Ja ik wist niks beter, ik ben ook pas net ingeschakeld. Ik had wel een Fred TT kunnen maken zie ik nuquote:
Of een Frenkie-overhemd-adoratie TT...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik wist niks beter, ik ben ook pas net ingeschakeld. Ik had wel een Fred TT kunnen maken zie ik nu
Ik weet een leukere met Fred.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een Frenkie-overhemd-adoratie TT...
Ik had mijn nagellak toch ook niet opgedaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee mijn nagellak is niet meer mooi en ik ga morgen naar mijn peerd dus zinloos om te te fixen. Nog even geduld.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had mijn nagellak toch ook niet opgedaan?
Maar kay thx
Dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje zuur hoor...waarom mag je niet in een Maserati rijden?
Precies, die man heeft tenminste smaak.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee, mn moeder wil er niet achter wegquote:
Beeldvorming, het moet eerlijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef je moeder anders een note.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, mn moeder wil er niet achter weg
Kan mn pc wel opstarten maar dan kan het nog 10 minuten duren en zul je zien dat iedereen dan gestopt is
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef je moeder anders een note.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef je moeder anders een note.
Jim Bakkum kan ook nog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik ga de UI van Bodar voeren.
Rare kop ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een raar pak. Alsof mijn tv kapot is.
Dat is het Fred Teeven-effect.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een raar pak. Alsof mijn tv kapot is.
Hij kan vast goed het afval weggooien.quote:
Was wel een lekker nummer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:37 schreef tralalala het volgende:
Humberto ging net helemaal los, nu nog een laatste kwartiertje Teeven
Ga je morgen ook kijken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is Paxje gelukt om isketch te vinden.
Ik wil niet eens weten wat er met zijn moeder is gebeurd.
Bij de EO ben je allemaal familie. Alleen Renske is met iemand van buiten getrouwd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die gozer zou qua gezicht zo een neef van thijs kunnen zijn.
Maar die is ook een beetje van god los natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Bij de EO ben je allemaal familie. Alleen Renske is met iemand van buiten getrouwd.
Ik heb altijd het idee dat eo een hoog ons-kent-ons gehalte heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Bij de EO ben je allemaal familie. Alleen Renske is met iemand van buiten getrouwd.
Nee ik moet in een mysterieuze bus weg uit Groningen voor een verjaardag.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je morgen ook kijken?
http://www.rtvstadskanaal(...)zaterdag-op-tv-zapp/
Dat is wel vaker met familie, dat ons-kent-ons.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat eo een hoog ons-kent-ons gehalte heeft.
Dat wilde ik nu niet zeggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met familie, dat ons-kent-ons.
Oh die bus, gelukkig is er wifi.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik moet in een mysterieuze bus weg uit Groningen voor een verjaardag.
Hij kan mij nog geen minuut boeien. Volgens mij dankzij vriendje aangenomen ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Herman is niet zo krachtig persoon.
Goedzo, dan doe je dat niet op zondag. Tijs en Andries zullen trots op je zijn.quote:
Bij nader inzien ga ik zondag gras maaien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Goedzo, dan doe je dat niet op zondag. Tijs en Andries zullen trots op je zijn.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik zondag gras maaien.
Die is nog in levenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is Paxje gelukt om isketch te vinden.
Ik wil niet eens weten wat er met zijn moeder is gebeurd.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je morgen ook kijken?
http://www.rtvstadskanaal(...)zaterdag-op-tv-zapp/
De volgende keer zal ik me wat anders opstellen om te laten zien wie hier in huis de broek aan heeftquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar de volgende keer smaakt de nasi zeker heel raar?
Kom je ook een keer iSketch spelen?quote:
Je weet dat ik daar heel goed in ben he?quote:
We willen leren van de meester.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar heel goed in ben he?
Aldus jij.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat er nog mensen willen kijken naar een stuk zelfingenomenheid.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat er nog mensen willen kijken naar een stuk zelfingenomenheid.
Waar is je martplaatje?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Mart zichzelf uitnodigt, hij belt gewoon de redactie en zegt "ik kom vanavond".
Ja een plaatje van 6 miljoen bij 6 miljoen is niet zo handig voor sommige users.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef tralalala het volgende:
[ Bericht 31% gewijzigd door Specularium op 09-06-2014 18:32 ]
Wat is deze
Ik denk dat de meeste users dat juist zeer waarderen maar het zal wel dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja een plaatje van 6 miljoen bij 6 miljoen is niet zo handig voor sommige users.
Iets verkleind.
quote:
Sochi was een dood vakantieoord. Dit zijn miljoenensteden.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het zijn elke keer dezelfde verontrustende verhalen voor aanvang van grote sportevenementen. Net voor Sochi was er ook zo'n golf aan berichtgeving over terrorisme.
Het zal allemaal echt wel loslopen.
Mensenrechtenschendingen zijn van ondergeschikt belang; zowel bij de toewijzing als tijdens grote sportevenementen. Als er onrust dreigt rondom een WK-wedstrijd veegt de politie gewoon de straten schoon. Ik zeg niet dat het niet erg is, ik zeg dat het gewoon zal gebeuren. Sport gaat voor.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Sochi was een dood vakantieoord. Dit zijn miljoenensteden.
Ja, maar ik denk dat je, mochten er onlusten zijn dan het wel heel massaal kan worden daar en dan is toch wel wat moeilijker te verbergen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensenrechtenschendingen zijn van ondergeschikt belang; zowel bij de toewijzing als tijdens grote sportevenementen. Als er onrust dreigt rondom een WK-wedstrijd veegt de politie gewoon de straten schoon. Ik zeg niet dat het niet erg is, ik zeg dat het gewoon zal gebeuren. Sport gaat voor.
Ver van ons bed-show. Ik sluit me aan bij wat Mart Smeets er net over zei.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je, mochten er onlusten zijn dan het wel heel massaal kan worden daar en dan is toch wel wat moeilijker te verbergen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef alors het volgende:
NBA, niemand geeft een fuck Mart. Volgende onderwerp graag.
quote:
Is er iets?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef alors het volgende:
Feitelijk onjuist.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef alors het volgende:
Ik hoorde Mart laatst bij een NBA samenvatting, steengoed.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
Mart en Francisco Elson is een top commentaarduo.
Hey Marco, hoe gaat ie?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
WK-Hooligans vliegen even heen en weer.
Hallo!
Hartstikke prima voor de bakker!quote:
Ik wacht in spanning af.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik van plan was je een DM te sturen.
+1 gevatquote:Op maandag 9 juni 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik van plan was je een DM te sturen.
Alles behalve voetbalquote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over? Tennis? Wielrennen? Basketbal?
Dit zit allemaal in je hoofd.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Knevel zit erbij in een houding van: hoe lang duurt deze marteling nog?
Hockeyquote:Op maandag 9 juni 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Hockey
Ik dacht dat hij het over Roland Garros ging hebben.
Moet je geen VI Oranje kijken?quote:
Ik heb het even gekeken maar ik vond het nogal een voorspelbare flopshow. Maar dit zal wel vloeken in de kerk zijn.quote:
Nee hoor je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het even gekeken maar ik vond het nogal een voorspelbare flopshow. Maar dit zal wel vloeken in de kerk zijn.
Bokkenbeffer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt wel een beetje gelijk.
Je moet achter je club blijven staan, ook na flopshows.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zo de herhaling maar. Slechter dan vi kan toch niet.
Zo is het, Johannes.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet achter je club blijven staan, ook na flopshows.
Nee, VI Oranje. Ik vond het wel prima.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het optreden van Gordon wel.
Of gaat je post over KvdB?
Sierd was steengoed inderdaad, hij redde de show.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, VI Oranje. Ik vond het wel prima.
Beetje minder over Van Gaal, wat meer Sierd en het wordt gewoon elke dag een topshow.
Dat is wat anders dan blinde loyaliteit.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet achter je club blijven staan, ook na flopshows.
Godverdomme, verzamel de strijdkrachten, het is nu menens.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iwanius heeft de strijdbijl weer opgegraven, hij beweert nu dat Jessica Alba niet mooi is.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme, verzamel de strijdkrachten, het is nu menens.
[ afbeelding ]
RTL 7 held Seagal heeft zich al aangemeld.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij lachen om jouw misplaatste minachting
[ afbeelding ]
Bedankt voor de steun, ik ben weer helemaal vrolijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij lachen om jouw misplaatste minachting
[ afbeelding ]
Start maar een room.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Grifte het volgende:
Zullen we nog een potje Haxball spelen kameraden om onze gemoederen weer tot bedaren te brengen, of wil Alors op oorlogspad
Ja, start even een room johannes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Grifte het volgende:
Zullen we nog een potje Haxball spelen kameraden om onze gemoederen weer tot bedaren te brengen, of wil Alors op oorlogspad
Op de A2 van Brazilië heb je zomers een prachtig uitzicht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef Replicat het volgende:
Meer voetbalnieuws dan anderhalf-uur VI Oranje in het late NOS journaal
Vooral deze, tussen de demonstraties doorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:11 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Op de A2 van Brazilië heb je zomers een prachtig uitzicht.
Mijn complimenten voor je room, soms lag maar over het geheel gezien dik tevreden. 8/10quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)bf50df339c5c9&pass=1
Met liefde gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor je room, soms lag maar over het geheel gezien dik tevreden. 8/10
EO persberichttwitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 16:19:37Centrum voor Volkscultuur onthult vanavond bij @KvdBtv hoe Zwarte Piet er in de toekomst uit moet zien. Daar gaan we weer.... zucht. reageer retweet
quote:Vanavond onthult Ineke Strouken van het Nederlands Centrum voor Volkscultuur en Immaterieel Erfgoed in Knevel & Van den Brink hoe de Zwarte Piet van de toekomst er uit moet gaan zien. Het nieuwe uiterlijk is gebaseerd op vele gesprekken met voor- en tegenstanders van Zwarte Piet.
Vorig jaar barstte een felle discussie los, nadat het comité 'Zwarte Piet is racisme' bezwaar maakte tegen de intocht van Sinterklaas in Amsterdam. Strouken hoopt zo'n gepolariseerde discussie dit jaar te voorkomen door de strijdende partijen nader tot elkaar te brengen. 'De tegengestelde opvattingen zijn bekend. Maar hoe kunnen we nu verder?', zegt ze daarover.
In stilte sprak ze de afgelopen maanden met twintig betrokkenen bij de discussie over Zwarte Piet. Op basis van die gesprekken bedacht Strouken hoe het uiterlijk van Zwarte Piet zou moeten veranderen, om hem voor iedereen weer acceptabel te maken. Vanavond is de Zwarte Piet van de toekomst te zien in Knevel & Van den Brink.
Ik houd mijn hart vast. Deze dame, die zogenaamd onze volkscultuur beschermt, heeft zich al eerder bijzonder ontvankelijk getoond voor de kritiek op Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef borisz het volgende:
EO persberichttwitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 16:19:37Centrum voor Volkscultuur onthult vanavond bij @KvdBtv hoe Zwarte Piet er in de toekomst uit moet zien. Daar gaan we weer.... zucht. reageer retweet
[..]
Helaas ben ik bijna 2 meter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef borisz het volgende:
http://cult.thepostonline(...)zoekt-zwarte-pieten/
[ afbeelding ]
Het is gewoon te gek dat over het uiterlijk van zwarte piet gediscussieerd moet worden. Zwarte piet is zwart. Daar valt toch weing aan te veranderen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast. Deze dame, die zogenaamd onze volkscultuur beschermt, heeft zich al eerder bijzonder ontvankelijk getoond voor de kritiek op Zwarte Piet.
Bovendien is het uiterlijk van Zwarte Piet ook niet iets dat een clubje van twintig mensen onderling kan bekonkelen. Dat is juist strijdig met het idee van volkscultuur; iets dat door het volk is bedacht, cq. ontwikkeld.
Ben te kleinquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet en zal over gediscussieerd worden, desnoods het hele jaar lang.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon te gek dat over het uiterlijk van zwarte piet gediscussieerd moet worden. Zwarte piet is zwart. Daar valt toch weing aan te veranderen lijkt me.
Minderheden proberen onze cultuur omzeep te helpen. Dit moeten we ook nooit laten gebeuren. Ik begrijp ook niet waarom ze dit zo hoog opspelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er moet en zal over gediscussieerd worden, desnoods het hele jaar lang.
Mensen zouden echt eens moeten leren om niet overal aanstoot aan te nemen en hun slachtofferrol tot in het absurde door te trekken.
Het zijn mensen die van (misplaatst) slachtofferschap een soort bezigheidstherapie maken; kijk ons eens gekwetst zijn, kijk ook eens verbolgen zijn. We hebben het vorige week in de soapserie rondom Van Woerkom ook weer mogen aanschouwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Minderheden proberen onze cultuur omzeep te helpen. Dit moeten we ook nooit laten gebeuren. Ik begrijp ook niet waarom ze dit zo hoog opspelen
quote:Beste ,
Voor vanavond ben ik op zoek naar 3 personen die bij Knevel & van De Brink als zwarte Piet in het publiek willen zitten. Vanavond wordt namelijk de zwarte Pieten discussie op TV getoond bij dit programma (van 23.00 tot 00.00).
1: Kan jij vanavond vanaf 20.30 aanwezig zijn in Hilversum
2: Wil jij geschminkt worden door de officiële Sinterklaas Schminker
3: Vind jij het niet erg om (redelijk onherkenbaar) als Zwarte Piet in het publiek te zitten?
Je krijgt hiervoor 50 euro!!!
Is precies zo getimed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:09 schreef OProg het volgende:
Toen ik dit weekeinde in het zonnetje op het terras zat dacht ik nog "het zou wel weer eens tijd zijn voor een zwarte Pieten discussie".
Nou...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben er stellig van overtuigd dat het bruin maken van Zwarte Piet mede heeft geleid tot deze hetze. Had 'm gewoon pikzwart gelaten, zoals het vroeger was. Geen mens heeft een pikzwarte huidskleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |