Dit idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik denk dat Thinkk-Pinkk wel gelooft dat de kleding van Primark onder zeer slechte omstandigheden worden gemaakt, maar niet dat dat briefje door één van die lui erin gestopt is. Het kan net zo goed een lokale actie zijn geweest waarbij iemand uit de omgeving briefjes in zakken van kleding stoppen, om de kopers bewust van de zaken te maken.
Nou nou... Diepgaand onderzoek en WC eend concludeert: niets aan de hand, gewoon doorlopen!quote:
O M G, ik wil ze allemaal!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er zijn nu shirtjes van de hogwarts houses!
Ik heb ze ook allemaal gekochtquote:
Klopt hogwarts heb ik ook niet zien hangen gisteren. Misschien had ik dat er even bij moeten zeggenquote:Op zondag 29 juni 2014 10:06 schreef soapie het volgende:
Zijn leuk he, ik ging voor een hogwarts shirt en kwam thuis met ravenclaw. Hogwarts hadden ze niet.....
Oh als soapie hem niet wil, wil ik hem wel, want ik ben er al heel lang naar op zoek, maar kan hem iedere keer niet vinden.quote:
primaquote:Op zondag 29 juni 2014 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh als soapie hem niet wil, wil ik hem wel, want ik ben er al heel lang naar op zoek, maar kan hem iedere keer niet vinden.
Je heet louboutin maar je winkelt bij de primarkquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:59 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ik maak nog altijd mijn eigen keuzes en daar verander jij niks aan. Iedereen kan wel bedenken dat goedkope kleren niet onder geweldige omstandigheden worden gemaakt.
Zoals al eerder is gezegd, primark is lang niet de enige winkel die hier aan doet. Ik ben student, ik heb weinig geld dus ja ik ga naar de h&m en primark. Jouw verhalen hier veranderen daar niks aan en zijn alleen maar irritant.
Lief dat je aan me denkt, maar als hij zo groot is sla ik m af. In ieder geval dank je wel voor het aanbod..quote:Op zondag 29 juni 2014 12:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hier onlangs het hogwarts shirt overgenomen (nieuw met label eraan). Dat valt indd erg groot. Heb hem 1 keer aangehad en mijn meneer heeft de hele dag erover geklaagd dat hij zo groot was![]()
Dus soapie als je hem wilt overnemen.....
Ze wil hem nietquote:Op zondag 29 juni 2014 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh als soapie hem niet wil, wil ik hem wel, want ik ben er al heel lang naar op zoek, maar kan hem iedere keer niet vinden.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:13 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Je heet louboutin maar je winkelt bij de primark
Het is natuurlijk wel grappig...quote:
Het is bekend dat de kwaliteit van primark kut is, dus je kan idd beter wat meer betalen voor betere kwaliteit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef Deezertje het volgende:
Meer mensen last van niet schone t-shirtjes na 1 keer dragen? Die van 3 euro mag je geen vlekje in maken van een glas wijn of een opengesprongen puistje, want die vlekken komen er dus niet meer uit. En dan met name vlekjes op de achterkant van het shirt. Kan je ze eigenlijk maar één keer dragen en is 3 euro dus best duur voor 1 dag plezier. Shirtjes van andere winkels met dezelfde soort vlekken (en vaak iets dieper) gaan er wel moeiteloos uit in dezelfde wasmachine, zelfde stand, zelfde wasmiddel etc.
Nope. En ik heb een holbewoner thuis die niet netjes kan etenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef Deezertje het volgende:
Meer mensen last van niet schone t-shirtjes na 1 keer dragen? Die van 3 euro mag je geen vlekje in maken van een glas wijn of een opengesprongen puistje, want die vlekken komen er dus niet meer uit. En dan met name vlekjes op de achterkant van het shirt. Kan je ze eigenlijk maar één keer dragen en is 3 euro dus best duur voor 1 dag plezier. Shirtjes van andere winkels met dezelfde soort vlekken (en vaak iets dieper) gaan er wel moeiteloos uit in dezelfde wasmachine, zelfde stand, zelfde wasmiddel etc.
Wat let je om het te kopen en te dragen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef Näsenbar het volgende:
Hebben ze die Harry Potter shirts ook voor mannen? Ze zijn wel extreem gaaf namelijk..
Nooit gezien, ook nog niet op internet voorbij zien komen ofzo. En ik volg best veel van die Harry Potter dingenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef Näsenbar het volgende:
Hebben ze die Harry Potter shirts ook voor mannen? Ze zijn wel extreem gaaf namelijk..
En waar haal je die info vandaan? Want die shirts heb ik van kleine maatjes tot grote maatjes zien hangenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef DS4 het volgende:
Misschien wat al te dol om er de reis voor te maken, maar ik vermoed dat die potter T-shirts volop te krijgen zijn bij de Primark in Londen, want ik heb er opvallend veel gezien dit weekend aldaar.
Kennelijk heel populair bij vrouwen die wat meer mogen letten op wat ze eten, maar het kan ook er aan liggen dat ik in Londen was...
Hoe dan ook: voor diegenen die er graag een willen en toevallig Londen bezoeken, loop even binnen.
Voor zover dat niet duidelijk is: ik liep dit weekend in Londen rond en mij vielen deze shirts op. En het viel mij op dat verreweg de meesten die ik zag (en dat is niet representatief) gewoon fat fucks waren.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En waar haal je die info vandaan? Want die shirts heb ik van kleine maatjes tot grote maatjes zien hangen
Reageer eens een gewoon normaal ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voor zover dat niet duidelijk is: ik liep dit weekend in Londen rond en mij vielen deze shirts op. En het viel mij op dat verreweg de meesten die ik zag (en dat is niet representatief) gewoon fat fucks waren.
Maar dat nuanceerde ik al met de constatering dat het in Londen was en zeker de lower class is daar vaak erg dik.
Wat is er niet normaal aan?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Reageer eens een gewoon normaal ofzo![]()
Jij dacht serieus dat ik die Primark binnen ben gegaan? Dan zijn mijn eerdere bijdragen hier niet blijven hangen.quote:Ik dacht misschien honger er alleen xxx maten. Had van alles kunnen zijn.
Ligt eraan de house shirts vallen weer normaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan?
[..]
Jij dacht serieus dat ik die Primark binnen ben gegaan? Dan zijn mijn eerdere bijdragen hier niet blijven hangen.
Maar natuurlijk kan dat ook een verklaring zijn. Het kan ook toeval zijn. Weet ik veel... Elders las ik hier dat ze groot vallen, dus als de S al valt als een M/L, dan zul je sowieso weinig dames met een slanke bouw er in aantreffen, nietwaar?
Ik doelde ook op dat ik gelezen had dat die potter-shirts groot uit zouden vallen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ligt eraan de house shirts vallen weer normaal.
Het valt mij in Eindhoven dan weer niet op dat ze gemiddeld genomen erg dik zijn, het viel mij echt specifiek daar op tav die potter shirtjes. Gewoon een observatie.quote:Maar ik ben me bewust van het "volk" wat op de Primark afkomt.
Via MyAT meestal en nu gewoon omdat ik het zag en ik dacht, kom laat ik het eens posten, wie weet heeft iemand er wat aan.quote:Maar waarom blijf je hier posten terwijl je zo'n hekel aan die winkel hebt? Ik ben ook geen fan van de kwaliteit en wou alleen de Harry Potter shirtjes hebben. Maar andere mensen vinden om verschillende redenen de Primark wel prima.
bij de schoenmaker of hakkenbar kunnen ze er gratis of voor heel weinig n gaatje bij maken voor jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Hoe kan je een riem eigenlijk passen? Want in de winkel kan ik hem wel omdoen, alleen niet dichtmaken want daar zit de aankoopvergrendeling... Eenmaal thuis blijkt ie net een extra gaatje nodig te hebben, maar ja alles is er al af, anders kan je dat niet weten. En om nou zo'n gaatjestang van 20 euro voor een riem van 2 euro te kopen...En met een schaar zelf een gaatje bijprikken werkt bij mij nooit, want of te groot of te klein.
hoe ziet dat eruit?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:43 schreef Miam het volgende:
Even een kleine schop omhoog.
Is er iemand deze een dezer dagen nog bij Primark komt en eventueel een
Primark City Bag (zwart) voor mij wil meenemen?
Kosten worden uiteraard vergoed!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe ziet dat eruit?
en hebben ze die bij elke vestiging?
Neeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat had ik twee uur geleden moeten weten
Ik zal het hier in de gaten houden mocht er nog niemand gekeken hebben ga ik binnenkort even kijken. Moet binnenkort ergens toch naar de boekenwinkel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee.![]()
Als ik nou zelf in de buurt woonde.. maar nee. ik moet er anderhalf uur voor treinen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |