Ja ik wist niks beter, ik ben ook pas net ingeschakeld. Ik had wel een Fred TT kunnen maken zie ik nuquote:
Of een Frenkie-overhemd-adoratie TT...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik wist niks beter, ik ben ook pas net ingeschakeld. Ik had wel een Fred TT kunnen maken zie ik nu
Ik weet een leukere met Fred.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een Frenkie-overhemd-adoratie TT...
Ik had mijn nagellak toch ook niet opgedaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee mijn nagellak is niet meer mooi en ik ga morgen naar mijn peerd dus zinloos om te te fixen. Nog even geduld.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had mijn nagellak toch ook niet opgedaan?
Maar kay thx
Dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje zuur hoor...waarom mag je niet in een Maserati rijden?
Precies, die man heeft tenminste smaak.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee, mn moeder wil er niet achter wegquote:
Beeldvorming, het moet eerlijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef je moeder anders een note.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, mn moeder wil er niet achter weg
Kan mn pc wel opstarten maar dan kan het nog 10 minuten duren en zul je zien dat iedereen dan gestopt is
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef je moeder anders een note.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef je moeder anders een note.
Jim Bakkum kan ook nog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik ga de UI van Bodar voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |