Hij was nog veel bufferquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wedstrijdeters doen dat ook, en sommigen van hen zijn ook niet moddervet (veel dan weer wel). Kwestie van goede genen (iets met een laag zittende maag geloof ik) en veel training. Die Japanse kampioen, Kobayashi, is behoorlijk gespierd:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De zin des doods... iedere dokter die dat tegen me zegt, is niet langer mijn dokter.

Ja echt. De zin "het zit tussen je oren" is echt een kankergezwel in de geneeskunde.quote:

Wat een onzin, alsof alles een lichamelijke oorzaak heeftquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja echt. De zin "het zit tussen je oren" is echt een kankergezwel in de geneeskunde.
 .
.

Dat is ook niet zo, maar ik heb nu toch best wel vaak meegemaakt dat er iets bij iemand tussen de oren zou zitten, naar een andere arts gaat die wél de lichamelijke oorzaak vindt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof alles een lichamelijke oorzaak heeft.

Ja natuurlijk is het mogelijk, maar om nou elke arts af te schrijven omdat die aangeeft dat het probleem gewoon bij iemand zelf kan liggen die dat niet wil accepteren gaat imo te ver.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, maar ik heb nu toch best wel vaak meegemaakt dat er iets bij iemand tussen de oren zou zitten, naar een andere arts gaat die wél de lichamelijke oorzaak vindt.
Het zijn soms ook artsen die het niet weten en dan inderdaad maar zeggen dat het tussen de oren zit.

Als ik pijn heb, heb ik pijn. Een dokter die mij niet gelooft kan van mij de rambam krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof alles een lichamelijke oorzaak heeft.

Is me al vaak gebeurd helaasquote:

Een arts geeft dat in principe pas aan als medische oorzaken zijn uitgesloten of niet worden gevonden. Het komt regelmatig voor dat een arts meteen al bij het eerste gesprek aangeeft dat het tussen de oren zit omdat-ie geen zin heeft verder te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:40 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het mogelijk, maar om nou elke arts af te schrijven omdat die aangeeft dat het probleem gewoon bij iemand zelf kan liggen die dat niet wil accepteren gaat imo te ver.

In een rek lijkt me dat niet zo ideaal, of wel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is me al vaak gebeurd helaas
Gewoon handen los en weglopen

Gewoon achter je gooien, dat rek is toch bedoelt om die stang op te vangen als 't mis gaat? Alleen maar beter dat je dat ding niet achter je op de grond gooit waar wellicht iemand achter staatquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In een rek lijkt me dat niet zo ideaal, of wel?

Ik doe het ook in t powerrack zijn ze voorquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In een rek lijkt me dat niet zo ideaal, of wel?

Als wat er in gaat moet er ook weer uit, die zal wel een behoorlijk deel van haar op de wc doorbrengen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:42 schreef star_gazer het volgende:
OK, hoe werkt dit? Koreaans vrouwtje eet belachelijk veel maar ziet er prima uit.
Problem, thermodynamics?

dat durf ik nog steeds niet. Ga dan liever gewoon zitten met de bar op de steunen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is me al vaak gebeurd helaas
Gewoon handen los en weglopen

minus hetgeen geabsorbeerd wordt, maar dat is volgens mij niet veel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Als wat er in gaat moet er ook weer uit, die zal wel een behoorlijk deel van haar op de wc doorbrengen.

dat dere "new zuland" accent.quote:

Jij dik? chef kom op, no way...quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Mensen beginnen me dik te noemenNiet heel gek met 18% VP nog steeds in de bulk

een persoon straalt gemiddeld zo ongeveer 100watt aan warmte af.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
minus hetgeen geabsorbeerd wordt, maar dat is volgens mij niet veel.

Lol die site. Just lolquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lulkoek.
Ik snap die haat jegens curls niet zo eigenlijk. Curls werken prima. Je moet ze alleen niet als basis van je training doen inderdaad, maar als assistance zijn ze volgens mij gewoon geschikt

Grootste onzin om ooit boven de 12 VP te komen. Tijd voor een cut man.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Mensen beginnen me dik te noemenNiet heel gek met 18% VP nog steeds in de bulk

quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:11 schreef squatbro het volgende:
[..]
Grootste onzin om ooit boven de 12 VP te komen. Tijd voor een cut man.

Klinkt als een 17-jarige ecto die bang is zijn ecto-sixpack te verliezen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:11 schreef squatbro het volgende:
[..]

Ik begin het hiermee steeds meer eens te worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:11 schreef squatbro het volgende:
[..]

dit dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Klinkt als een 17-jarige ecto die bang is zijn ecto-sixpack te verliezen.

Ja? Nee toch? Rek is toch gewoon om de barbell vandaan te halen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik doe het ook in t powerrack zijn ze voor
Maar laatste tijd doe ik het buiten t rek met van die crossfit gewichten

Ik doe altijd deze, op aanraden van Verbosity:quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
als je trouwens een echt goeie hammie strech wil doen:
[ afbeelding ]
je gaat helemaal kapot

Ook al heb ik (nog) een beetje een buikje, mijn six pack is toch zichtbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit dus.
elk lichaam is anders, een ieder z'n doel is anders, en "ripped" zijn kost gewoon massa. Voor de ene meer dan voor de andere, dat is gewoon een feit.
Nu is 12% niet ripped, maar als je een beetje een flinke periode wilt door bulken zul je toch een beetje hoofdruimte moeten hebben kwa procenten, en dat zou betekenen dat je ergens tussen de 8 en de 12% moet gaan zitten pendelen... En dat is niet voor iedereen DE manier. Gelukkig raakt niet iedereen gelijk in de zenuwen als die een beetje puffy abs heeft LOL
Maargoed, er is wel meer wat als "grootste onzin" werd bestempeld in het recente verleden o.a. een 4 day split
Beetje genuanceerd en algemener nadenken en reageren is voor sommige mensen nog al lastig zo lijkt het
 Maar dat komt doordat het visceraal vet is. En ik ben onder tussen in totaal zo'n 12 kilo lichter. Nog een kilo of 4 en dan vind ik het wel genoeg. Geen idee wat m'n VP is, zal van de week eens die militaire meting doen.
 Maar dat komt doordat het visceraal vet is. En ik ben onder tussen in totaal zo'n 12 kilo lichter. Nog een kilo of 4 en dan vind ik het wel genoeg. Geen idee wat m'n VP is, zal van de week eens die militaire meting doen.  

Het doet al pijn als ik naar dat plaatje kijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
als je trouwens een echt goeie hammie strech wil doen:
[ afbeelding ]
je gaat helemaal kapot

Het is echt vreselijk. Vooral als je hammies 20cm te kort zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het doet al pijn als ik naar dat plaatje kijk.

shit dat is echt serieus goed chef 12kg. Need to step it up here thenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook al heb ik (nog) een beetje een buikje, mijn six pack is toch zichtbaar.Maar dat komt doordat het visceraal vet is. En ik ben onder tussen in totaal zo'n 12 kilo lichter. Nog een kilo of 4 en dan vind ik het wel genoeg. Geen idee wat m'n VP is, zal van de week eens die militaire meting doen.
Ik zit er trouwens hard aan te denken weer eens naar een 4 day split over te stappen. Ik ben m'n full body wel weer een beetje zat.

Ik doe het wel heel heftig hoor, zou ik je niet aanraden. Ik doe echt een reboot dus m'n intake is erg laag. Spier en kracht verlies valt heel erg mee, het is meer dat ik tot stilstand ben gekomen. Maar aangezien ik al jaren liep te klooien met een wat te hoog VP, zeker m'n pens, heb ik besloten dat als prioriteit te nemen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
shit dat is echt serieus goed chef 12kg. Need to step it up here then

Respectquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe het wel heel heftig hoor, zou ik je niet aanraden. Ik doe echt een reboot dus m'n intake is erg laag. Spier en kracht verlies valt heel erg mee, het is meer dat ik tot stilstand ben gekomen. Maar aangezien ik al jaren liep te klooien met een wat te hoog VP, zeker m'n pens, heb ik besloten dat als prioriteit te nemen.
Buiten dat teveel visceraal vet erg ongezond is (zeker op mijn leeftijd) wil ik nu ook wel eens (fysiek) wat terug zien van al die jaren hard trainen.

en ben daarop uitgemiddeld nu
   en ben daarop uitgemiddeld nu dus "ben aan" is een groot woord) hopelijk gaat dat wat doen. 1 minuut voluit, 1 minuut rust.
   dus "ben aan" is een groot woord) hopelijk gaat dat wat doen. 1 minuut voluit, 1 minuut rust.   

ik zit nu op 2200. 1 keer fullbody per week en de rest cardio of HIIT.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Respect
ik durf niet lager dan 4500
weet ook niet waarom, maar het voelt gewoon echt niet goed als ik lager ga.
ben nu aan het roeien na afloop HIIT (2x gedaan 10 minutendus "ben aan" is een groot woord) hopelijk gaat dat wat doen. 1 minuut voluit, 1 minuut rust.
Fuck w.d.b.t. ben ik echt 3x niks gewent man, ga zowat daud op dat ding na een paarkeer flink rukken

Het voelt totaal niet goed om zo laag te gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Respect
ik durf niet lager dan 4500
weet ook niet waarom, maar het voelt gewoon echt niet goed als ik lager ga.
ben nu aan het roeien na afloop HIIT (2x gedaan 10 minutendus "ben aan" is een groot woord) hopelijk gaat dat wat doen. 1 minuut voluit, 1 minuut rust.
Fuck w.d.b.t. ben ik echt 3x niks gewend man, ga zowat daud op dat ding na een paarkeer flink rukken

haha.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het voelt totaal niet goed om zo laag te gaan.

Ik zet dat maar even opzij, eerst aan m'n gezondheid denken. De rest trekt vanzelf bij later, ik heb dan een veel beter uitgangspunt.
Ik doe niet veel cardio. Juist omdat m'n intake zo laag is wil ik niet teveel gaan doen. Ik zwem 1x in de week een km, en stap 1x per week op de fiets voor zo'n 20km, of een rustige cross trainert sessie. Naast m'n training is dat genoeg. Dus ik hoef me niet gek te cardio-en, gelukkig want buiten dat ik er een pesthekel aan heb heb ik net zo'n conditie als de jouwe.

ik pak gewoon de loopband voor 43 minuten en 30 seconden. Kan ik mooi een serie kijken op de tabletquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het voelt totaal niet goed om zo laag te gaan.

Ik zet dat maar even opzij, eerst aan m'n gezondheid denken. De rest trekt vanzelf bij later, ik heb dan een veel beter uitgangspunt.
Ik doe niet veel cardio. Juist omdat m'n intake zo laag is wil ik niet teveel gaan doen. Ik zwem 1x in de week een km, en stap 1x per week op de fiets voor zo'n 20km, of een rustige cross trainert sessie. Naast m'n training is dat genoeg. Dus ik hoef me niet gek te cardio-en, gelukkig want buiten dat ik er een pesthekel aan heb heb ik net zo'n conditie als de jouwe.

quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik begin het hiermee steeds meer eens te worden.
En dat als oer-endo die nog nooit lager is geweest dan 14%.

Zo trainen ze in Spanje in de gym vaak als ze vet kwijt willen. Gewichten, en tussen setjes door op de cross trainer. Daar gaat je verbranding wel lekker van omhoog ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
w.b.t. conditie nou, redelijk dramatisch te noemen. Gevoel dat m'n longen na de 2e minuut tussen de ketting v.d. roeimachine komen gewoon lol.
Een mannetje uit m'n gym heeft echt mega rsultaten kwa drop in vet% en conditie door behalve z'n intake, te gaan steppen tussen z'n sets door. Dus op en af een bankje stappen e.d. hartslag hoog houden constant.
Alleen is dat makkelijk praten met relatief licht trainen. Je kan zo nooit je max rep setjes evenaren als tijdens een normale training...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |