OK, maar nu verder dacht ik.quote:
niet veel . maar volledig hopen op de ingevingen van dat trio voorinquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:21 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
OK, maar nu verder dacht ik.
Wat verwachten we van ons elftal?
zo naar Spanje kijkend kan ik niet anders dan concluderen: zeer weinig. Die verdedigers uit EL Salvador zijn echt wel sterker dan een BMIquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:21 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
OK, maar nu verder dacht ik.
Wat verwachten we van ons elftal?
Alles kan natuurlijk met een beetje geluk. Gisteren was Australië tegen Kroatië eigenlijk best sterk. Terwijl dat elftal ook erg onervaren is. Het werd uiteindelijk 1-0 voor Kroatië, maar die goal was buitenspel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:32 schreef JerryWesterby het volgende:
Ik heb er ook niet veel vertrouwen in, maar dat had ik 4 jaar geleden ook niet (is het al weer 4 jaar geleden? Dat kan niet!) Toen speelden ze ook matig maar wonnen alles met 1-0 en 2-1. Als je dat blijft doen wordt je vanzelf kampioen.
Maar deze keer missen ze volgens mij ook de ervaring, zoals de meester (Cruyff) al zei. Het zijn toch voornamelijk jochies.
Je maakt altijd kans, pessimisten zoals jij irriteren mij mateloos.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Tegen Soanje maken wij geen schijn van kans, en tegen Chili.. dat zien we nog wel.
Ik blijf realistisch.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Je maakt altijd kans, pessimisten zoals jij irriteren mij mateloos.
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Mensen die een afwijkende mening hebben zijn irritant?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Zelfs Costa Rica maakt kans tegen Engeland, ik zie Belgie ook niet 1 2 3 van Algerije winnen, zelfs Australie kan irritant worden voor Spanje enz enz enzquote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Mijn toeter zal schallen over heel Nederland.quote:
Pessimisten wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die een afwijkende mening hebben zijn irritant?
quote:
Helaas ben je dat alles behalve..quote:
Of überhaupt in vorm komt. De échte voetbalkenners weten al wat langer dat Spanje een beetje uitgeblust lijkt. Ze doen me een beetje denken aan Frankrijk 2002 en Brazilië 2006. Een roemloze ondergang valt zeker niet uit te sluiten.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas ben je dat alles behalve..
Nederland maakt inderdaad geen schijn van kans tegen een Spanje dat in vorm is. Maar de kans is relatief groot dat Spanje dat alles behalve is tijdens de eerste wedstrijd.
Klopt, maar dan nog vraag ik mij af of Nederland van ze kan winnen..quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Of überhaupt in vorm komt. De échte voetbalkenners weten al wat langer dat Spanje een beetje uitgeblust lijkt. Ze doen me een beetje denken aan Frankrijk 2002 en Brazilië 2006. Een roemloze ondergang valt zeker niet uit te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |