Dit idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik denk dat Thinkk-Pinkk wel gelooft dat de kleding van Primark onder zeer slechte omstandigheden worden gemaakt, maar niet dat dat briefje door één van die lui erin gestopt is. Het kan net zo goed een lokale actie zijn geweest waarbij iemand uit de omgeving briefjes in zakken van kleding stoppen, om de kopers bewust van de zaken te maken.
Nou nou... Diepgaand onderzoek en WC eend concludeert: niets aan de hand, gewoon doorlopen!quote:
O M G, ik wil ze allemaal!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er zijn nu shirtjes van de hogwarts houses!
Ik heb ze ook allemaal gekochtquote:
Klopt hogwarts heb ik ook niet zien hangen gisteren. Misschien had ik dat er even bij moeten zeggenquote:Op zondag 29 juni 2014 10:06 schreef soapie het volgende:
Zijn leuk he, ik ging voor een hogwarts shirt en kwam thuis met ravenclaw. Hogwarts hadden ze niet.....
Oh als soapie hem niet wil, wil ik hem wel, want ik ben er al heel lang naar op zoek, maar kan hem iedere keer niet vinden.quote:
primaquote:Op zondag 29 juni 2014 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh als soapie hem niet wil, wil ik hem wel, want ik ben er al heel lang naar op zoek, maar kan hem iedere keer niet vinden.
Je heet louboutin maar je winkelt bij de primarkquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:59 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ik maak nog altijd mijn eigen keuzes en daar verander jij niks aan. Iedereen kan wel bedenken dat goedkope kleren niet onder geweldige omstandigheden worden gemaakt.
Zoals al eerder is gezegd, primark is lang niet de enige winkel die hier aan doet. Ik ben student, ik heb weinig geld dus ja ik ga naar de h&m en primark. Jouw verhalen hier veranderen daar niks aan en zijn alleen maar irritant.
Lief dat je aan me denkt, maar als hij zo groot is sla ik m af. In ieder geval dank je wel voor het aanbod..quote:Op zondag 29 juni 2014 12:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hier onlangs het hogwarts shirt overgenomen (nieuw met label eraan). Dat valt indd erg groot. Heb hem 1 keer aangehad en mijn meneer heeft de hele dag erover geklaagd dat hij zo groot was![]()
Dus soapie als je hem wilt overnemen.....
Ze wil hem nietquote:Op zondag 29 juni 2014 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh als soapie hem niet wil, wil ik hem wel, want ik ben er al heel lang naar op zoek, maar kan hem iedere keer niet vinden.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:13 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Je heet louboutin maar je winkelt bij de primark
Het is natuurlijk wel grappig...quote:
Het is bekend dat de kwaliteit van primark kut is, dus je kan idd beter wat meer betalen voor betere kwaliteit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef Deezertje het volgende:
Meer mensen last van niet schone t-shirtjes na 1 keer dragen? Die van 3 euro mag je geen vlekje in maken van een glas wijn of een opengesprongen puistje, want die vlekken komen er dus niet meer uit. En dan met name vlekjes op de achterkant van het shirt. Kan je ze eigenlijk maar één keer dragen en is 3 euro dus best duur voor 1 dag plezier. Shirtjes van andere winkels met dezelfde soort vlekken (en vaak iets dieper) gaan er wel moeiteloos uit in dezelfde wasmachine, zelfde stand, zelfde wasmiddel etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |