Zo dan. Respect zoals dat heet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Helaas bijna de hele terugweg tegenwind, maar daar word je sterk van! [
En ik was na een tochtje van 60km (4:30 onderweg) al kapot, doen weinigen je naquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Helaas bijna de hele terugweg tegenwind, maar daar word je sterk van! [ afbeelding ] Ook lekker verkleurd onderweg in het zonnetje.
Bedankt, Kanovinie kan er ook wat van hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik was na een tochtje van 60km (4:30 onderweg) al kapot, doen weinigen je na
Het was wel warm inderdaad, een paar keer de bidons bijgevuld. Dat was wel nodig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan. Respect zoals dat heet.![]()
Niet te bezweet?
ZO DANquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan. Respect zoals dat heet.![]()
Niet te bezweet?
Denk het wel. Doet ie het ook niet als je gewoon de link volgt? ( http://i.imgur.com/9LPkX3W.jpg )quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ben ik nou echt de enige bij wie de foto het niet doet?
Nee, dan ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk het wel. Doet ie het ook niet als je gewoon de link volgt? ( http://i.imgur.com/9LPkX3W.jpg )
toch even nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Helaas bijna de hele terugweg tegenwind, maar daar word je sterk van! [ afbeelding ] Ook lekker verkleurd onderweg in het zonnetje.
De ene week in Wildervank en de andere week in Veendam, gescheiden ouders. En jij?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toch even nieuwsgierig...
waar woon jij!?
Zolang het kano record maar blijftquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. Ik heb niet meer het record als het gaat om km's afleggen per fiets voor de stok.
Nu heb je een mooie nieuwe uitdaging toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. Ik heb niet meer het record als het gaat om km's afleggen per fiets voor de stok.
Dat ook ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zolang het kano record maar blijft
Dat wel. Challange acceptedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nu heb je een mooie nieuwe uitdaging toch?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef kwiwi het volgende:
Hoi! Was net toevallig in steenwijk dus ben even gaan kijken of ik de stok kon verplaatsen maar hij was al weg.
Troll...quote:
Ik bedoelde meer het laten weten dat je hem hebt binnen 10 minuten nadat iemand anders laat weten dat ie weg isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk niet, anders is er WEER een stok gestolen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |