Oh ja. Raar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijs gebruikte toch een uitslag van het tweede scherm. Dan moet het toch wel live zijn?
Ster heeft prioriteitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Konden ze die 5 minuten van KvdB niet afmaken?
quote:
Vallen ze dubbel door de mand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of dat Tweede Scherm is fake.
Zoiets dacht ik ook al.. zou wel erg zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of dat Tweede Scherm is fake.
RIPquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij hebben ze nog nooit zo voor paal gestaan. EO is niks. EO wordt ook nooit wat.
Ik mis PenW.
Hoe kan je nou als late night talkshow niet live zijn? Het moet toch juist een actueel programma zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Erg dit ja.![]()
Gerard Joling zal niet doorgaan.
Bedankt voor de tip ouwe pik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
Laatste stukje Under Siege 2 is nog te zien op Veronica.
Eens
Oneens
Marcod3j
Renske houdt van chocolade.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske was allang met die blondjes bezig rond dit tijdstip
Minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile Roemer heeft dan een keer gedaan alsof het twaalf uur 's avonds was.
Ben al aan het refreshen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
https://twitter.com/TijsvandenBrink
johannes_vermeer, hou jij even in de gaten wat Tijs gaat zeggen?
Kan alsnog gevolgen hebben andersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt gewoon dubbele facepalm. Eerst heel hijgerig KdvB afbreken voor een onderwerp dat écht niet belangrijk genoeg is om een uitzending voor te onderbreken. Vervolgens NIET doorgaan met uitzenden, maar stoppen omdat er een reclameblok moet worden uitgezonden.
Als reclameblokken belangrijker zijn dan het nieuws dan is het dus niet echt breaking news.
Een brand met - zover nu bekend - geen doden en gewonden.
Hee ik sta er ook tussen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
KvdB worden door de mangel gehaald!!!!!!!
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%23KvdB&src=typd
Totaal niet terecht. Het is de NOS die blundert door heel hijgerig KvdB af te kappen. Waarom? Waarschijnlijk gewoon omdat RTL Nieuws wat eerder uitzendt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
KvdB worden door de mangel gehaald!!!!!!!
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%23KvdB&src=typd
Eindredacteur KvdBtwitter:PvLangevelde twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:59:42Om misverstanden weg te nemen: #kvdb wordt uitgezonden met 2 minuten vertraging. Wordt dus niet eerder opgenomen. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:57:34Die #kvdb hebben er duidelijk geen GRIP 3 op. #seth reageer retweet
Weet je al wat er met Hoogerland aan de hand was?quote:
Dikke lul.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:PvLangevelde twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:59:42Om misverstanden weg te nemen: #kvdb wordt uitgezonden met 2 minuten vertraging. Wordt dus niet eerder opgenomen. reageer retweet
Boogerd heeft het uitgebreid behandeld in de uitzending, mijn opzet was geslaagd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Weet je al wat er met Hoogerland aan de hand was?
Voor het geval iemand scheld?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindredacteur KvdBtwitter:PvLangevelde twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:59:42Om misverstanden weg te nemen: #kvdb wordt uitgezonden met 2 minuten vertraging. Wordt dus niet eerder opgenomen. reageer retweet
Misschien moeten de vblhooligans eens zo'n uitzendinkje komen verstorenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor als een gast stiekem vloekt.
Oké opgelost slotjetwitter:KvdBtv twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:01:01Voor alle duidelijkheid: #kvdb is wel degelijk live! reageer retweet
Volledig met deze dame eens. Het was gewoon hijgerigheid van de NOS die niet kon verkroppen dat RTL Nieuws al uitzond.twitter:PetradeBoevere twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:02:17Ik ben wel benieuwd naar de overweging om niet nog een minuut te wachten met dat journaal, of een balk te laten meelopen #kvdb reageer retweet
Dan vind ik het nog vreemd dat ze er geen woord aan besteed hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
duidelijktwitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:03:57Die 2 minuten vertraging is om veiligheidsredenen. reageer retweet
Na die aanslag bij Humberto is dat begrijpelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
duidelijktwitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:03:57Die 2 minuten vertraging is om veiligheidsredenen. reageer retweet
Hoe vaak heb je nu al hijgerig gezegd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Volledig met deze dame eens. Het was gewoon hijgerigheid van de NOS die niet kon verkroppen dat RTL Nieuws al uitzond.twitter:PetradeBoevere twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:02:17Ik ben wel benieuwd naar de overweging om niet nog een minuut te wachten met dat journaal, of een balk te laten meelopen #kvdb reageer retweet
En omdat Knevel en die andere idioot niet even zeiden wat er aan de hand was en er eventueel ingebroken kan worden. Dat kan toch ook als er twee minuten vertraging in de uitzending zit?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het niet live is? Alleen omdat ze niet wisten dat ze onderbroken waren?
Juist.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
ik weet niet in hoeverre zij daar invloed op hebben. Misschien heeft de regie niks gezegdquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En omdat Knevel en die andere idioot niet even zeiden wat er aan de hand was en er eventueel ingebroken kan worden. Dat kan toch ook als er twee minuten vertraging in de uitzending zit?
[..]
Juist.
Dat de uitzending elk moment onderbroken kan worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof wel dat er twee minuten vertraging is en dat het verder live is.
Wat moeten de mensen aan tafel verder zeggen dan? Er is vuur, help help help?
Bovendien is die documentaire over kinderprostitutie van de EO, dat willen ze niet zomaar onderbreken.
Een paar keer, omdat ik me mateloos stoor aan de hijgerigheid van de media. Deze ingreep was echt gewoon bezopen. Er was echt geen enkele reden voor. Er is gewoon een brand, er zijn geen doden en gewonden. Het is nieuws, maar absoluut niet belangrijk genoeg om extra journaals voor in te zetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nu al hijgerig gezegd?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof wel dat er twee minuten vertraging is en dat het verder live is.
Wat moeten de mensen aan tafel verder zeggen dan? Er is vuur, help help help?
Bovendien is die documentaire over kinderprostitutie van de EO, dat willen ze niet zomaar onderbreken.
Prima, dan ligt de fout bij de regie. Blijft hetzelfde programma dat slecht handelde, ongeacht het hijgerige inbreken van de NOS.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik weet niet in hoeverre zij daar invloed op hebben. Misschien heeft de regie niks gezegd
Oke oke, ik begrijp het. Je hoeft niet boos te worden hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een paar keer, omdat ik me mateloos stoor aan de hijgerigheid van de media. Deze ingreep was echt gewoon bezopen. Er was echt geen enkele reden voor. Er is gewoon een brand, er zijn geen doden en gewonden. Het is nieuws, maar absoluut niet belangrijk genoeg om extra journaals voor in te zetten.
Ik ben minder vaak boos dan mensen van mij denken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke oke, ik begrijp het. Je hoeft niet boos te worden hoor.
zou ook niet weten of dit de fout van de regie van Kvdb is of dat er nog een overkoepelende regie isquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Prima, dan ligt de fout bij de regie. Blijft hetzelfde programma dat slecht handelde, ongeacht het hijgerige inbreken van de NOS.
Die pipo heeft in zijn twitter bio staan dat hij eindredacteur KvdB is. Lijkt me een eigen regie dus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zou ook niet weten of dit de fout van de regie van Kvdb is of dat er nog een overkoepelende regie is![]()
Najaar , laten we het houden op een compleet idiote onderbreking. Dat verhaal over kinderpostzegels was interessanter dan dat brandje.
dat snap ik, maar misschien is er ergens anders nog een soort van regie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die pipo heeft in zijn twitter bio staan dat hij eindredacteur KvdB is. Lijkt me een eigen regie dus.
Hijgerig én totaal bezopen en misplaatst. De drijfveer is waarschijnlijk rancune richting RTL Nieuws.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef Parafernalia het volgende:
Het was wel een hijgerige onderbreking Ja %D
De hijgerige NOS regie die alles zit te overrulen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat snap ik, maar misschien is er ergens anders nog een soort van regie.
ik ben benieuwd hoe dit werkt. Heeft de nos hier een soort veto voor? Een eigen regie die de regie van de andere omroepen kan overrulen? Of wat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hijgerig én totaal bezopen en misplaatst. De drijfveer is waarschijnlijk rancune richting RTL Nieuws.
Geen idee. Wellicht beslist een netmanager of zo? Echt geen idee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe dit werkt. Heeft de nos hier een soort veto voor? Een eigen regie die de regie van de andere omroepen kan overrulen? Of wat?
Dat was om 23:00 uur al wel duidelijk. Toen stond min of meer al vast dat er geen doden en gewonden waren. Het is gewoon opgeklopt...quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is niet ernstig mensen, we kunnen naar bed.
handje in de broek!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is niet ernstig mensen, we kunnen naar bed.
Daar zijn we in Nederland goed in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was om 23:00 uur al wel duidelijk. Toen stond min of meer al vast dat er geen doden en gewonden waren. Het is gewoon opgeklopt...
Nogal ja. Ik vind het nogal gênant, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar zijn we in Nederland goed in.
Echt totaal bizar. Het is de NOS die loopt te schutteren, niet KvdB. Het meest sneue zijn nog wel de mensen die lopen te schreeuwen dat er "breaking news" is en dat KvdB daar op in had moeten spelen.quote:
Andriesgod heeft gesproken.twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:32:51Voor alle helderheid: #KvdB is live. En we stonden paraat om het nieuws te brengen over Moerdijk. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:35:00Ah, Andries is wakker gebeld. “@andriesgknevel: Voor alle helderheid: #KvdB is live. En we stonden paraat om nieuws te brengen Moerdijk.” reageer retweet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:35:00Ah, Andries is wakker gebeld. “@andriesgknevel: Voor alle helderheid: #KvdB is live. En we stonden paraat om nieuws te brengen Moerdijk.” reageer retweet
Die vent hoort echt bij de 10 grootste sukkels die in dit land rondlopen. Wat een irritant, opruiend, naar ventje is dat.quote:
Het is gewoon dom van KvdB dat ze er helemaal niks over hebben gezegd. Of het nou een klein brandje is of niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik vind het nogal gênant, om eerlijk te zijn.
[..]
Echt totaal bizar. Het is de NOS die loopt te schutteren, niet KvdB. Het meest sneue zijn nog wel de mensen die lopen te schreeuwen dat er "breaking news" is en dat KvdB daar op in had moeten spelen.
Welbeschouwd is er niks meer aan de hand dan een brand die onder controle is. Daarvoor kun je bijna elke avond wel ergens in Nederland terecht.
twitter:Jan_Slagter twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:37:51@MarcelGelauff was die onderbreking nou echt nodig? #kvdb had nog 2 minuten te gaan. Zo urgent was het nou ook weer niet,daarna 5 min STER! reageer retweet
Helemaal niet, hij is juist grappig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vent hoort echt bij de 10 grootste sukkels die in dit land rondlopen. Wat een irritant, opruiend, naar ventje is dat.
twitter:pieterkleinrtl twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:12:56En zometeen om 00.25u nog een extra update van #rtlnieuws op RTL4 #moerdijk #shell reageer retweet
twitter:lppnieuws twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:15:02kijk dit is nieuws brengen !! zometeen om 00.25u nog een #UPDATE van #rtlnieuws op #RTL4 #moerdijk #shell reageer retweet
De NOS slaat gewoon weer een pleefiguur. En het bizarre is: niet de NOS, maar KvdB wordt ervoor aangekeken.twitter:Zandoka twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:28:42#rtlnieuws is definitief de #NOS voorbij. Veel meer beelen en info bij RTL. NOS kwam niet verder dan 2 Twitter fotos en geen info... reageer retweet
Klopt. Het is een irritante grappige lul.quote:
De eindredacteur...twitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:48:36Over #kvdb en brand Moerdijk: we hadden er in de uitzending eerder melding van moeten maken. reageer retweet
Niks mis met Jangod.quote:
Dat meen je echt?quote:
Jij bent samen met Elfletterig de enige in Nederland die er anders over denkt.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
MAX-voorzitter Jan Slagter meldt zich:twitter:Jan_Slagter twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:37:51@MarcelGelauff was die onderbreking nou echt nodig? #kvdb had nog 2 minuten te gaan. Zo urgent was het nou ook weer niet,daarna 5 min STER! reageer retweet
De enigen op Fok, wellichtquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent samen met Elfletterig de enige in Nederland die er anders over denkt.
twitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:48:36Over #kvdb en brand Moerdijk: we hadden er in de uitzending eerder melding van moeten maken. reageer retweet
twitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:48:57De overgang naar het Journaal was bijzonder lelijk. Kwam voornamelijk doordat wij met 2 minuten vertraging uitzenden. reageer retweet
Duidelijke toelichting van de eindredacteur.twitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:49:18Die vertraging heeft te maken met ondertiteling voor doven en slechthorenden via teletekst. En met beveiliging. reageer retweet
Ik vind het een nare, irritante vent die houdt van stoken en de boel opruien. We hebben veel te veel van dat soort aso's op tv, of als een soort "volkshelden". Ik heb er echt helemaal niks mee.quote:
Ik zat nog een beetje op Twitter te kijken. Ik zag deze berichten, dus ik dacht: ik post ze in het relevante topic, namelijk het KvdB-topic.quote:
We vinden het allemaal heel fijn dat je meepost, dit zeg ik namens alle KVDB-Hooligans. En nu ga ik slapen, hopelijk bestaat Nederland morgen nog.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat nog een beetje op Twitter te kijken. Ik zag deze berichten, dus ik dacht: ik post ze in het relevante topic, namelijk het KvdB-topic.
twitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:49:18Die 'vertraging' heeft te maken met de hijgerigheid van de NOS. Maar dat zou ik nooit op Twitter zetten. reageer retweet
Bizar dat er daadwerkelijk mensen zijn die hem grappig vinden. Hij doet een beetje die Rogier na. Maar dan een stuk dommer, platter en minder (totaal niet) grappig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het een nare, irritante vent die houdt van stoken en de boel opruien. We hebben veel te veel van dat soort aso's op tv, of als een soort "volkshelden". Ik heb er echt helemaal niks mee.
Genoeg black horses in Moerdijk nu.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We vinden het allemaal heel fijn dat je meepost, dit zeg ik namens alle KVDB-Hooligans. En nu ga ik slapen, hopelijk bestaat Nederland morgen nog.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben bereid Tijs deze journalistieke zonde te vergeven.
Michael Boogerd, Tijs van den Brink, ik kom wel in contact met de groten der aarde.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik was net bezig je tweet te posten, martverdomme.
Wie is je volgende doelwit?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael Boogerd, Tijs van den Brink, ik kom wel in contact met de groten der aarde.
Wauwquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ben ik er zeker toe bereid, Tijs is een engel.
Diana Kuip en Jan van Halstquote:Gerard Joling is opnieuw te zien in een tv-programma met ouderen: 'Geer en Goor Waarheen Waarvoor'.
quote:Voetbaljournaliste Diana Kuip en voetbalanalyticus Jan van Halst over Nederland - Wales.
Voetbaljournaliste Diana Kuip en voetbalanalyticus Jan van Halst blikken vanavond terug op de oefeninterland Nederland - Wales. En vooruit: Gaan we winnen op het WK?
Ik heb ooit een lange discussie gehad met Bert Carvillage. Tel ik nu ook mee?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael Boogerd, Tijs van den Brink, ik kom wel in contact met de groten der aarde.
Ik heb tweets gekregen van Danny Vera.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en je hebt een college naast mij gezeten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb ooit een lange discussie gehad met Bert Carvillage. Tel ik nu ook mee?
En een paar DM's van mij hé. Die brengen ook wat gewicht in de weegschaal, dan die nobodies.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb tweets gekregen van Danny Vera.
Ja ook dat. Ik voel me zeer vereerd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En een paar DM's van mij hé. Die brengen ook wat gewicht in de weegschaal, dan die nobodies.
Dat ik dat niet als eerste noemquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en je hebt een college naast mij gezeten.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Erben Wennemars
Het Icedôme in Almere gaat niet door. Oud-schaatser Erben Wennemars reageert.
Jac Klijs
Burgemeester Jac Klijs van Moerdijk vertelt over over de grote brand en de nasleep daarvan.
quote:Gerard Joling is opnieuw te zien in een tv-programma met ouderen: 'Geer en Goor Waarheen Waarvoor'.
Een en al sport en vervlakking. Komt in de verste verte niet in de buurt van het niveau dat knevel ooit had met zijn Elfde Uurquote:
Precies, ik kijk juist geen campingzenders om figuren zoals Joling niet te hoeven zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zo'n item over die ijsbaan trek ik nog wel, maar die Joling had van mij echt niet gehoeven. Laat hem zijn pulp maar via commerciële zenders promoten.
Ik hou wel van die ordinaire homo-humor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zo'n item over die ijsbaan trek ik nog wel, maar die Joling had van mij echt niet gehoeven. Laat hem zijn pulp maar via commerciële zenders promoten.
Heb je hem weer met zijn 'tolerante' houding.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, ik kijk juist geen campingzenders om figuren zoals Joling niet te hoeven zien.
Wat is er intolerant aan zelf bepalen wat ik wil zien?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn 'tolerante' houding.
Jij wilt sommige mensen niet hebben op een bepaalde plek.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is er intolerant aan zelf bepalen wat ik wil zien?
Wat iemand anders kijkt moet ie zelf weten.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wilt sommige mensen niet hebben op een bepaalde plek.
Dat is intolerant.
Ik zou zelfs kunnen beginnen over leiders van vroeger, maar dat schiet niet op.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wilt sommige mensen niet hebben op een bepaalde plek.
Dat is intolerant.
Ik zou zelfs kunnen beginnen over leiders van vroeger, maar dat schiet niet op.
Diana Kuip daarentegen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Jan van Halst.Doe dan Derksen.
En tussendoor nog even een onverwacht journaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over 3 minuten beginnen ze. En dat zien wij dan over 5 minuten op ons scherm.
De man uit die reclame komt me zo bekend voor. Kan er niet op komen. Waarschijnlijk een andere reclame.quote:
met een hijgerige homoquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over 3 minuten beginnen ze. En dat zien wij dan over 5 minuten op ons scherm.
Gelukkig is SPT in de meerderheid.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twee sport items vandaag. Dit gaat niet goed vallen in het topic.
Dit schaatsonderwerp is prima. De voetbalanalyse is nogal overbodig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL hooligansquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig is Hulzebosch er niet bij, dan was de hel compleet.quote:
Die heeft een ijsbaan op zijn hoofd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
Wacht ik lette even niet op, wat weet van Halst van schaatsen? Of zit hij gewoon interessant te doen.
Op zijn gladde hoofd kan je ook schaatsen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
Wacht ik lette even niet op, wat weet van Halst van schaatsen? Of zit hij gewoon interessant te doen.
hij was toch ooit technisch directeurquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
Jij bent ook de enige die op de hoogte is van het feit dat ze uberhaupt ruzie hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het is gewoon een mediaruzie tussen Geer en Goor; de zoveelste. Gewoon om even wat media-aandacht te genereren.
Om met Magda Berndsen te spreken: dat is niet mijn taak.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Haha Folkert BuiterAls ze hem hadden gegoogled hadden ze geweten dat hij er echt niks van kan.
Nee. Zulk nieuws is onvermijdelijk. KLB / De onvermijdelijke Gordonquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die op de hoogte is van het feit dat ze uberhaupt ruzie hebben
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:18 schreef JanCees het volgende:
Gaat Lambiek het nog hebben over de kijkcijfers van FOX Voetbal?
Je bent zelf zwakzinnig.quote:
Ook echt al die berichten op gaan zoeken,quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Zulk nieuws is onvermijdelijk. KLB / De onvermijdelijke Gordon
Ik heb mijn gulp al openquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Diana Kuip mooi vind?
Beetje veel make up wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik zie vooral linkjes naar het AD, de Telegraaf, Shownieuws en nu.nlquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Zulk nieuws is onvermijdelijk. KLB / De onvermijdelijke Gordon
Als het subtiel is, maakt dat niet uit. Het is subtiel.quote:
Nee, het is niet subtiel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als het subtiel is, maakt dat niet uit. Het is subtiel.
Nee helaasquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Antoine Peeters nog ter plaatse geweest?
Mag ik alsjeblieft uitmaken wat ik vind? Alsjeblieft, dankjewel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het is niet subtiel.
Ik zeg niet dat het niet mooi is, maar het is niet subtiel.
Alweer eentje die niet welkom is in Kattuk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft uitmaken wat ik vind? Alsjeblieft, dankjewel.
Het is net Volendam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alweer eentje die niet welkom is in Kattuk.
Jij vindt Beatrice ook mooi toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |