Ik vind het in die zin speciaal dat Djokovic er een beetje verloren bij stond. Die break kwam voor mij uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo speciaal is het toch niet? Gewoon ontzettend voorspelbaar zelfs.
Ik weet niet hoe warm het is, maar de mimiek was wel merkwaardig voor een semifinale.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo speciaal is het toch niet? Gewoon ontzettend voorspelbaar zelfs.
Tja maar dat zijn puur keuzes. Hockey is wel een WK dus zo gek is het ook niet. Dat jou voorkeur anders is kan. Als het wk tennis de voorkeur krijgt over Roland Garhockey klaag je vast ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:41 schreef Federer-fan het volgende: [..] Wat denk je dat de NOS zou hebben gedaan als het niet te zien was op Eurosport en Sporza?
Nee,klopt, maar ik snap sowieso niet dat de NOS niet een extra kanaal heeft voor dat soort situaties. Ik bedoel, Sport 1 heeft geloof ik zeven kanalen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Tja maar dat zijn puur keuzes. Hockey is wel een WK dus zo gek is het ook niet. Dat jou voorkeur anders is kan. Als het wk tennis de voorkeur krijgt over Roland Garhockey klaag je vast ook niet.
Boogert. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:47 schreef TennispeRFect het volgende:
Wat vinden jullie van Kristie Boogerd als commentator?
Deze 4e set was heel vreemd. Eerst geeft Gulbis het weg denk je met meteen een break, dan geeft Djoko met ongelooflijk grote fouten de break terug....en breekt hij zijn racket door midden dat ik hem jaren niet meer heb zien doen....tankt hij gewoon de volgende service games volledig, en dan ineens staat Gulbis weer te choken en doet Djoko toch weer half zijn best.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe warm het is, maar de mimiek was wel merkwaardig voor een semifinale.
Ik had wel het idee dat hij weinig energie had.quote:
NOS stenen tijdperk, innovatie 0.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee,klopt, maar ik snap sowieso niet dat de NOS niet een extra kanaal heeft voor dat soort situaties. Ik bedoel, Sport 1 heeft geloof ik zeven kanalen.
Zou al wat zijn als ze minstens de NOS-stream in NPO.nl kwaliteit leverden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee,klopt, maar ik snap sowieso niet dat de NOS niet een extra kanaal heeft voor dat soort situaties. Ik bedoel, Sport 1 heeft geloof ik zeven kanalen.
Is het nou nog steeds een staatsbedrijf? Zou veel verklaren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
NOS stenen tijdperk, innovatie 0.
Mwah, zo zie je hem zo vaak. Niks aan de hand natuurlijk, baalde gewoon even.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe warm het is, maar de mimiek was wel merkwaardig voor een semifinale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |