Nou zo spannend was het niet hoorquote:
Het inleveren niet nee, maar het wachten op de uitslag wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou zo spannend was het niet hoormoest naar een balie toe en zei:"ik wil mijn scriptie inleveren."
Ding neergelegd(maal 3), formuliertjes erbij en even tekenen
Drie maal op papier en dan 1x digitaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het inleveren niet nee, maar het wachten op de uitslag wel.
Hehe fijn he, alles in drievoud.![]()
Ik moet nog maar even bekijken hoe dat bij mij geregeld is.
Ik vind het maar spannend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Drie maal op papier en dan 1x digitaal.
Ik moet nog 4 weken wachten op de uitslag, flink veel tijd om voor te bereiden iig
Succes flipsiequote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het maar spannend.
Ik ga nu weer hard aan de slag.![]()
Geen commentaar.quote:
succesquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het maar spannend.
Ik ga nu weer hard aan de slag.![]()
Dag was dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
[..]
Daarvoor gebruikte ik het al iets frequenter.
[..]
Ah dan is het wel tof om er in te rijden
nee ik denk dat ik dan stopquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Iets om trots op te zijn.
Terechte klacht, of het gewoon helemaal niet laten wetenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo irritant wanneer je met iemand afspreekt en zij 2 uur van tevoren afzegd.
Twee uur is toch nog best netjes. Behalve als je wat gereserveerd hebt of zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo irritant wanneer je met iemand afspreekt en zij 2 uur van tevoren afzegd.
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Twee uur is toch nog best netjes. Behalve als je wat gereserveerd hebt of zo.
dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.
Oh dat is wel kut dan jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |