bronquote:'Primark naar Damrak Amsterdam'
De Ierse modeketen Primark gaat een pand delen met C&A aan het Amsterdamse Damrak. Dat schrijft RetailActueel. Ook de ondernemersvereniging Damrak-Beursplein schrijft in een nieuwsbrief over de komst van de budgetketen naar Amsterdam.
In het bouwwerk waar nu C&A is gevestigd gaat volgens de ondernemersvereniging een ingrijpende verbouwing plaatsvinden. Het huidige pand gaat verdwijnen en wordt opnieuw gebouwd.
In het nieuwe pand zal C&A terugkeren. Een groot deel zal echter in beslag worden genomen door de winkelketen Primark, schrijft de vereniging. Volgens Retailacuteel gaat het om een winkelruimte van 20.000 vierkante meter, voor beide bedrijven, verdeeld over zes verdiepingen.
Vastgoedvermogensbeheerder Bouwinvest en projectontwikkelaar Top Vastgoed schrijven dat de bouwwerkzaamheden aan de Nieuwendijk in oktober zullen starten. Het Damrak wordt vanaf begin 2014 onder handen genomen. De bouwtijd is vermoedelijk anderhalf jaar. Wanneer Primark precies de deuren gaat openen is nog niet bekend. De winkelketen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
Gisteren in Eindhoven viel het wel mee. Toen was het sowieso erg rustig.. Voor bij de primark dan he.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
In Dusseldorf stikt het in de Primark altijd van buitenlanders met hoofddoekjes enzo, is dat in Nederland ook zo? Niet dat ik er wat op tegen heb, maar Primark trekt blijkbaar dit soort mensen aan.
Overigens hebben ze ook veel moslims in dienst bij Primark, werken die voor minder of is dat om politiek correct te doen?
Mensen die geen cent te makken hebben bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
In Dusseldorf stikt het in de Primark altijd van buitenlanders met hoofddoekjes enzo, is dat in Nederland ook zo? Niet dat ik er wat op tegen heb, maar Primark trekt blijkbaar dit soort mensen aan.
Die zie ik anders bij de H&M ook niet..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:23 schreef DS4 het volgende:
Mensen die geen cent te makken hebben bedoel je?
Mensen met weinig te makken zie je idd meer bij de Wibra, Zeeman en Primark lijkt mij... H&M is immers weer net wat minder goedkoop.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Die zie ik anders bij de H&M ook niet..
Je kan maar één outfit tegelijkertijd aan...quote:Op maandag 16 juni 2014 00:09 schreef loezzzje het volgende:
overigens heb ik best wel wat geld te besteden maar ik vind het fijn dat het zo goedkoop is, dan kun je juist meer kopen
Met keiharde uitbuiting wel...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
Schoenen voor 3 ¤.... Dat kán dus gewoon niet.
Nog niet vaak genoeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Dat heb jij hier volgens mij al vaker duidelijk gemaakt
Dus je koopt er niet meer?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 06:40 schreef altootje86 het volgende:
'Je punt is duidelijk' betekent niet dat iemand er wat mee gaat doen. Het betekent simpelweg dat we nu wel weten dat jij iets tegen primark hebt, zogezegd.
Ik laat mij de mond niet snoeren, zeker niet door mensen die de meest zwakken in de wereld misbruiken voor een eurootje eigen gewin...quote:Op woensdag 18 juni 2014 06:40 schreef altootje86 het volgende:
'Je punt is duidelijk' betekent niet dat iemand er wat mee gaat doen. Het betekent simpelweg dat we nu wel weten dat jij iets tegen primark hebt, zogezegd.
Ik waardeer je posts in K&W altijd enorm.. maar hier ben je echt enorm kort door de bocht. Sommige mensen hebben het nou eenmaal niet breed, andere mensen kopen en bij Primark en bij duurdere winkels. Ik snap niet waarom jij het idee hebt dat je het recht hebt om iedereen te veroordelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik laat mij de mond niet snoeren, zeker niet door mensen die de meest zwakken in de wereld misbruiken voor een eurootje eigen gewin...
Ik maak nog altijd mijn eigen keuzes en daar verander jij niks aan. Iedereen kan wel bedenken dat goedkope kleren niet onder geweldige omstandigheden worden gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |