Hij was nog veel bufferquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wedstrijdeters doen dat ook, en sommigen van hen zijn ook niet moddervet (veel dan weer wel). Kwestie van goede genen (iets met een laag zittende maag geloof ik) en veel training. Die Japanse kampioen, Kobayashi, is behoorlijk gespierd:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De zin des doods... iedere dokter die dat tegen me zegt, is niet langer mijn dokter.
Ja echt. De zin "het zit tussen je oren" is echt een kankergezwel in de geneeskunde.quote:
Wat een onzin, alsof alles een lichamelijke oorzaak heeftquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja echt. De zin "het zit tussen je oren" is echt een kankergezwel in de geneeskunde.
Dat is ook niet zo, maar ik heb nu toch best wel vaak meegemaakt dat er iets bij iemand tussen de oren zou zitten, naar een andere arts gaat die wél de lichamelijke oorzaak vindt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof alles een lichamelijke oorzaak heeft.
Ja natuurlijk is het mogelijk, maar om nou elke arts af te schrijven omdat die aangeeft dat het probleem gewoon bij iemand zelf kan liggen die dat niet wil accepteren gaat imo te ver.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, maar ik heb nu toch best wel vaak meegemaakt dat er iets bij iemand tussen de oren zou zitten, naar een andere arts gaat die wél de lichamelijke oorzaak vindt.
Het zijn soms ook artsen die het niet weten en dan inderdaad maar zeggen dat het tussen de oren zit.
Als ik pijn heb, heb ik pijn. Een dokter die mij niet gelooft kan van mij de rambam krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof alles een lichamelijke oorzaak heeft.
Is me al vaak gebeurd helaasquote:
Een arts geeft dat in principe pas aan als medische oorzaken zijn uitgesloten of niet worden gevonden. Het komt regelmatig voor dat een arts meteen al bij het eerste gesprek aangeeft dat het tussen de oren zit omdat-ie geen zin heeft verder te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:40 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het mogelijk, maar om nou elke arts af te schrijven omdat die aangeeft dat het probleem gewoon bij iemand zelf kan liggen die dat niet wil accepteren gaat imo te ver.
In een rek lijkt me dat niet zo ideaal, of wel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is me al vaak gebeurd helaas
Gewoon handen los en weglopen
Gewoon achter je gooien, dat rek is toch bedoelt om die stang op te vangen als 't mis gaat? Alleen maar beter dat je dat ding niet achter je op de grond gooit waar wellicht iemand achter staatquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In een rek lijkt me dat niet zo ideaal, of wel?
Ik doe het ook in t powerrack zijn ze voorquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In een rek lijkt me dat niet zo ideaal, of wel?
Als wat er in gaat moet er ook weer uit, die zal wel een behoorlijk deel van haar op de wc doorbrengen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:42 schreef star_gazer het volgende:
OK, hoe werkt dit? Koreaans vrouwtje eet belachelijk veel maar ziet er prima uit.
Problem, thermodynamics?
dat durf ik nog steeds niet. Ga dan liever gewoon zitten met de bar op de steunen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is me al vaak gebeurd helaas
Gewoon handen los en weglopen
minus hetgeen geabsorbeerd wordt, maar dat is volgens mij niet veel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Als wat er in gaat moet er ook weer uit, die zal wel een behoorlijk deel van haar op de wc doorbrengen.
dat dere "new zuland" accent.quote:
Jij dik? chef kom op, no way...quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Mensen beginnen me dik te noemenNiet heel gek met 18% VP nog steeds in de bulk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |