De Actionformule.quote:Op maandag 11 december 2017 13:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Da's juist de kracht van primark. Alles lekker goedkoop houden en dan laden mensen maar, zonder erbij na te denken wat het eindbedrag is.
Ik doe dat eigenlijk andersom: ik koop wat ik wil of nodig heb en zie dan wel wat het kost.quote:Op maandag 11 december 2017 13:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Da's juist de kracht van primark. Alles lekker goedkoop houden en dan laden mensen maar, zonder erbij na te denken wat het eindbedrag is.
Ik vond het voor een vijf-persoons huishouden niet eens veel.quote:Op maandag 11 december 2017 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
150 euro?Heb je die hele meuktent leeggekocht?
Jup. Binnen 28 dagen retourneren geloof ik. Behalve ondergoed e.d., dat mag niet terug.quote:Op maandag 11 december 2017 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kun je je geld terug krijgen als je niet tevreden bent met een kledingstuk?
Moet je wel veel terug willen brengen, anders kost het meer aan benzine en parkeren dan je terugkrijgt.quote:Op maandag 11 december 2017 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jup. Binnen 28 dagen retourneren geloof ik. Behalve ondergoed e.d., dat mag niet terug.
Valt mee als je op de fiets kan,quote:Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moet je wel veel terug willen brengen, anders kost het meer aan benzine en parkeren dan je terugkrijgt.
Met dit weer? Brrrrquote:Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Valt mee als je op de fiets kan,.
Mwah, primark is voor mij wel aan te lopenquote:Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moet je wel veel terug willen brengen, anders kost het meer aan benzine en parkeren dan je terugkrijgt.
Is al open.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:24 schreef loezzzje het volgende:
Is er al duidelijk wanneer die in Tilburg open gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |