Oh ja. Raar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijs gebruikte toch een uitslag van het tweede scherm. Dan moet het toch wel live zijn?
Ster heeft prioriteitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Konden ze die 5 minuten van KvdB niet afmaken?
quote:
Vallen ze dubbel door de mand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of dat Tweede Scherm is fake.
Zoiets dacht ik ook al.. zou wel erg zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of dat Tweede Scherm is fake.
RIPquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij hebben ze nog nooit zo voor paal gestaan. EO is niks. EO wordt ook nooit wat.
Ik mis PenW.
Hoe kan je nou als late night talkshow niet live zijn? Het moet toch juist een actueel programma zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Erg dit ja.![]()
Gerard Joling zal niet doorgaan.
Bedankt voor de tip ouwe pik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
Laatste stukje Under Siege 2 is nog te zien op Veronica.
Eens
Oneens
Marcod3j
Renske houdt van chocolade.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske was allang met die blondjes bezig rond dit tijdstip
Minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile Roemer heeft dan een keer gedaan alsof het twaalf uur 's avonds was.
Ben al aan het refreshen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
https://twitter.com/TijsvandenBrink
johannes_vermeer, hou jij even in de gaten wat Tijs gaat zeggen?
Kan alsnog gevolgen hebben andersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt gewoon dubbele facepalm. Eerst heel hijgerig KdvB afbreken voor een onderwerp dat écht niet belangrijk genoeg is om een uitzending voor te onderbreken. Vervolgens NIET doorgaan met uitzenden, maar stoppen omdat er een reclameblok moet worden uitgezonden.
Als reclameblokken belangrijker zijn dan het nieuws dan is het dus niet echt breaking news.
Een brand met - zover nu bekend - geen doden en gewonden.
Hee ik sta er ook tussen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
KvdB worden door de mangel gehaald!!!!!!!
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%23KvdB&src=typd
Totaal niet terecht. Het is de NOS die blundert door heel hijgerig KvdB af te kappen. Waarom? Waarschijnlijk gewoon omdat RTL Nieuws wat eerder uitzendt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
KvdB worden door de mangel gehaald!!!!!!!
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%23KvdB&src=typd
Eindredacteur KvdBtwitter:PvLangevelde twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:59:42Om misverstanden weg te nemen: #kvdb wordt uitgezonden met 2 minuten vertraging. Wordt dus niet eerder opgenomen. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:57:34Die #kvdb hebben er duidelijk geen GRIP 3 op. #seth reageer retweet
Weet je al wat er met Hoogerland aan de hand was?quote:
Dikke lul.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:PvLangevelde twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:59:42Om misverstanden weg te nemen: #kvdb wordt uitgezonden met 2 minuten vertraging. Wordt dus niet eerder opgenomen. reageer retweet
Boogerd heeft het uitgebreid behandeld in de uitzending, mijn opzet was geslaagd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Weet je al wat er met Hoogerland aan de hand was?
Voor het geval iemand scheld?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindredacteur KvdBtwitter:PvLangevelde twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:59:42Om misverstanden weg te nemen: #kvdb wordt uitgezonden met 2 minuten vertraging. Wordt dus niet eerder opgenomen. reageer retweet
Misschien moeten de vblhooligans eens zo'n uitzendinkje komen verstorenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor als een gast stiekem vloekt.
Oké opgelost slotjetwitter:KvdBtv twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:01:01Voor alle duidelijkheid: #kvdb is wel degelijk live! reageer retweet
Volledig met deze dame eens. Het was gewoon hijgerigheid van de NOS die niet kon verkroppen dat RTL Nieuws al uitzond.twitter:PetradeBoevere twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:02:17Ik ben wel benieuwd naar de overweging om niet nog een minuut te wachten met dat journaal, of een balk te laten meelopen #kvdb reageer retweet
Dan vind ik het nog vreemd dat ze er geen woord aan besteed hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
duidelijktwitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:03:57Die 2 minuten vertraging is om veiligheidsredenen. reageer retweet
Na die aanslag bij Humberto is dat begrijpelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
duidelijktwitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:03:57Die 2 minuten vertraging is om veiligheidsredenen. reageer retweet
Hoe vaak heb je nu al hijgerig gezegd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Volledig met deze dame eens. Het was gewoon hijgerigheid van de NOS die niet kon verkroppen dat RTL Nieuws al uitzond.twitter:PetradeBoevere twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:02:17Ik ben wel benieuwd naar de overweging om niet nog een minuut te wachten met dat journaal, of een balk te laten meelopen #kvdb reageer retweet
En omdat Knevel en die andere idioot niet even zeiden wat er aan de hand was en er eventueel ingebroken kan worden. Dat kan toch ook als er twee minuten vertraging in de uitzending zit?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het niet live is? Alleen omdat ze niet wisten dat ze onderbroken waren?
Juist.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
ik weet niet in hoeverre zij daar invloed op hebben. Misschien heeft de regie niks gezegdquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En omdat Knevel en die andere idioot niet even zeiden wat er aan de hand was en er eventueel ingebroken kan worden. Dat kan toch ook als er twee minuten vertraging in de uitzending zit?
[..]
Juist.
Dat de uitzending elk moment onderbroken kan worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof wel dat er twee minuten vertraging is en dat het verder live is.
Wat moeten de mensen aan tafel verder zeggen dan? Er is vuur, help help help?
Bovendien is die documentaire over kinderprostitutie van de EO, dat willen ze niet zomaar onderbreken.
Een paar keer, omdat ik me mateloos stoor aan de hijgerigheid van de media. Deze ingreep was echt gewoon bezopen. Er was echt geen enkele reden voor. Er is gewoon een brand, er zijn geen doden en gewonden. Het is nieuws, maar absoluut niet belangrijk genoeg om extra journaals voor in te zetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nu al hijgerig gezegd?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof wel dat er twee minuten vertraging is en dat het verder live is.
Wat moeten de mensen aan tafel verder zeggen dan? Er is vuur, help help help?
Bovendien is die documentaire over kinderprostitutie van de EO, dat willen ze niet zomaar onderbreken.
Prima, dan ligt de fout bij de regie. Blijft hetzelfde programma dat slecht handelde, ongeacht het hijgerige inbreken van de NOS.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik weet niet in hoeverre zij daar invloed op hebben. Misschien heeft de regie niks gezegd
Oke oke, ik begrijp het. Je hoeft niet boos te worden hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een paar keer, omdat ik me mateloos stoor aan de hijgerigheid van de media. Deze ingreep was echt gewoon bezopen. Er was echt geen enkele reden voor. Er is gewoon een brand, er zijn geen doden en gewonden. Het is nieuws, maar absoluut niet belangrijk genoeg om extra journaals voor in te zetten.
Ik ben minder vaak boos dan mensen van mij denken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke oke, ik begrijp het. Je hoeft niet boos te worden hoor.
zou ook niet weten of dit de fout van de regie van Kvdb is of dat er nog een overkoepelende regie isquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Prima, dan ligt de fout bij de regie. Blijft hetzelfde programma dat slecht handelde, ongeacht het hijgerige inbreken van de NOS.
Die pipo heeft in zijn twitter bio staan dat hij eindredacteur KvdB is. Lijkt me een eigen regie dus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zou ook niet weten of dit de fout van de regie van Kvdb is of dat er nog een overkoepelende regie is![]()
Najaar , laten we het houden op een compleet idiote onderbreking. Dat verhaal over kinderpostzegels was interessanter dan dat brandje.
dat snap ik, maar misschien is er ergens anders nog een soort van regie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die pipo heeft in zijn twitter bio staan dat hij eindredacteur KvdB is. Lijkt me een eigen regie dus.
Hijgerig én totaal bezopen en misplaatst. De drijfveer is waarschijnlijk rancune richting RTL Nieuws.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef Parafernalia het volgende:
Het was wel een hijgerige onderbreking Ja %D
De hijgerige NOS regie die alles zit te overrulen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat snap ik, maar misschien is er ergens anders nog een soort van regie.
ik ben benieuwd hoe dit werkt. Heeft de nos hier een soort veto voor? Een eigen regie die de regie van de andere omroepen kan overrulen? Of wat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hijgerig én totaal bezopen en misplaatst. De drijfveer is waarschijnlijk rancune richting RTL Nieuws.
Geen idee. Wellicht beslist een netmanager of zo? Echt geen idee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe dit werkt. Heeft de nos hier een soort veto voor? Een eigen regie die de regie van de andere omroepen kan overrulen? Of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |