Ga het gewoon proberenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Spinazie met gebakken ui![]()
Ik zou het gewoon doen, maar ik kan bijna overal wel gebakken ui bij waarderen
Hier nu onweer en hagel....quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:07 schreef Patoshik het volgende:
Mhmm. Vandaag voor de 3de keer natgeregend.Er gaat hier precies een bui over die 15 minuten duurt (en m'n ritje ook) en wie gaat er dan net weg? Terwijl het best een uurtje kon wachten? Precies..
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor de mensen die van Frisdrank houden en niet vies zijn van Spa rood. De Spa rood citroen en Spa rood munt zijn erg lekker.
Als ie dat gaat doen, gooi ik m weg! hahaquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, irritant, komt een beetje belerend over. Hopen dat ie dan niet gaat beginnen met 'weet je dat wel zeker....?' als je een keer een koekje invoert
Ja is lekker zeker als het heel warm isquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:51 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]Viel me heel erg mee. Ik ben van alles wat zoet is
, maar dit vond ik lekker.
Als je dan een frikadel neemt, waarom dan ook nog twee bth en een broodje geitenkaas? En eet je twee grote kommen maissoep met twee keer brood? Dat vind ik best veel...quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef Gogo83 het volgende:
Hier ook droog gelukkig. En hopelijk vanavond ook, wil een uurtje hardlopen.. Lijstje:
O: 1 meergranenboterham met halvarine en slankie smeerkaas
T: 1 meergranenboterham met halvarine en slankie smeerkaas
L: 2 meergranenboterhammen met halvarine en kipfilet, broodje geitenkaas, pakje kokoswater, frikandel (ik zwichtte)
T: aardbeien met 125gr magere kwark en een tl vanillesuiker
A1: kom maissoep met drie stukjes stokbrood
A2: Kom maissoep met stuk stokbrood met halvarine en kaas.
S: half uur fietsen en uur hardlopen
Avondeten in tweeën gedeeld omdat ik rond 19.00 wil hardlopen. Doen we eigenlijk iedere maandag en donderdag, omdat we dan meestal bij de atletiekvereniging hardlopen. Al ga ik vanavond in mijn eentje.
Ik gok dat die frikadel als laatste kwam...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je dan een frikadel neemt, waarom dan ook nog twee bth en een broodje geitenkaas? En eet je twee grote kommen maissoep met twee keer brood? Dat vind ik best veel...
Die frikandel volgde op de rest van mijn lunch.. Slecht, i know.. Maar alleen lijstjes maken als het goed gaat is niet mijn ding. Die soep valt imo best mee. 150 kcal per kop en de eerste keer eet ik echt maar wat kleine stukjes stokbrood. In totaal kom ik denk ik op 700 kcal avondeten en ik verbrand er zo'n 500 met een uur hardlopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je dan een frikadel neemt, waarom dan ook nog twee bth en een broodje geitenkaas? En eet je twee grote kommen maissoep met twee keer brood? Dat vind ik best veel...
Ik vond die update juist wel leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef BananaPancake het volgende:
MyFitnessPal doet trouwens iets nieuws. Als ik eten invoer dan zet ie erbij, "goede keus, dit bevat veel vezels" of "dat je het weet, dit product bevat veel verzadigde vetten".
Ik vond het juist wel fijn dat ik me met dat ding alleen om de calorieën hoefde te bekommeren, nu gaat ie zich ook nog bemoeien met wat ik eet
Boks!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Tink89 het volgende:
D: Durum: 3 minitortilla's met kip, appel, paprika en yoghurtsaus.
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik kon geen motivatie vinden om Jillian te gaan doen en wilde wel iets te snacken gaan halen, dus het ging bijna fout.
Maar gelukkig mezelf toch tot Jillian aan kunnen zetten en nu ook geen zin meer om te gaan snacken
misschien is dit iets voor je, frisdrank met natuurlijke stevia gezoet ipv chemische steviaquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:20 schreef sararaats het volgende:
ik kan maar moeilijk afkicken van de frisdrank maar moet het van de huisarts.
morgen maar eens goed rondhollen hihi (naar het schijnt val je van shoppen af of ben ik nu kierewiet?)
Thanksquote:
Voor twee personen, 6 eieren, 1 ui, gebakken magere spekblokjes (zo'n dubbelpak. Normaal doe ik er de helft in maar moest op vanwege datum en vakantie) heel veel spinazie, flink wat diepvries erwten en een beetje melk. Uiteindelijk hoefde er geen brood meer bij. En oh ja, zout, peper, Italiaanse kruiden, kerrie poeder, en paprika poeder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat zat er nou uiteindelijk allemaal in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |