nee ik denk dat ik dan stopquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Iets om trots op te zijn.
Terechte klacht, of het gewoon helemaal niet laten wetenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo irritant wanneer je met iemand afspreekt en zij 2 uur van tevoren afzegd.
Twee uur is toch nog best netjes. Behalve als je wat gereserveerd hebt of zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo irritant wanneer je met iemand afspreekt en zij 2 uur van tevoren afzegd.
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Twee uur is toch nog best netjes. Behalve als je wat gereserveerd hebt of zo.
dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.
Oh dat is wel kut dan jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
We hebben een week geleden afgesproken dat we vandaag iets zouden doen, ze heeft me er zelfs aan herinnerd zodat ik het niet vergeet, en plots vertelt ze me dat ze vanwege 'redenen' vandaag niet op kan komen dagen. Ik heb zelfs tijd voor haar vrijgemaakt.
Wat een ongelofelijke dildo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb niemand nodig ik ben #eenmans.
Goede lyrics
Eerste potje 17.000 (totaal), tweede 50.000. Ik begin weer een beetje in te komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Always i wanna be with you
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
Eerste potje 20k hier. Ook gelijk hoogste aantalquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eerste potje 17.000 (totaal), tweede 50.000. Ik begin weer een beetje in te komen.
Dat liedje is pure nostalgie.
Ik denk nooit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe snel ik het liedje vergeet.
Klopt, het is je gegund.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef Beach het volgende:
hah hooidraad ik sta bovenaan he die flips haha hee
haha he ho bietsjquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef Beach het volgende:
hah hooidraad ik sta bovenaan he die flips haha hee
Dat liedje was de reden dat ik aan het spel moest denken, en aan jou.quote:
Awwwwquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat liedje was de reden dat ik aan het spel moest denken, en aan jou.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:15 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wilde om 18u net wat nuttigs gaan doen en nu zit ik dat spel al een kwartier te spelen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
Overheid__!!
[ afbeelding ]
'n fucking maand?
Gave kleurquote:
Dude ik was een jaar bezig met m'n EVquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
Overheid__!!
[ afbeelding ]
'n fucking maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |