Zo dan. Respect zoals dat heet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Helaas bijna de hele terugweg tegenwind, maar daar word je sterk van! [
En ik was na een tochtje van 60km (4:30 onderweg) al kapot, doen weinigen je naquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Helaas bijna de hele terugweg tegenwind, maar daar word je sterk van! [ afbeelding ] Ook lekker verkleurd onderweg in het zonnetje.
Bedankt, Kanovinie kan er ook wat van hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik was na een tochtje van 60km (4:30 onderweg) al kapot, doen weinigen je na
Het was wel warm inderdaad, een paar keer de bidons bijgevuld. Dat was wel nodig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan. Respect zoals dat heet.![]()
Niet te bezweet?
ZO DANquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo dan. Respect zoals dat heet.![]()
Niet te bezweet?
Denk het wel. Doet ie het ook niet als je gewoon de link volgt? ( http://i.imgur.com/9LPkX3W.jpg )quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ben ik nou echt de enige bij wie de foto het niet doet?
Nee, dan ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk het wel. Doet ie het ook niet als je gewoon de link volgt? ( http://i.imgur.com/9LPkX3W.jpg )
toch even nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Helaas bijna de hele terugweg tegenwind, maar daar word je sterk van! [ afbeelding ] Ook lekker verkleurd onderweg in het zonnetje.
De ene week in Wildervank en de andere week in Veendam, gescheiden ouders. En jij?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toch even nieuwsgierig...
waar woon jij!?
Zolang het kano record maar blijftquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. Ik heb niet meer het record als het gaat om km's afleggen per fiets voor de stok.
Nu heb je een mooie nieuwe uitdaging toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Godver. Ik heb niet meer het record als het gaat om km's afleggen per fiets voor de stok.
Dat ook ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zolang het kano record maar blijft
Dat wel. Challange acceptedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nu heb je een mooie nieuwe uitdaging toch?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef kwiwi het volgende:
Hoi! Was net toevallig in steenwijk dus ben even gaan kijken of ik de stok kon verplaatsen maar hij was al weg.
Troll...quote:
Ik bedoelde meer het laten weten dat je hem hebt binnen 10 minuten nadat iemand anders laat weten dat ie weg isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk niet, anders is er WEER een stok gestolen...
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Nattekat het volgende:
*zucht*
[..]
Heb je hem of heb je hem niet (gehad)?
ik heb 'm nietquote:
Tijd voor een nieuw topic?quote:
"De verdwenen FOK!stok door Nederland" ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:28 schreef Barreltje het volgende:
bij een nieuw topic kan iedereen toch ook weer op de volgtopic knop drukken ?
wat is daar het voordeel van?
neenee, het ding ligt inmiddels in Steenwijk. Of lag, misschien wel, want hij schijnt weer zoek te zijn.quote:
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
neenee, het ding ligt inmiddels in Steenwijk. Of lag, misschien wel, want hij schijnt weer zoek te zijn.
Het kan gewoon niet één persoon zijn, zelfs in het gouden jaar was niemand zo gek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het wel heel vreemd. Alweer zoek. Iemand die daadwerkelijk die stok op gaat zoeken steeds en stiekem meeneemt?
Dat kan alleen maar een FOK!ker zijn dan, iemand die écht geen leven heeftquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het wel heel vreemd. Alweer zoek. Iemand die daadwerkelijk die stok op gaat zoeken steeds en stiekem meeneemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |