Gezellig ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:31 schreef Sarasi het volgende:
Ik merk overigens dat ik het ook veel minder goed kan hebben nu. Ik zit nogal in de stress, laatste twee weken studie en er moet nog VEEL gebeuren. Als er nu iemand met iets zogenaamds hoogstaands komt of enorm veel 'oooooh't en 'aaaaah't stuur ik 'toch niet geinteresseerd, doei' terug.Best gemeen, maar ik kan er nu gewoon echt even niet mee dealen.
Ik merk het alquote:
Tinder is gewoon beetje vaag bezig laatste tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg überhaupt geen mensen die mij niet eerst geliked hebben
Geen idee hoe dat zit
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Shit, match met iemand die een strategische foto had (en de rest heb ik niet bekeken).
Dat heb ik zojuist gedaan. Free Willy all over again.
En ze spreekt me aan
Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Shit, match met iemand die een strategische foto had (en de rest heb ik niet bekeken).
Dat heb ik zojuist gedaan. Free Willy all over again.
En ze spreekt me aan
Well helloquote:
Hnnnnngggg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik reageerde met: ah ik dacht al dat jij het was, de frituurlucht komt zelfs door mijn telefoon!
Welkom!quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:10 schreef Kutmanager het volgende:
Heb tinder geinstalleerd door jullie.
oeh omschrijf eens! Of geef mij haar nummerquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:37 schreef habitue het volgende:
Oef mijn nieuwste match is gewoon te mooi om aan te spreken.
Ik wist niet dat je direct een nummer erbij kreegquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh omschrijf eens! Of geef mij haar nummer
Dat hossel je dan toch gewoon even voor mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je direct een nummer erbij kreeg.
Ik run hier geen charityquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat hossel je dan toch gewoon even voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |