Oh ja. Raar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijs gebruikte toch een uitslag van het tweede scherm. Dan moet het toch wel live zijn?
Ster heeft prioriteitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Konden ze die 5 minuten van KvdB niet afmaken?
quote:
Vallen ze dubbel door de mand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of dat Tweede Scherm is fake.
Zoiets dacht ik ook al.. zou wel erg zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of dat Tweede Scherm is fake.
RIPquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij hebben ze nog nooit zo voor paal gestaan. EO is niks. EO wordt ook nooit wat.
Ik mis PenW.
Hoe kan je nou als late night talkshow niet live zijn? Het moet toch juist een actueel programma zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Erg dit ja.![]()
Gerard Joling zal niet doorgaan.
Bedankt voor de tip ouwe pik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
Laatste stukje Under Siege 2 is nog te zien op Veronica.
Eens
Oneens
Marcod3j
Renske houdt van chocolade.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske was allang met die blondjes bezig rond dit tijdstip
Minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile Roemer heeft dan een keer gedaan alsof het twaalf uur 's avonds was.
Ben al aan het refreshen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
https://twitter.com/TijsvandenBrink
johannes_vermeer, hou jij even in de gaten wat Tijs gaat zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |