mensen vlak van tevoren denken 'Nee, Nadal gaat echt niet verliezen in een RG-finale'.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef Thezeurminator het volgende:
Snap die bookies echt niet. Ik had Nadal gepakt op 3,30 voor het begin van het toernooi. Nu staat die op 1,73. Vond 3,30 voor iemand die het toernooi 8/9 keer heeft gewonnen een hele goede odd. Kan iemand mij vertellen waarom Djoko aan het begin favoriet was?
Jij denkt dat het Nadal wordt?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
Toch blijft er een belangrijk verschil tussen die eerdere overwinningen en vandaag: 2 sets winnen is niet genoeg. Er is nog maar 1 iemand in de wereld die 3 sets van Nadal op gravel heeft gewonnen, in 10 jaar.
Nja, de eerste anderhalve set tegen Ferrer had hij het lastig. Die partij was wat mij betreft niet NID, oftewel ID (in doubt).quote:Op zondag 8 juni 2014 14:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zo lang het maar een spannende finale wordt.Kopie van de halve finale van vorig jaar zou geweldig zijn ipv een lullige driesetter. Maar goed, dan moet Djoko natuurlijk als een koning spelen vandaag en niet zoals Murray eergisteren als een dood vogeltje op de baan staat tegen Rafa, die het dit toernooi nog niet super lastig heeft gehad. Dat laatste kan ook in zijn nadeel werken vandaag, maar met zijn RG-stats zou hij ook daarmee moeten kunnen omgaan.
Lijkt me heerlijk. Ik probeer het ze allebei te gunnen, want dan is die spanning wat draaglijker.quote:Ik ben overigens niet echt vóór iemand vandaag. Gun het ze allebei, misschien Djoko íetsje meer (wellicht vanwege Carreer Slam en de RG-Stats van Rafa).
Nadal @ 3.30 was of op Betfair of een paar weken voor de start. Bij de bookies stond Djoko aan de vooravond op 2.25 ofzo en Nadal op 2.75. Het is logisch dat de odds in de finale lager zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef Thezeurminator het volgende:
'Tuurlijk, alleen vind ik het apart dat Nadals backodds sind gisteravond gedaald zijn van 1.86 naar 1.74.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:37 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Nadal @ 3.30 was of op Betfair of een paar weken voor de start. Bij de bookies stond Djoko aan de vooravond op 2.25 ofzo en Nadal op 2.75. Het is logisch dat de odds in de finale lager zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |