quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef MyTiredFeet het volgende:
De eerste 6 kwartfinales niks ingevuld.![]()
Dus ook 6 keer 0 punten.
prutsersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:36 schreef Kerftminister het volgende:
Fak, heb alle achtste finales niks ingevuld, dan geef ik het maar op.
Slecht gecoacht.quote:
Ik had de 1 goed.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:11 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand Brazilië heeft ingevuld bij de vraag 'Welk land krijgt de meeste tegendoelpunten?'
Ik had Algerije. Maar ik heb maar weinig goed dit jaar, vanavond heb ik Argentinie laten winnen dus het komt helemaal goedquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:14 schreef ranja het volgende:
Ik had Iran, eigenlijk niet handig aangezien die maar 3 wedstrijden hebben gespeeld...
Die punten boren ze me door de neus. Ik had keurig Australië en dat was, tot gisteravond, goed. Maar ja... Nu kun je er wel vanuit gaan dat niemand die punten heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:11 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand Brazilië heeft ingevuld bij de vraag 'Welk land krijgt de meeste tegendoelpunten?'
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:46 schreef methodmich het volgende:
Onze subleague is negende geworden dus uiteindelijk. Kon slechter, maar ook beter.
Ik zal er niet aan mee doen maar mijn zegen heb je om er één te openenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:36 schreef ranja het volgende:
Idee voor een subleague bij de Voetbalmanager?
Ik doe wel mee denk ik als er een MUZ subleague is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:36 schreef ranja het volgende:
Idee voor een subleague bij de Voetbalmanager?
Dan kies je er gewoon één voor de vorm. Of op sympathie. Dordrecht dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:08 schreef dwerg het volgende:
Ik loop vast op de vraag wat mijn favoriete team is. Ik heb heel geen favoriet team.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |