Boeiend. Degene in Groningen had als eerste de foto's in het topic.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vraag is welke stok het eerste lag
Daarom heeft Cookie het ook verpest. Wat ik dus net zeiquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Boeiend. Degene in Groningen had als eerste de foto's in het topic.
Ik heb ineens associaties met de smurfen. Het gesmurfte is gesmurft!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:18 schreef CookieSlikker het volgende:
Dus het verpeste is verpest nu de stok verpest is?
Pest zooi
Ik zal jou eens smurfen!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb ineens associaties met de smurfen. Het gesmurfte is gesmurft!
Maar je gaat hem toch wel smurfen als iemand hem anders dichterbij smurft?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef picodealion het volgende:
Ik zou 'm graag weer eens verplaatsen maar dat is echt een smurfen eind weg voor mij. Ik wacht nog even.
Groningersquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:13 schreef Buurpoes het volgende:
Is er nou niemand die de stok even om n ander plaatsnaambord kan smurfen?
Man man man, gister was het kutweer en het is doordeweeks, maak er niet direct altijd zo'n drama vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groningers
Cookie, waar ligt die stok? Laten wij Randstedelingen eens zien hoe je FOK!STOKken verplaatst
Stiekem denk ik gewoon dat het klaar is voorlopig...
Ahem... volgens mij heeft de vorige meer modder gedronken dan dat ie door het land gereist isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Man man man, gister was het kutweer en het is doordeweeks, maak er niet direct altijd zo'n drama van
Zeik es niet zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ahem... volgens mij heeft de vorige meer modder gedronken dan dat ie door het land gereist is
Het glas de stok is altijd half leeg kapot bij jou of niet. Ga 'm zelf dan even halen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groningers
Cookie, waar ligt die stok? Laten wij Randstedelingen eens zien hoe je FOK!STOKken verplaatst
Stiekem denk ik gewoon dat het klaar is voorlopig...
Dat kan ik helemaal niet meer...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zeik es niet zo.Het is nog niet eens weekend geweest. Niet iedereen kan altijd maar paraat staan en spijbelen van school.
Daarom stem ik voor een standaard FOK!STOK-team in elke provincie die altijd paraat staat en zelfs spijbelt van school indien nodigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zeik es niet zo.Het is nog niet eens weekend geweest. Niet iedereen kan altijd maar paraat staan en spijbelen van school.
1 stok ergens in Groningen. De afgelopen dagen nat geregend, maar vandaag wellicht lekker in t zonnetje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Dven het volgende:
Leuk, zomaar in de actieve topics. Wat is de laatste STOK!status?
Nooit meer iets van de STOKnapper gehoord? Ik ben benieuwd want heb het laatste gedeelte gemist. Was een goede soap.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
1 stok ergens in Groningen. De afgelopen dagen nat geregend, maar vandaag wellicht lekker in t zonnetje.
En 1 stok ergens in de randstad, foto's nog niet gepost.
Nee, we zijn gewoon door gegaan met een nieuwe stok. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit meer iets van de STOKnapper gehoord? Ik ben benieuwd want heb het laatste gedeelte gemist. Was een goede soap.
Oke mooi zo. In juli ben ik in Nederland en dan ga ik hem pikken. Alvast sorry daarvoor. Wel zal ik hem ergens anders in het land weer netjes deponeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon door gegaan met een nieuwe stok. Zoals altijd.
Awesome!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke mooi zo. In juli ben ik in Nederland en dan ga ik hem pikken. Alvast sorry daarvoor. Wel zal ik hem ergens anders in het land weer netjes deponeren.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Overstappen: 2
Totale Reistijd: 3:21
Zelfs mij gaat dat te ver...
Ze moeten meer stations bouwen daar
Mag ik dan jouw vouwfiets lenen?quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw vouwfiets lenen?
De stok ligt een paar meter van de spoorwegovergang, toch is het station 8km ver weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richting Friesland zou ik doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:38 schreef zeeppaardje het volgende:
Got it, nu ergens heen fietsen met dit prachtige weer. Het is best wel een zwaar slot zo op de rug
niet helemaal waar. Station Wildervank-Bareveld ligt er praktisch naast. Echter, daar stopt alleen een stoomtrein.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw vouwfiets lenen?
De stok ligt een paar meter van de spoorwegovergang, toch is het station 8km ver weg
wow, 85km met dat zware ding! En nu nog een keer 85 naar huis?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:31 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo 85 km op de teller, nu is de fok stok mij lang genoeg tot last geweest. De stok ligt nu in [ afbeelding ] de sleutel ligt in dat waarschuwingsbord 10 meter verderop.
De omgevingsfoto upload ik thuis even.
Jep ook nog naar huis ben nu op de terugweg, alleen wel een beetje pecht met de wind.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
wow, 85km met dat zware ding! En nu nog een keer 85 naar huis?
Jep ook nog naar huis ben nu op de terugweg, alleen wel een beetje pech met de wind.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
wow, 85km met dat zware ding! En nu nog een keer 85 naar huis?
Je foto doet t bij mij niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:31 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo 85 km op de teller, nu is de fok stok mij lang genoeg tot last geweest. De stok ligt nu in [ afbeelding ] de sleutel ligt in dat waarschuwingsbord 10 meter verderop.
De omgevingsfoto upload ik thuis even.
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bord is hier nog niet aanwezig, maar bomen, schuur etc. kloppen wel)In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je bent echt net een minuut sneller dan ik. Was mijn eerste gok, maar ik moest inderdaad even checken of het wel klopte zonder bord.SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bord is hier nog niet aanwezig, maar bomen, schuur etc. kloppen wel)
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
O daarom kon ik 'm niet vindenSPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bord is hier nog niet aanwezig, maar bomen, schuur etc. kloppen wel)![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Helaas bijna de hele terugweg tegenwind, maar daar word je sterk van! [ afbeelding ] Ook lekker verkleurd onderweg in het zonnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |