Negen. Ik dacht eerlijk gezegd dat het er al elf waren, maar het valt dan nog een klein beetje mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja wat is het ook alweer, 10 finales verloren?
Murray stond er een beetje apatisch bij en hij leek er al vanaf het begin niet in te geloven. Nadal daarentegen was als vanouds.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:20 schreef grrrrg het volgende:
Waarom werd Murray trouwens zo dik verslagen? Ik heb die wedstrijd niet gezien.
Maar het belooft niet veel goeds voor Djokovic, ben ik bang.
Wees blij. Dat je dat niet gezien hebt bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:20 schreef grrrrg het volgende:
Waarom werd Murray trouwens zo dik verslagen? Ik heb die wedstrijd niet gezien.
Vrees ik ook.quote:Maar het belooft niet veel goeds voor Djokovic, ben ik bang.
Kun je dit soort spoilers voordaan even in spoiler tags plaatsen alsjeblieft dank je wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:20 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat het Nole niet gaat lukken![]()
6-2 7-5 1-6 6-4 Rafa is mijn verwachting. Rafa begint heel erg goed, Nole moet nog even inkomen. Komt dan 2e set heel dichtbij maar choket wat breakpoints weg...Veegt Rafa dan in de 3e set wel weg (in een Rafole wedtrijd is er áltijd een moment dat Djoko in de zone is) maar verliest dat momentum, en dan knalt Rafa er overheen in de 4e. Zoiets gaat er gebeuren vrees ik. Beetje vergelijkbaar met de USO finale
Ja, helemaal mee eens. Maar als je bang bent dat Nadal wint, vraag je dan af hoe veel geld je op hem zou willen zetten. Ik ben bang dat Djokovic wint, maar als ik er een jaarsalaris om zou moeten verwedden zou ik bang zijn dat Nadal wint. Het is heel gek hoe dat werkt. Ik wedde een keer op een tegenstander van Nadal. Vanaf het moment dat ik dat had gedaan leek Nadal opeens heel kwetsbaar. Als een overwinning van Djokovic je 500 euro waard is, zou je 500 euro op Nadal moeten zetten. Dan is de wedstrijd niet meer spannend.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:23 schreef Norrage het volgende:
Maar man man man wat ben ik hier zenuwachtig voor. Heb het nog nooit zo sterk gehad. Vroeger was ik vaak zenuwachtig voor potten van Hewitt tegen Federer ofzo, maar dan wist je dat ie toch wel ging verliezen....Hier is het feit dat Djoko natuurlijk gewoon een kans heeft, extra spannenden het feit dat er zooooo ongelooflijk veel op het spel staat. Mocht Djoko winnen, is dit een van de grootste zeges allertijden. Hij wordt er #1 van, vervult de Career Grand Slam, wint RG, wint van Rafa op RG in een finale...Mijn hemel zeg. Vorig jaar was ook een belangrijke pot, maar dat was een halve finale...
Si señooooooooor.quote:
Helemaal mee eens. Als hij van Nadal wint in de finale maakt het het vele malen gorieuzer dan wanneer hij van welke andere tegenstander dan ook wint.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:41 schreef grrrrg het volgende:
Ik denk dat Djokovic toch wel blij is dat hij tegen Nadal mag spelen in de finale. Nadal is iig de beste gravelspeler aller tijden.
Als je die kan verslaan op het grootste graveltoernooi, dan kan Djokovic zich ook tot de grootste rekenen. Iets wat Federer nooit gelukt is, bijvoorbeeld.
Als sportman ga je toch voor dat soort uitdagingen.
Djokovic heeft een reeele kans, hij heeft laten zien dat hij Nadal consequent kan verslaan op gravel.
Ja, graag.quote:
Het kan allang geen toeval meer zijn dat de tegenstander van Nadal slecht speelt, natuurlijk was Murray dramatisch maar Nadal speelde daar zeker wel een grote rol in.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:25 schreef Szura het volgende:
Mensen die de kansen van Djokovic ophangen aan de vertoning van Murray
Murray op gravel is toch totaal niet te vergelijken met Djokovic joh. Bovendien had hij al een vermoeiende vijfsetter achter de rug en daarvoor geloof ik drie dagen achter elkaar een wedstrijd gespeeld. Daarnaast weet Djokovic wat het is om van Nadal te winnen op gravel, in een finale ook nog eens. Murray is niet verder gekomen dan 5 overwinningen, allemaal op hardcourt.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:41 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Het kan allang geen toeval meer zijn dat de tegenstander van Nadal slecht speelt, natuurlijk was Murray dramatisch maar Nadal speelde daar zeker wel een grote rol in.
Heeft de familie Nadal echt zoiets gezegd?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:31 schreef stefan92 het volgende:
Volgens Nadal en Toni is Djokovic de favoriet, Nadal in 3 sets dus.
Dat zeggen ze altijd toch als de tegenstander in de top 100 staat?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft de familie Nadal echt zoiets gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |