Dit dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Of überhaupt in vorm komt. De échte voetbalkenners weten al wat langer dat Spanje een beetje uitgeblust lijkt. Ze doen me een beetje denken aan Frankrijk 2002 en Brazilië 2006. Een roemloze ondergang valt zeker niet uit te sluiten.
Flikker dan op naar elders en laat een ander wel genieten van zijn team en de goede topics eromheenquote:
Dit is toch het NL topic? Dan mogen de pessimisten hier ook komen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Flikker dan op naar elders en laat een ander wel genieten van zijn team en de goede topics eromheen
Laat je niet kennen Syntix. Geef je mening maar ouwe reus.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is toch het NL topic? Dan mogen de pessimisten hier ook komen.
Doe eens normaal. Syntix heeft ook gevoel.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Flikker dan op naar elders en laat een ander wel genieten van zijn team en de goede topics eromheen
Je hebt gelijk Stijn. Al moet ik zeggen dat ik niet tegen NL ben, maar dat mijn vaderlandsliefde nou ook weer niet zo groot is als de gemiddelde Turk of zoquote:Op zondag 8 juni 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je niet kennen Syntix. Geef je mening maar ouwe reus.
Als je zo gaat redeneren hoeven we eigenlijk niet meer voetbal te analyseren.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
In welke wereld is 'geen' kans realistisch? Het is en blijft gewoon sport, alles is mogelijk.
Ja ik was er ook van overtuigd dat AZ de EL ging winnen, maar viel tegenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
In welke wereld is 'geen' kans realistisch? Het is en blijft gewoon sport, alles is mogelijk.
Daarvoor heeft men statistiek, kansberekening, etc. uitgevonden. Daarin kun je aangeven, "ik geef oranje ongeveer een kans van 2% om door de groepsfase heen te komen'. Dat is al een stuk realistischer dan 'geen kans'.... aangezien je graag de realist wilt zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren hoeven we eigenlijk niet meer voetbal te analyseren.
Er zijn gewoon landen die geen kans maken om te winnen. Nederland valt daar ook onder ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Daarvoor heeft men statistiek, kansberekening, etc. uitgevonden. Daarin kun je aangeven, "ik geef oranje ongeveer een kans van 2% om door de groepsfase heen te komen'. Dat is al een stuk realistischer dan 'geen kans'.... aangezien je graag de realist wilt zijn.
België won de openingswedstrijd van het WK-82 van wereldkampioen Argentinië.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Daarvoor heeft men statistiek, kansberekening, etc. uitgevonden. Daarin kun je aangeven, "ik geef oranje ongeveer een kans van 2% om door de groepsfase heen te komen'. Dat is al een stuk realistischer dan 'geen kans'.... aangezien je graag de realist wilt zijn.
Argentinië kocht dat WK in eigen land.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
België won de openingswedstrijd van het WK-82 van wereldkampioen Argentinië.
Wat zeggen statistieken ?
Klopt. En Maradona mocht niet meedoen. Wel tegen de Belgen in 82.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe dank je. Mag het topic sticky? Nederland speelt morgen...quote:
Nou het topic gaat morgen zo snel dat het echt niet sticky hoeft hoor. Dat staat de hele tijd vanzelf bovenaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe dank je. Mag het topic sticky? Nederland speelt morgen...
Grazie Donna.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:51 schreef Belladonna80 het volgende:
Godver potjan drie dubbeltje, wat een super OP!!! Keep up the good work!!!
Ja, dat zal wel. Passionele Spanjaarden tegen de passionele Nederlanders. :-)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grazie Donna.
De wedstrijd kijken in een Spaans restaurant hier, wordt mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |