14.gifquote:
Ik zie dat Costa Rica ook een veel zwaarder programma heeft (Uruguay, Italië en Engeland) dus dan heb je wel terecht gestemd denk ik zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt, maar een ploeg als Iran gaat veel verdedigender spelen lijkt mij.
Costa Rica heeft vooral creatieve spelers en die gewoon allemaal te kort komen voor WK-niveau.
Ja dat ook, poule des doods.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:34 schreef On het volgende:
[..]
Ik zie dat Costa Rica ook een veel zwaarder programma heeft (Uruguay, Italië en Engeland) dus dan heb je wel terecht gestemd denk ik zo.
Ja inderdaad, die makers ervan gaan gewoon keihard anders stemmen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:36 schreef BoerBert het volgende:
Leuk die tips. Als je precies hetzelfde wil doen als de rest.
Ik ga natuurlijk voor de eerste plaats, maar zolang ik jou voorblijf ben ik zeker tevreden.quote:
Ja, lekker is dat... Zitten jullie de boel te verpesten?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:58 schreef Arn0 het volgende:
Methodmich staat tweede in het algemene klassementOndanks dat staat de MUZ subleague wel voorlaatste
Je krijgt hier juist meer punten volgens mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:05 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, de puntentelling is ook enigszins vaag volgens mij. Hoewel ik niet één op één overal dezelfde uitslagen heb ingevuld, zijn ze wel vergelijkbaar. In de andere drie pools waaraan ik deelneem sta ik daar nog hoog tot heel hoog mee, in deze zak ik per wedstrijd een paar plaatsen naar beneden.
Geen idee hoe die punten werken, maar ben nu ineens weer bijna in de top 10 beland. Apart.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Je krijgt hier juist meer punten volgens mijMaar dat kan ook nadelig werken aangezien dat ook kan gelden voor de concurentie... maar als je hier 5-1 invult en het wordt 0-1 krijg je alsnog punten omdat je de 1 goed hebt
En het aantal gele kaarten ook al scoor ik daar nog weinig mee, zit wat te hoog volgens mij,
Geen gekke tactiek, al ben ik met de Zuid-Amerikaanse potjes wat hoger gaan zitten. Was alleen bij Colombia - Uruguay niet handig, want Kuipers geeft niet veel kaarten natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:00 schreef dwerg het volgende:
Het gemiddelde aantal gele kaarten per wedstrijd bij het vorige WK was 3,87. Ongeveer. Dus heb ik bij elke wedstrijd vier gele kaarten ingevuld.
Had je Duitsland-Algerije wel goed (score geldt volgens mij na 90 minuten, toen stond het 0-0).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:36 schreef Kerftminister het volgende:
Fak, heb alle achtste finales niks ingevuld, dan geef ik het maar op.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef MyTiredFeet het volgende:
De eerste 6 kwartfinales niks ingevuld.![]()
Dus ook 6 keer 0 punten.
prutsersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:36 schreef Kerftminister het volgende:
Fak, heb alle achtste finales niks ingevuld, dan geef ik het maar op.
Slecht gecoacht.quote:
Ik had de 1 goed.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:11 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand Brazilië heeft ingevuld bij de vraag 'Welk land krijgt de meeste tegendoelpunten?'
Ik had Algerije. Maar ik heb maar weinig goed dit jaar, vanavond heb ik Argentinie laten winnen dus het komt helemaal goedquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:14 schreef ranja het volgende:
Ik had Iran, eigenlijk niet handig aangezien die maar 3 wedstrijden hebben gespeeld...
Die punten boren ze me door de neus. Ik had keurig Australië en dat was, tot gisteravond, goed. Maar ja... Nu kun je er wel vanuit gaan dat niemand die punten heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:11 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand Brazilië heeft ingevuld bij de vraag 'Welk land krijgt de meeste tegendoelpunten?'
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:46 schreef methodmich het volgende:
Onze subleague is negende geworden dus uiteindelijk. Kon slechter, maar ook beter.
Ik zal er niet aan mee doen maar mijn zegen heb je om er één te openenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:36 schreef ranja het volgende:
Idee voor een subleague bij de Voetbalmanager?
Ik doe wel mee denk ik als er een MUZ subleague is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:36 schreef ranja het volgende:
Idee voor een subleague bij de Voetbalmanager?
Dan kies je er gewoon één voor de vorm. Of op sympathie. Dordrecht dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:08 schreef dwerg het volgende:
Ik loop vast op de vraag wat mijn favoriete team is. Ik heb heel geen favoriet team.
nee, nog steeds maar 3quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kies je er gewoon één voor de vorm. Of op sympathie. Dordrecht dus.
Hoeveel aanmeldingen hebben we inmiddels, ranja? Zijn er al wat meer bij? Of zijn hier echt alleen maar incidentele voetballiefhebbers, die alleen tijdens toernooien ineens over de sport praten?
Pff en dan in het indietopic ineens wel allemaal het WK bespreken... Ongeloofwaardig!quote:
Ik ben ook al flink aan het aanpassen geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef methodmich het volgende:
Helaas, weinig deelnemers. Wel gauw mijn team aanpassen voor ronde 3/4. De start is niet slecht.
wanneer ga je dat doen dan? voor morgenavond nog?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh ik zie dit nu pas, ik join even
wel jammer voor jullie dat ik dit afgelopen week gemist heb, ik sta vrij hoog immers
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef ranja het volgende:
[..]
wanneer ga je dat doen dan? voor morgenavond nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |