SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Rodawa het volgende:
Goede TT, vertel nog eens dat verhaal van de pizza en de bank.
Baasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weleens cola gedronken voor het slapen gaan. Ik besef dat er geen alcohol in het spel was maar het is toch op zijn minst rebels te noemen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Calipso het volgende:
[..]
Eet geen mozarella/pesto pizza voor je gaat drinken. De pesto was terug te zien.
Cafeïne voor het slapen gaan is wel vrij rebels. Toch een beetje "kijk mij nou gewoon kunnen slapen met cafeïne op".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weleens cola gedronken voor het slapen gaan. Ik besef dat er geen alcohol in het spel was maar het is toch op zijn minst rebels te noemen.
Ik drink altijd cola 's avonds?!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafeïne voor het slapen gaan is wel vrij rebels. Toch een beetje "kijk mij nou gewoon kunnen slapen met cafeïne op".
Sowiesoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafeïne voor het slapen gaan is wel vrij rebels. Toch een beetje "kijk mij nou gewoon kunnen slapen met cafeïne op".
Gister nog gedaan toevalligquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Netflixquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Verkapt kijk ons burgerlijk op tv een filmpje kijken'
Je bent zelf burgerlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Verkapt kijk ons burgerlijk op tv een filmpje kijken'
Leuk dat je het vraagt.quote:
Haha wie doet nou zoiets.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Calipso het volgende:
[..]
Eet geen mozarella/pesto pizza voor je gaat drinken. De pesto was terug te zien.
Brabander zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN AL OP PAGINA 2.
[..]
Wat maakt jou dan niet burgerlijk?
Ben jij er zo één die liever tot 18:30 honger lijdt om maar te kunnen stellen niet om 18:00 te hebben gegeten?quote:
Wat een tyfus lang verhaal. Moet dit echt?quote:
Misschien doe je zelf wel aan grootspraakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is toch wel een domper hoor. Ik gooi het op grootspraak
Dat maakt hem zo mogelijk alleen maar burgerlijk.quote:
Je moet er echt ff doorheen. Het einde is echt luguber en worth it.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een tyfus lang verhaal. Moet dit echt?
[..]
Misschien doe je zelf wel aan grootspraak
[..]
Dat maakt hem zo mogelijk alleen maar burgerlijk.
Luguber?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef Calipso het volgende:
[..]
Je moet er echt ff doorheen. Het einde is echt luguber en worth it.WEL GOED LEZEN NIKS OVERSLAAN EY
Slaap lekkerquote:
Die 12 pagina's lees je nooit in 20 minuten gek. Maar ik ga er nu aan beginnen. Teddy dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:54 schreef Calipso het volgende:
[..]
Je moet er echt ff doorheen. Het einde is echt luguber en worth it.WEL GOED LEZEN NIKS OVERSLAAN EY
Precies 20 min toen ik weer op mijn mobiel keek. Niet huilen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die 12 pagina's lees je nooit in 20 minuten gek. Maar ik ga er nu aan beginnen. Teddy dus.
Jij leest dan ook fucking snel. Waarschijnlijk wel met minder aandacht dan je zou moeten, anders had je op de pannenkoekenmix wel gelezen dat er geen blauwe kleurstof bij moest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef Calipso het volgende:
[..]
Precies 20 min toen ik weer op mijn mobiel keek. Niet huilen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij leest dan ook fucking snel. Waarschijnlijk wel met minder aandacht dan je zou moeten, anders had je op de pannenkoekenmix wel gelezen dat er geen blauwe kleurstof bij moest.
Waar heb je het over :s ik heb nooit blauwe pannenkoeken gemaaktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij leest dan ook fucking snel. Waarschijnlijk wel met minder aandacht dan je zou moeten, anders had je op de pannenkoekenmix wel gelezen dat er geen blauwe kleurstof bij moest.
Ik wordt altijd wakker snachts met een droge mond en heb een flesje cola of drpeper op me kamer altijd drink dat op en ga weer cerder slapenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat je het beter kunt laten rusten. Die Ro is gewoon een beetje gek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef Calipso het volgende:
[..]
Waar heb je het over :s ik heb nooit blauwe pannenkoeken gemaakt
Oké, oké het punt is duidelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik wordt altijd wakker snachts met een droge mond en heb een flesje cola of drpeper op me kamer altijd drink dat op en ga weer cerder slapen
wat voor werk doe je ik wil ook zo'n baan?!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Soms ook 09:30 tot 16:30. 09:00 tot 15:00. 07:30 tot 15:00.
Hij is wel een beetje vreemd ja. :Squote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat je het beter kunt laten rusten. Die Ro is gewoon een beetje gek.
Koffieapparaten schoonmaken, koffie en lunche brengen voor vergaderingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef klawie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je ik wil ook zo'n baan?!
Zou ik ook hebben gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ooit
ik ambieer het nog steeds
maar mijn ex-collegas liggen in de weg
Ene klojoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef AF_ het volgende:
Hallo![]()
even een vraag, wie heeft jullie nummer ingezongen![]()
Nou het is dat ik hier vreemd ben anders had ik gezegd dat je niet zo tegen flips zou moeten praten. Maar dat doe ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeg gewoon zijn naam in plaats van hem zo uit te schelden, met je vuile schoftenbek.
Ik kan wel dmen :$ :$ :$ welke fotos moet ik sturen danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Heey
Je kan zeker nog niet dm'e want je weet dat je pics moet sturen naar mij
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeg gewoon zijn naam in plaats van hem zo uit te schelden, met je vuile schoftenbek.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nou het is dat ik hier vreemd ben anders had ik gezegd dat je niet zo tegen flips zou moeten praten. Maar dat doe ik niet
Pak die nare man aanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nou het is dat ik hier vreemd ben anders had ik gezegd dat je niet zo tegen flips zou moeten praten. Maar dat doe ik niet
Van jou begin maar met normale daarna beoordeel ik of je naakt pics mag sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef Calipso het volgende:
[..]
Ik kan wel dmen :$ :$ :$ welke fotos moet ik sturen dan
Ik ben gewoon niet iemand die savonds voor de buis naar Roy donders en dat soort shit gaat kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die liever tot 18:30 honger lijdt om maar te kunnen stellen niet om 18:00 te hebben gegeten?
Dat niet doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet iemand die savonds voor de buis naar Roy donders en dat soort shit gaat kijken
Alsof dat onder burgerlijk valtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet iemand die savonds voor de buis naar Roy donders en dat soort shit gaat kijken
Dit. In bijpassend juichpak uiteraardquote:
Oh nvm.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef Rodawa het volgende:
Zojuist ging hier een vliegtuig driemaal door de geluidsbarrière. Gekke shit woah fuck no wtf is going on lufalarm plz.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh nvm.
http://nos.nl/artikel/656(...)-shell-moerdijk.html
LR R U OK 2 BBY?
Gezien mijn clubvoorkeur zal ik wel bij jou komen schuilen als de Duitsers weer binnenvallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wel grappig, en ik woon daar heel ver vandaan. Kom gerust schuilen.
Vindt je dat nog leuk?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips, ik mag morgen een Audi A7 rijden.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gezien mijn clubvoorkeur zal ik wel bij jou komen schuilen als de Duitsers weer binnenvallen.
Rijden in duure auto'squote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nog een pittig afstandje ook of dat niet?
in je vocabulaire mag, in je kapsel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
SketchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veghel - LeusdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus een afstand als 's-Hertogenbosch - Amersfoort.
Ik heb 3 ritten vandaag en ik weet alleen het kenteken van die A7.![]()
A7 vind ik niet echt mooi, A5 / A6 daarintegenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:03 schreef KitKatChunky het volgende:
mogge
Vandaag is de dag, scriptie inleveren!
![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in je vocabulaire mag, in je kapsel niet
Daarvoor gebruikte ik het al iets frequenter.quote:
Ah dan is het wel tof om er in te rijdenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Veghel - Leusden
Dus een afstand als 's-Hertogenbosch - Amersfoort.
Ik heb 3 ritten vandaag en ik weet alleen het kenteken van die A7.
niet zo opstandig he jonge damequote:
goedzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedzoHoe is het gianni?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed, bijna weekend enzo.quote:
Ben je over de grens?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, bijna weekend enzo.
alleen vanmiddag gezellig in de belgische avonspits gaan staan
en met jou?
nog niet, moet zometeen naar antwerpen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je over de grens?
Redelijk. Buikvirusje te pakken waardoor ik al vier dagen een niet ver van mijn bed show houd.
Geweldige timing ook, met mijn deadline vrijdag.
Ah leuk, om te werken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet, moet zometeen naar antwerpen.
wat moet er vrijdag dead?
quote:With the World Cup looming, the FIFA Ballon d'Or winner as best footballer of last year, had some bad news about his recent aches and pains. Ronaldo has a "muscle injury on the back of his left thigh as well as left-leg patellar tendinitis," the Portuguese Football Association said in a report on his medical issues and those of stars Raul Meireles, Pepe and Beto.
ja, bij een klant op bezoek om daar wat in de fabriek te inspecterenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah leuk, om te werken?
Afstudeeropdracht.
Tevens erg slecht nieuws.
[..]
Ik in de Amsterdamse, Leidse en Haagse avondspits.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, bijna weekend enzo.
alleen vanmiddag gezellig in de belgische avonspits gaan staan
en met jou?
lukt je vandaag nog welquote:
ik zit al over de 80.000quote:
ik probeer ook te minderenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste.
[..]
En je account is minder oud dan dat van mij
Ik ging vorig semester een stuk beter dan nu.quote:
hoi unffffffffffffffffquote:
Flipsquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ging vorig semester een stuk beter dan nu.Beter vind ik een fatsoenlijke baan als ik afgestudeerd ben.
[..]
hoi unffffffffffffffff
Nou zo spannend was het niet hoorquote:
Het inleveren niet nee, maar het wachten op de uitslag wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou zo spannend was het niet hoormoest naar een balie toe en zei:"ik wil mijn scriptie inleveren."
Ding neergelegd(maal 3), formuliertjes erbij en even tekenen
Drie maal op papier en dan 1x digitaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het inleveren niet nee, maar het wachten op de uitslag wel.
Hehe fijn he, alles in drievoud.![]()
Ik moet nog maar even bekijken hoe dat bij mij geregeld is.
Ik vind het maar spannend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Drie maal op papier en dan 1x digitaal.
Ik moet nog 4 weken wachten op de uitslag, flink veel tijd om voor te bereiden iig
Succes flipsiequote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het maar spannend.
Ik ga nu weer hard aan de slag.![]()
Geen commentaar.quote:
succesquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het maar spannend.
Ik ga nu weer hard aan de slag.![]()
Dag was dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
[..]
Daarvoor gebruikte ik het al iets frequenter.
[..]
Ah dan is het wel tof om er in te rijden
nee ik denk dat ik dan stopquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Iets om trots op te zijn.
Terechte klacht, of het gewoon helemaal niet laten wetenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo irritant wanneer je met iemand afspreekt en zij 2 uur van tevoren afzegd.
Twee uur is toch nog best netjes. Behalve als je wat gereserveerd hebt of zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo irritant wanneer je met iemand afspreekt en zij 2 uur van tevoren afzegd.
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Twee uur is toch nog best netjes. Behalve als je wat gereserveerd hebt of zo.
dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.
Oh dat is wel kut dan jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.
Wat een ongelofelijke dildo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb niemand nodig ik ben #eenmans.
Goede lyrics
Eerste potje 17.000 (totaal), tweede 50.000. Ik begin weer een beetje in te komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Always i wanna be with you
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
Eerste potje 20k hier. Ook gelijk hoogste aantalquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eerste potje 17.000 (totaal), tweede 50.000. Ik begin weer een beetje in te komen.
Dat liedje is pure nostalgie.
Ik denk nooit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe snel ik het liedje vergeet.
Klopt, het is je gegund.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef Beach het volgende:
hah hooidraad ik sta bovenaan he die flips haha hee
haha he ho bietsjquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef Beach het volgende:
hah hooidraad ik sta bovenaan he die flips haha hee
Dat liedje was de reden dat ik aan het spel moest denken, en aan jou.quote:
Awwwwquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat liedje was de reden dat ik aan het spel moest denken, en aan jou.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:15 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wilde om 18u net wat nuttigs gaan doen en nu zit ik dat spel al een kwartier te spelen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
Overheid__!!
[ afbeelding ]
'n fucking maand?
Gave kleurquote:
Dude ik was een jaar bezig met m'n EVquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
Overheid__!!
[ afbeelding ]
'n fucking maand?
Serieus.?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude ik was een jaar bezig met m'n EV
Voor m'n A2 rijbewijs loopt nu nog, morgen reactie
Dit wordt leuk, kuchquote:
Alweer vier jaar oud inmiddels. Tijd gaat snel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer dat ik dat kindje zag was het een baby![]()
Haha gelukkigquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:51 schreef Flippiee het volgende:
oh ik zou ophouden sorry ama
Wat doe je nog wakker?
Kan je dan nog lang wachten? Zou het ook wel bui worden denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha gelukkig
Ik wacht tot mijn vriend gaat slapen, allemaal mensen in de woonkamer zijn liedjes aan het zingen op de xbox. Ik heb geen zin meer
Ik heb nog een jointje, zolang die niet op is vind ik het okquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan je dan nog lang wachten? Zou het ook wel bui worden denk ik.
oh chill.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog een jointje, zolang die niet op is vind ik het okIk heb nog iets gevonden om te gaan kijken
Jaaaa Vrijdag nieuw seizoenquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog wel leuk vinden.
Ben helemaal verslaafd aan orange is the new black
Geniale seriequote:Op donderdag 5 juni 2014 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben pas halverwege S01. Verwacht volgende week ook aan S2 te beginnen
Het wordt steeds beter en beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel tof in elkaar gezet.Ik ben net voorbij de thanksgiving aflevering.
Dat merkte ik ook wel. Ben wel benieuwd.Hoe het met Piper zal gaan.quote:
Het is best interessant ook. Ik vind het vooral interessant omdat ik totaal geen beeld heb bij hoe zo iets er aan toe gaat. Nu is orange is the new black wel een Amerikaanse serie, en niet erg realistich , maar met docu's is dat wel een beetje anders.quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk ook wel graag docu's over gevangenissen, geen idee waarom. Ik volg ook Buch in de bajes
vet liefquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Omg ik kom mijn UI in kleur tegen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaaa! Ik vind hem in kleur nog leuker
quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik kom mijn UI in kleur tegen
[..]
Lokqoute
Nog geen 30 toch? Die houdt zichzelf zo fit dat hij nog wel even doorzet hoor. Wel met een stuk minder explosiviteit natuurlijk maar met zijn talent is hij zelfs op het middenveld nog een meerwaarde.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alweer vier jaar oud inmiddels. Tijd gaat snel.
Ahquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lach mijn talent maar weer uit![]()
Succesquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga weer aan mijn studie, dag ama. Fijne nacht
oh hendig.quote:
29 inmiddels volgens mij. En daar hoop ik wel op. Al is een volgende wk wel over 4 jaar pas. Dat is best langquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lach mijn talent maar weer uit![]()
[..]
Nog geen 30 toch? Die houdt zichzelf zo fit dat hij nog wel even doorzet hoor. Wel met een stuk minder explosiviteit natuurlijk maar met zijn talent is hij zelfs op het middenveld nog een meerwaarde.
Ohw yeah!quote:
om half 3 snachts?quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga voor 4 dagen boodschappen halen, dat is nieuw voor mij. Als ik naar mijn lijstje kijk bespaar ik wel geld
en al boodschappen gedaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar toen ging ik wel t lijstje maken!
Nope, alles van het lijstje ga ik morgen even halen. Of vanmiddagquote:
Cesar saladequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond denk ik een maaltijdsalade eten
Jep denk het wel. Is ook niet erg gezond maar beter dan friet enzquote:
Cesar salade is gezond tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep denk het wel. Is ook niet erg gezond maar beter dan friet enzVan de week al te ongezond gegeten
Alleen de saus is meestal ongezond.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat een maaltijdsalade ongezonder is dan ik denk
Ja je kunt je er ook echt niet meer naar kledenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan van het weekend 30
Nederland
Met een beetje pech tast dit je weerstand aan, en word je gewoon ziek van de schommelingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja je kunt je er ook echt niet meer naar kleden
regen is wel goed tegen mn hooikoortsquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een beetje pech tast dit je weerstand aan, en word je gewoon ziek van de schommelingen.
En goed voor de plantjes en de boompjes, en de oogst.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regen is wel goed tegen mn hooikoorts
ik zou morgen ook vrij hebben. maar dat verschuif ik naar een andere keerquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aaah over een uur en 18 minuten weekend. Tranen van geluk
Why?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou morgen ook vrij hebben. maar dat verschuif ik naar een andere keer
Je kan je lol op met 29 gradenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regen is wel goed tegen mn hooikoorts
tis druk jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een stormloop.
Heb je het nog druk te Lissabon? En hoe is het met je Poolse?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Vervelend joh.
Gewoon benieuwd. Je had het laatst over nieuwe bewoonster dit dat alles.
morgen toch niks te doen, dan kan ik die vrije dag beter een andere keer opnemenquote:
party hardyquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan je lol op met 29 graden
Nice.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stageverslag + LLB portfolio af. Tijd voor bier
Bier altijd goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stageverslag + LLB portfolio af. Tijd voor bier
Vroeg slapenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben kapot, vanochtend sinds tijden om 06:00 opgestaan.
Mwa, ik kan uitslapen morgen. Morgen nog goed mijn woning opruimen & schoonmaken.quote:
Ja is coolquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wie wil er meedoen met de ONZ SC WK-Pool?
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mwa, ik kan uitslapen morgen. Morgen nog goed mijn woning opruimen & schoonmaken.
En zaterdag koffer inpakken voor en dan zondag op vakantie
Oh tof, ik doe mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant
Ik ben hem aan invullen hoor. Wat een werk.quote:
Ja goed planquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben hem aan invullen hoor. Wat een werk.
Misschien even vet groot in de OP laten zetten, met erbij dat het tot 12 juni kan.
Als dit topic ten einde is misschien ook als TT. Als het topic net zolang als nu open blijft staan, moeten er vast wel mensen zijn die dat zienquote:
Welk deel?quote:
Ik heb het een beetje afgewisseld met 3-4 kaarten (soms 5quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
Het rijtje met aantal kaarten ga ik invullen zoals een tentamen. Als in: ik heb de 0 al een tijdje niet gehad dus hier 0 kaarten.
Ah leuk.quote:
Ik zag op het internet ook al dat dat het gemiddelde is, maar met sommige wedstrijden heb ik mijn twijfels of het er drie worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje afgewisseld met 3-4 kaarten (soms 5)
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh je kan ook het aantal kaarten invullen![]()
Ja fuck it, ik gok op een vredig WK, 0 kaarten in totaal.
Wel met die van ONZ SC doe je mee toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh je kan ook het aantal kaarten invullen![]()
Ja fuck it, ik gok op een vredig WK, 0 kaarten in totaal.
Nu welquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel met die van ONZ SC doe je mee toch?![]()
Dacht het niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nu welIk hoef toch niet weer alles in te voeren dan hè?
Topquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nu welIk hoef toch niet weer alles in te voeren dan hè?
Betwijfel het, tof van je..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:14 schreef Rodawa het volgende:
Zo, ik doe ook even mee met de ONZ SC-poule. Mits ik er niet opeens uitgeflikkerd word.
Haal Snow ook over om het in te vullen. Verbazingwekkend hoe goed mensen zijn die geen verstand van/interesse in voetbal hebben. En anders kun je het ook voor Snow invullen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:37 schreef Rodawa het volgende:
Misschien handig als ik volgende keer eerst onderzoek doe voor ik vragen stel.
Ik heb het al gevonden.
DAT LAATSTE. Anders staat er straks Argentinië 0 - 8 Iran.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haal Snow ook over om het in te vullen. Verbazingwekkend hoe goed mensen zijn die geen verstand van/interesse in voetbal hebben. En anders kun je het ook voor Snow invullen.
Helft van de tijd besteden aan het vertalen, niet begrijpen en nog meer vertalen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:59 schreef Toto69 het volgende:
Geen Franse collega's, grandioos gepland, want wel Franstalige calls.
Die pak ik dan maar vandaag.
(Ik spreek 2 woorden Frans, maar gewoon doen toch YOLO)
heb een tekstje klaargezet, beetje uitgetypt, dat kan ik gebruiken als geheugensteunquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Helft van de tijd besteden aan het vertalen, niet begrijpen en nog meer vertalen.
Eigenlijk wel kut dat ik met dit weer binnen moet zitten de hele dag. Maar ach, wel met een leuk project bezig.quote:
* Maringo doet ook meequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |