Ik vind het in die zin speciaal dat Djokovic er een beetje verloren bij stond. Die break kwam voor mij uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo speciaal is het toch niet? Gewoon ontzettend voorspelbaar zelfs.
Ik weet niet hoe warm het is, maar de mimiek was wel merkwaardig voor een semifinale.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo speciaal is het toch niet? Gewoon ontzettend voorspelbaar zelfs.
Tja maar dat zijn puur keuzes. Hockey is wel een WK dus zo gek is het ook niet. Dat jou voorkeur anders is kan. Als het wk tennis de voorkeur krijgt over Roland Garhockey klaag je vast ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:41 schreef Federer-fan het volgende: [..] Wat denk je dat de NOS zou hebben gedaan als het niet te zien was op Eurosport en Sporza?
Nee,klopt, maar ik snap sowieso niet dat de NOS niet een extra kanaal heeft voor dat soort situaties. Ik bedoel, Sport 1 heeft geloof ik zeven kanalen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Tja maar dat zijn puur keuzes. Hockey is wel een WK dus zo gek is het ook niet. Dat jou voorkeur anders is kan. Als het wk tennis de voorkeur krijgt over Roland Garhockey klaag je vast ook niet.
Boogert. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:47 schreef TennispeRFect het volgende:
Wat vinden jullie van Kristie Boogerd als commentator?
Deze 4e set was heel vreemd. Eerst geeft Gulbis het weg denk je met meteen een break, dan geeft Djoko met ongelooflijk grote fouten de break terug....en breekt hij zijn racket door midden dat ik hem jaren niet meer heb zien doen....tankt hij gewoon de volgende service games volledig, en dan ineens staat Gulbis weer te choken en doet Djoko toch weer half zijn best.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe warm het is, maar de mimiek was wel merkwaardig voor een semifinale.
Ik had wel het idee dat hij weinig energie had.quote:
NOS stenen tijdperk, innovatie 0.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee,klopt, maar ik snap sowieso niet dat de NOS niet een extra kanaal heeft voor dat soort situaties. Ik bedoel, Sport 1 heeft geloof ik zeven kanalen.
Zou al wat zijn als ze minstens de NOS-stream in NPO.nl kwaliteit leverden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee,klopt, maar ik snap sowieso niet dat de NOS niet een extra kanaal heeft voor dat soort situaties. Ik bedoel, Sport 1 heeft geloof ik zeven kanalen.
Is het nou nog steeds een staatsbedrijf? Zou veel verklaren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
NOS stenen tijdperk, innovatie 0.
Mwah, zo zie je hem zo vaak. Niks aan de hand natuurlijk, baalde gewoon even.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe warm het is, maar de mimiek was wel merkwaardig voor een semifinale.
Ja, precies, het ziet er vaak uit alsof er condens op je beelscherm zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zou al wat zijn als ze minstens de NOS-stream in NPO.nl kwaliteit leverden.
Failquote:
Klopt, ook in die lange partijen tegen Nadal. Dan ziet hij eruit alsof hij geen stap meer kan zetten maar uiteindelijk komt het dan weer goed.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, ook in die lange partijen tegen Nadal. Dan ziet hij eruit alsof hij geen stap meer kan zetten maar uiteindelijk komt het dan weer goed.
Wat een epische faal zeg.quote:
Dat is wel waar natuurlijk. Hij wist denk ik gewoon niet wat ie met Gulbis aan moest, die ook raar deed en deed alsof ie geblesseerd was.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, ook in die lange partijen tegen Nadal. Dan ziet hij eruit alsof hij geen stap meer kan zetten maar uiteindelijk komt het dan weer goed.
Dat racket slaan is niet zo raar. Vorig jaar (of 2012?) molde hij nog een bankje. Maar hij stond zo doods op de baan, baalde te weinig, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, zo zie je hem zo vaak. Niks aan de hand natuurlijk, baalde gewoon even.
quote:
Heel erg warm. Wel met regen ook.quote:
Als Nadal weer zo chanant veel gaat zweten dan weten we dat dat een indicatie is... Dat gaat Murray niet alleen fysiek niet redden maar ik zie 'm ook nog wel chocken op de belangrijke punten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:51 schreef Norrage het volgende:
Nou Murray...ik ben benieuwd. Als hij zo dichtbij kan komen als in Rome ben ik al blij. Het vertrouwen heeft ie ondertussen in ieder geval wel opgedaan, maar ik vrees dat hij fysiek te kort gaat komen.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Is "chanant" iets uit de popcultuur dat ik heb gemist of weet heel fok! niet hoe je dat spelt?
Fok dingetje..net als hont.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Is "chanant" iets uit de popcultuur dat ik heb gemist of weet heel fok! niet hoe je dat spelt?
Ja togquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef Mikezor het volgende:
Dit weer is tog in het voordeel van nadal?
Is wel te snappen, ze hebben daar nog geen warme dag gehad en de week voor het toernooi was het ook koel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:56 schreef -0- het volgende:
Djokovic zegt dat hij wel behoorlijk moe was in de derde en vierde set.
Ja, dat zal inderdaad wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:54 schreef PippenScottie het volgende:
Federer fan: waarschijnlijk is de NOS verplicht om bepaalde wedstrijden op het wk hockey uit te zenden.
Ik vind het overdreven als ze enthousiast doet. Ze zei en keer in een interview dat ze had geleerd hoe je enthousiasme overbremgt. Volgens mij zou dat vanzelf moeten gaan.quote:Boogert is een prima commentator. Prettige stem, overdrijft niet en ze doet niet alsof de kijker voor het eerst tennis kijkt.
Ik vind Theo Bakker leuk en alle Engels commentatoren.quote:Ik vind bij commentators dat je er geen last van moet hebben. Alles extra is een bonus.
Klopt, het is 'sjanant'. Dat 'chanant' is erg hardnekkig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het eerste.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit? Murrie of Muh-reej.
Volgens mij klopt deze:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit? Murrie of Muh-reej.
Zondag kan wel eens erg zwaar worden. 30+ en hele hoge luchtvochtigheid is mogelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:59 schreef suus21 het volgende:
[..]
Is wel te snappen, ze hebben daar nog geen warme dag gehad en de week voor het toernooi was het ook koel.
Daar zal Djokovic niet blij mee zijn, zeker niet als hij tegen Nadal moet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:02 schreef -0- het volgende:
[..]
Zondag kan wel eens erg zwaar worden. 30+ en hele hoge luchtvochtigheid is mogelijk.
Als het heel vochtig is, is er gelukkig wel minder spin van Nadal. Ik denk dat het allemaal weinig uitmaakt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zal Djokovic niet blij mee zijn, zeker niet als hij tegen Nadal moet.
Luchtvochtigheid is op zich in zijn voordeel speltechnisch, maar bedrukkende temperatuur minder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zal Djokovic niet blij mee zijn, zeker niet als hij tegen Nadal moet.
ik hoop elke dag dat een mij onbekende oudtante me drie miljoen nalaat...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een spannende wedstrijd verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |