Gezellig ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:31 schreef Sarasi het volgende:
Ik merk overigens dat ik het ook veel minder goed kan hebben nu. Ik zit nogal in de stress, laatste twee weken studie en er moet nog VEEL gebeuren. Als er nu iemand met iets zogenaamds hoogstaands komt of enorm veel 'oooooh't en 'aaaaah't stuur ik 'toch niet geinteresseerd, doei' terug.Best gemeen, maar ik kan er nu gewoon echt even niet mee dealen.
Ik merk het alquote:
Tinder is gewoon beetje vaag bezig laatste tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg überhaupt geen mensen die mij niet eerst geliked hebben
Geen idee hoe dat zit
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Shit, match met iemand die een strategische foto had (en de rest heb ik niet bekeken).
Dat heb ik zojuist gedaan. Free Willy all over again.
En ze spreekt me aan
Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Shit, match met iemand die een strategische foto had (en de rest heb ik niet bekeken).
Dat heb ik zojuist gedaan. Free Willy all over again.
En ze spreekt me aan
Well helloquote:
Hnnnnngggg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik reageerde met: ah ik dacht al dat jij het was, de frituurlucht komt zelfs door mijn telefoon!
Welkom!quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:10 schreef Kutmanager het volgende:
Heb tinder geinstalleerd door jullie.
oeh omschrijf eens! Of geef mij haar nummerquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:37 schreef habitue het volgende:
Oef mijn nieuwste match is gewoon te mooi om aan te spreken.
Ik wist niet dat je direct een nummer erbij kreegquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh omschrijf eens! Of geef mij haar nummer
Dat hossel je dan toch gewoon even voor mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je direct een nummer erbij kreeg.
Ik run hier geen charityquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat hossel je dan toch gewoon even voor mij
Random....quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:16 schreef Kutmanager het volgende:
krijg je het eigenlijk te zien als je geliked wordt of is het een match als 2 mensen elkaar random geliked hebben?
hoe zie jij eruitquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:17 schreef Silenus het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik mijn top-2000 onmogelijk ga halen zo, ik raak er nog steeds elke dag wel 5 kwijt. Sta nu op 1822 matches, enkele dagen geleden was het nog 1848.
Verdomme.
Daar is geen reden voor nodig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:45 schreef DenWauw het volgende:
Een moeilijke dag voor yats
Altijd maar in de rats
hij mag niet bij Wilfried in het Cats
noch bij UniFarts van je bats
en ik zocht eigenlijk een reden om een plaatje van tieten te plaatsen
Nope, tenzij je gaat jailbreaken. Wat ik trouwens niet zou aanraden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef Silenus het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vragen. Kan fake gps wel via iphone? Ik zat me rot te zoeken maar geen idee hoe het werkt. En maatje had het via android, dus misschien is dat anders.
Hoeveel uur heb jij dat zitten doen man?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:17 schreef Silenus het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik mijn top-2000 onmogelijk ga halen zo, ik raak er nog steeds elke dag wel 5 kwijt. Sta nu op 1822 matches, enkele dagen geleden was het nog 1848.
Verdomme.
Ah ok. Dan laat ik het maar zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nope, tenzij je gaat jailbreaken. Wat ik trouwens niet zou aanraden.
Uur? Ik zit er al sinds september op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb jij dat zitten doen man?Ben er na 3 minuten alweer klaar mee.
wat denk jequote:
En waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:25 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat denk je![]()
Stel je woont nu in amsterdam kan je met fake gps zeggen dat je in utrecht woont.
Ja, hij gebruikt een slecht voorbeeld. Want dan kun je je afstand gewoon op 30km verder zetten.quote:
Je hebt er dus geen kut aan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, hij gebruikt een slecht voorbeeld. Want dan kun je je afstand gewoon op 30km verder zetten.
Je kunt bijv doen alsof je dan in Londen woont, of in Parijs. Of Groningen. En dan alle locals daar gaan liken, die liken je snel terug waardoor je weer meer matches krijgt.
Londen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tenzij je een weekendje naar London wilt zonder een hotel te betalen.
Nu er nog wat mee doen.quote:
En toch is het zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |