Er is amper internet in Cuba, denk niet dat al die straatarme sma'tjes daar zitten te tinderen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Londen.Dan vul ik wel gewoon Havana in natuurlijk. Moet het wel een match zijn die van duiken en surfen houdt.
It takes two to tangoquote:
Als jij alvast op de dansvloer gaat staan.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als jij alvast op de dansvloer gaat staan.
Wat ben jij een kutmanager.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:33 schreef Kutmanager het volgende:
Jongens, SC kan in andere topics die daar speciaal voor aangemaakt zijn he.
Maar was geen SC. Dit ging over yats zijn matchesquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Kutmanager het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd hoe Unifarts en sarasi eruit zien.
Nee dat was dezequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn foto veilig was bij je
Ja jeej.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef Kutmanager het volgende:
Past wel bij de naam.![]()
American pie op tv.
Goh... Zou dat misschien het grapje kunnen zijn?quote:
Ik ben dat echt. Alleen iets blonder nu.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goh... Zou dat misschien het grapje kunnen zijn?
Owjaquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee dat was deze![]()
[ afbeelding ]
Ja, met een van de twee van vandaag.quote:
Jeugdsentiment.quote:
Doelde meer op het farts gedeelte. De unicorn was wel obvious ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goh... Zou dat misschien het grapje kunnen zijn?
Er zitten er wel een paar met lange tenen, maar of dat is wat je bedoeld?quote:
JA NOU EN.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:50 schreef Stink-ui het volgende:
Vanavond toch nog een Tinder date.. in Nijmegen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee man, 35quote:![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
JA NOU EN.Komt goed, wel raar als een 9/10 zegt dat ik MOET komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
JA NOU EN.Ahh oke nee dat gaat niet lukken dacht dat je wellicht mijn klompen wilde lenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee man, 35
Niet te veel he. Babyvetquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow hoi.
Moest eerst even sporten, mn vet wegwerken
Nee, wil een schop onder mijn hol naar buiten zodat ik ga hardlopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ahh oke nee dat gaat niet lukken dacht dat je wellicht mijn klompen wilde lenen.
Bij haar thuis? Hoe lang contact?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Komt goed, wel raar als een 9/10 zegt dat ik MOET komen
Nog een maand en dan ben ik 27. Te oud voor babyvet. En te jong voor ander babyvetquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet te veel he. Babyvet![]()
@Unicorn: maat 45 groot genoeg?
Ohh, nou ik heb geen klompen. Werkschoenen met stalen neuzen moet wel lukken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, wil een schop onder mijn hol naar buiten zodat ik ga hardlopen.Maar klompen zijn prima, komt lekker hard aan
Pics?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nog een maand en dan ben ik 27. Te oud voor babyvet. En te jong voor ander babyvet![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ohh, nou ik heb geen klompen. Werkschoenen met stalen neuzen moet wel lukken.
Ga eens hardlopen. Hup! Gewoon doen, de beloning komt later wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, wil een schop onder mijn hol naar buiten zodat ik ga hardlopen.Maar klompen zijn prima, komt lekker hard aan
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg al dagen geen matches meer. Dit kan niet kloppen...
Ik heb ook al dagen geen match meer erbij. En bekenden die ik tegenkom op tinder zeggen dat ze mij niet eens tegenkomen. Terwijl het twee weken terug wel aardig ging bij mij. Irritante app eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:05 schreef Silenus het volgende:
Ik ook niet! Gelukkig, dacht even dat ik m´n magic touch kwijt was maar nu jij het ook hebt weet ik dat het aan tinder ligt.
Challenge acceptedquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op tinder. Succes met mij vinden![]()
Lig nog steeds languit in mijn hardloopkleding te mokkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ga eens hardlopen. Hup! Gewoon doen, de beloning komt later wel.
Ik heb gewonnen!quote:
Gewoon een tinder date. Is prima exercise.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lig nog steeds languit in mijn hardloopkleding te mokken![]()
Oké nee nu ga ik echt.
Of niet
Meh.
uit zichzelf?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn tinder is geupdate trouwens. Die van jullie ook?
Een soort instagram in Tinder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:47 schreef Basxt het volgende:
Is die nieuwe update wat? "Momenten?" Wtf moet ik me daarbij voorstellen?
Ik zie net een melding dat ik een update moet installeren inderdaad. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn tinder is geupdate trouwens. Die van jullie ook?
Maar is het ook wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |