Is wel te snappen, ze hebben daar nog geen warme dag gehad en de week voor het toernooi was het ook koel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:56 schreef -0- het volgende:
Djokovic zegt dat hij wel behoorlijk moe was in de derde en vierde set.
Ja, dat zal inderdaad wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:54 schreef PippenScottie het volgende:
Federer fan: waarschijnlijk is de NOS verplicht om bepaalde wedstrijden op het wk hockey uit te zenden.
Ik vind het overdreven als ze enthousiast doet. Ze zei en keer in een interview dat ze had geleerd hoe je enthousiasme overbremgt. Volgens mij zou dat vanzelf moeten gaan.quote:Boogert is een prima commentator. Prettige stem, overdrijft niet en ze doet niet alsof de kijker voor het eerst tennis kijkt.
Ik vind Theo Bakker leuk en alle Engels commentatoren.quote:Ik vind bij commentators dat je er geen last van moet hebben. Alles extra is een bonus.
Klopt, het is 'sjanant'. Dat 'chanant' is erg hardnekkig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Is "chanant" iets uit de popcultuur dat ik heb gemist of weet heel fok! niet hoe je dat spelt?
Het eerste.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit? Murrie of Muh-reej.
Volgens mij klopt deze:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit? Murrie of Muh-reej.
Zondag kan wel eens erg zwaar worden. 30+ en hele hoge luchtvochtigheid is mogelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:59 schreef suus21 het volgende:
[..]
Is wel te snappen, ze hebben daar nog geen warme dag gehad en de week voor het toernooi was het ook koel.
Daar zal Djokovic niet blij mee zijn, zeker niet als hij tegen Nadal moet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:02 schreef -0- het volgende:
[..]
Zondag kan wel eens erg zwaar worden. 30+ en hele hoge luchtvochtigheid is mogelijk.
Als het heel vochtig is, is er gelukkig wel minder spin van Nadal. Ik denk dat het allemaal weinig uitmaakt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zal Djokovic niet blij mee zijn, zeker niet als hij tegen Nadal moet.
Luchtvochtigheid is op zich in zijn voordeel speltechnisch, maar bedrukkende temperatuur minder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zal Djokovic niet blij mee zijn, zeker niet als hij tegen Nadal moet.
ik hoop elke dag dat een mij onbekende oudtante me drie miljoen nalaat...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een spannende wedstrijd verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |