Klinkt goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Voor twee personen, 6 eieren, 1 ui, gebakken magere spekblokjes (zo'n dubbelpak. Normaal doe ik er de helft in maar moest op vanwege datum en vakantie) heel veel spinazie, flink wat diepvries erwten en een beetje melk. Uiteindelijk hoefde er geen brood meer bij. En oh ja, zout, peper, Italiaanse kruiden, kerrie poeder, en paprika poeder.
Yes!quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik kon geen motivatie vinden om Jillian te gaan doen en wilde wel iets te snacken gaan halen, dus het ging bijna fout.
Maar gelukkig mezelf toch tot Jillian aan kunnen zetten en nu ook geen zin meer om te gaan snacken
D werd uiteindelijk 3 bh m 3 eieren m kaas en hamquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje update:
O: omelet v twee eieren met een gele paprika
O2: bakje edamame
T: rode paprika
L: 250gr kwark m blauwe bessen en 25gr home made granola
T: rauwkost, tonijn, lik yoghonaise
T2: appel
D: moet ik nog bedenken
De T in de ochtend verviel en vanmiddag een extra appeltje.
Ik ben laat uit mijn werk en we hebben een hoop te doen dus ik vermoed dat mijn D: een uitsmijter wordt van 2 bruine boterhammen, 2 gebakken eieren, ham en kaas.
Kan wel lijen gezien de rauwkost en de paprika vanmorgen qua groente. En dan evt eet ik de paprika van vanmorgen als T vanavond.
Misschien een uitgebreidere Tquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:56 schreef Barreltje het volgende:
juh de tosti is een guilty pleasure
ik heb nu al trek om 11:30 met dit ontbijt,
het magerder maken levert alleen maar meer trek op niet?
uitgebreider dan pannenkoeken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien een uitgebreidere T
Dan halverwege de ochtend een kleine T een banaan ofzo?
En dan smiddags gewoon weer je lunch.
Hoeveel at je eerst?
Dat is je t toch?quote:
Jij zei 'misschien een uitgebreidere T'. Ik ben het daar niet mee eens. Ik denk vooral dat ze beter voor iets vullends kan kiezen. Waarom pannekoeken met banaan en chocopasta als je ook voor kwark met diezelfde banaan of yoghurt kan kiezen. Daarvan zit je langer vol en het is ook nog eens beter voor je.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is je t toch?
Maar pannenkoeken is mijn ervaring vullen heel snel maar maken je ook weer heel snel hongerig.
Heb hem aangepast, misschien kun je er iets mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:49 schreef Barreltje het volgende:
O (7:30) : porridge en een gekookt eitje
t (9:00) : 2 pannenkoeken met 1 mes nutella en 1 banaan verdeelt over de 2 pannenkoeken Kwark met een banaan.
L (12.15) : vleesch (100gram), groenten ( 2 4 opscheplepels) , klein slaatje (sla, tomaten, komkommer)
t (15:00): tosti hamkaas Tosti met alleen kaas. Ham is nergens voor nodig. Is het volkoren brood?
t (17:30) : fruitje
S (19:40) : crosstrainer ( 20 min) , buik/rug oefeningen ( 10 min) , Abb challenge
D (19:40) : vlees, groenten en wsl pasta/aardappel Je hebt 's middags warm gegeten én daarna een tosti gehad, dus kwark met fruit als D na het sporten.
Zie nu idd mijn fout staan. Ik bedoelde een O.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij zei 'misschien een uitgebreidere T'. Ik ben het daar niet mee eens. Ik denk vooral dat ze beter voor iets vullends kan kiezen. Waarom pannekoeken met banaan en chocopasta als je ook voor kwark met diezelfde banaan of yoghurt kan kiezen. Daarvan zit je langer vol en het is ook nog eens beter voor je.
Heb je geen dingen waarvan je weet dat je er sneller/langer vol van zit dan andere dingen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:56 schreef Barreltje het volgende:
juh de tosti is een guilty pleasure
ik heb nu al trek om 11:30 met dit ontbijt,
het magerder maken levert alleen maar meer trek op niet?
Homemade kersenbrownies, klinkt goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb hem aangepast, misschien kun je er iets mee.
Mijn lijstje is btw ook ietwat vreemd. Ik heb een lange werkdag en moet dan supersnel weer weg om te gaan paardrijden. Met een volle maag werkt dat echt nietdus zoek ik tussenoplossingen...
O: 3 volkoren. Gehakt, cervelaat en pindakaas aardbeien zijn op, vriendlief had beloofd ze te halen, maar dat niet gedaan en nu was er alleen maar broodbeleg dat hij normaal eet in huis. 125 gr lv kwark met beetje kersensaus.
T: Fruit. Er liggen nog appels en druiven op de kantoorschaal. Zoiets dus.
L: 2 tosti's van volkoren bth's met 30+kaas uit de grill.
T: Stuk komkommer.
Vroege en snelle D: Tosti van volkoren bth's met 30+kaas en een lepel neppesto.
S: Uur paardrijden.
T: Homemade kersenbrownies... trakteren is verplicht als je eraf klettert en dan kom ik niet onder zelfgebakken brownies uit. Heb een reputatie hoog te houden
Pindakaas met komkommer aparte conbi lijkt mequote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb me gisteren gewoon keurig aan mijn lijstje gehoudenAlleen de kiwi geskipt, want na de kersen als T in de middag had ik eigenlijk al wel genoeg. En in de avond pak ik in principe nooit een T.
Lijstje voor vandaag:
O: 200 mL optimel yoghurt met een appel erdoor
T: kiwi gold
L: 3 volkoren bth; 2 eisalade + ijsbergsla, 1 pindakaas met nootjes + komkommer; beker melk
T: banaan
D: Mexicaanse wraps (van Honig)
Nee, juist heerlijk fris!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Pindakaas met komkommer aparte conbi lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |