Hij is wel een beetje vreemd ja. :Squote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat je het beter kunt laten rusten. Die Ro is gewoon een beetje gek.
Koffieapparaten schoonmaken, koffie en lunche brengen voor vergaderingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef klawie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je ik wil ook zo'n baan?!
Zou ik ook hebben gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ooit
ik ambieer het nog steeds
maar mijn ex-collegas liggen in de weg
Ene klojoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef AF_ het volgende:
Hallo![]()
even een vraag, wie heeft jullie nummer ingezongen![]()
Nou het is dat ik hier vreemd ben anders had ik gezegd dat je niet zo tegen flips zou moeten praten. Maar dat doe ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeg gewoon zijn naam in plaats van hem zo uit te schelden, met je vuile schoftenbek.
Ik kan wel dmen :$ :$ :$ welke fotos moet ik sturen danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Heey
Je kan zeker nog niet dm'e want je weet dat je pics moet sturen naar mij
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeg gewoon zijn naam in plaats van hem zo uit te schelden, met je vuile schoftenbek.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nou het is dat ik hier vreemd ben anders had ik gezegd dat je niet zo tegen flips zou moeten praten. Maar dat doe ik niet
Pak die nare man aanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nou het is dat ik hier vreemd ben anders had ik gezegd dat je niet zo tegen flips zou moeten praten. Maar dat doe ik niet
Van jou begin maar met normale daarna beoordeel ik of je naakt pics mag sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef Calipso het volgende:
[..]
Ik kan wel dmen :$ :$ :$ welke fotos moet ik sturen dan
Ik ben gewoon niet iemand die savonds voor de buis naar Roy donders en dat soort shit gaat kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die liever tot 18:30 honger lijdt om maar te kunnen stellen niet om 18:00 te hebben gegeten?
Dat niet doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet iemand die savonds voor de buis naar Roy donders en dat soort shit gaat kijken
Alsof dat onder burgerlijk valtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet iemand die savonds voor de buis naar Roy donders en dat soort shit gaat kijken
Dit. In bijpassend juichpak uiteraardquote:
Oh nvm.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef Rodawa het volgende:
Zojuist ging hier een vliegtuig driemaal door de geluidsbarrière. Gekke shit woah fuck no wtf is going on lufalarm plz.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh nvm.
http://nos.nl/artikel/656(...)-shell-moerdijk.html
LR R U OK 2 BBY?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |