Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
GMTAquote:
28 wel oud genoeg?quote:
quote:
1.84 goed genoeg?quote:
Ik had een tindermatch van 28 die mij als toyboy wildequote:
geen flubberkontjesquote:Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je er een tik op geeft, en het dan deint als de golven
Doen joh! Ouwe fiets.. leren enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 20:44 schreef Grielen het volgende:
Ik had een tindermatch van 28 die mij als toyboy wilde
Zie editquote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga je nu je eigen specificaties opnoemen?
Ja die was wel eng ja. Wel knap though.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik had een tindermatch van 28 die mij als toyboy wilde
Lelijk was ze niet maar was iets niet helemaal goed mee denk ik.
Zegt de term "stage 5 clinger" jou iets?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat klopte er dan niet? voor seks hoeft niet alles te kloppen joh!
Neenee, een goede ronde kont.quote:
behalve je partner zijn/haar hartslagquote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat klopte er dan niet? voor seks hoeft niet alles te kloppen joh!
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zegt de term "stage 5 clinger" jou iets?
Ze noemde me na een uurtje chatten al "sgat/lieverd"
Dan gaan bij mij alle alarmbellen af hoor
die term zegt me niets, maar sgat en lieverd.. neh dat is scary shit!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zegt de term "stage 5 clinger" jou iets?
Ze noemde me na een uurtje chatten al "sgat/lieverd"
Dan gaan bij mij alle alarmbellen af hoor
Een peachquote:
Hoeft ook nog niet eens johquote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
behalve je partner zijn/haar hartslag
Not sure if trollinquote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet eens johMoet je er wel alleen snel bij zijn
Graag gedaanquote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Sarasi het volgende:
Oh! Wageningendude is in Groningen. Twijfel. De hartjes en de kusjes en de koosnaampjes zijn er niet minder op geworden en eigenlijk komt het me niet uit / heb ik geen zin. Eigenlijk geef ik zelf al antwoord dus he.Oke dankjulliewel goed gesprek enzo!
Neuk ze!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Sarasi het volgende:
Oh! Wageningendude is in Groningen. Twijfel. De hartjes en de kusjes en de koosnaampjes zijn er niet minder op geworden en eigenlijk komt het me niet uit / heb ik geen zin. Eigenlijk geef ik zelf al antwoord dus he.Oke dankjulliewel goed gesprek enzo!
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Sarasi het volgende:
u nastyquote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet eens johMoet je er wel alleen snel bij zijn
Succesrate van de datingreeks zou wel omhoog schieten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
En Godshand wil dit topic gaan samenvoegen met de datingsite ervaringenreeks...
directe mensenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van stille wateren zijn
Schattig!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Grielen het volgende:
Ontopic: 12 juni heb ik een date in Amsterdam. Met het 'jij bent de perfecte type man voor mij'-meisje![]()
![]()
Heeft Silenus weer wat kippetjes om te hosselenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Succesrate van de datingreeks zou wel omhoog schieten.
quote:
Vrouwen die gewoon zeggen wat ze denken i.p.v. alleen te hintenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van stille wateren zijn
billuhhhhhquote:Op maandag 2 juni 2014 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]![]()
Ik ben Japie en ik doe mijn spreekbeurt over kontjes
Heel het topic zit vol met manhoeren. En hier komen de vrouwen ook wel rond geloof ik, dus ik voorzie een gezellige afloop.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft Silenus weer wat kippetjes om te hosselen
Ik ben de ideale vrouw, maar alleen ik zie datquote:Op maandag 2 juni 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon zeggen wat ze denken i.p.v. alleen te hinten
Meh nah, dan vind ik dit meer perfectie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
*Hapt in jouw bil*quote:
Grotendeels datingtopic heeft dit topic ook wel gevonden, dus dat samenvoegen is wat te laat. Volgens mij wordt er al flink gedm't onderlingquote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel het topic zit vol met manhoeren. En hier komen de vrouwen ook wel rond geloof ik, dus ik voorzie een gezellige afloop.
Je maakt me nieuwsgierig, ik weet niet of dat positief of negatief is.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben de ideale vrouw, maar alleen ik zie dat
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meh nah, dan vind ik dit meer perfectie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
[..]
Meh nah, dan vind ik dit meer perfectie:Iets te dun maar daar zou ik verder geen nee tegen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Goed punt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grotendeels datingtopic heeft dit topic ook wel gevonden, dus dat samenvoegen is wat te laat. Volgens mij wordt er al flink gedm't onderling
Jij denkt net zoals ik, nicequote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben de ideale vrouw, maar alleen ik zie dat
Ik weet dat maar van 2 mensen hierquote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed punt.. Wel mooi om er als vers vlees in te komen, je weet binnen een dag of 3 hoe iedereen eruit ziet.
Niet geheel waar, ik heb mijn foto maar naar twee mensen gestuurd. Of circuleren die ook al ergens?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed punt.. Wel mooi om er als vers vlees in te komen, je weet binnen een dag of 3 hoe iedereen eruit ziet.
Nee hoor. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe jij eruitziet en andersom ook niet. Tenzij er wat rondgaat in de wandelgangen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Tenzij dronken. Maar dat ben ik niet. Ik ben liev en betrouwbaar enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat maar van 2 mensen hier
ik heb wat gemiststuur eens door!
Achja maakt ook niet uit. Onwetendheid is heerlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe ik niet aan. Tenzij dronken. Maar dat ben ik niet. Ik ben liev en betrouwbaar enzo.
Van jou heb ik een mentaal beeld. Of het met de werkelijkheid klopt weet ik niet, maar dat maakt niets uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe jij eruitziet en andersom ook niet. Tenzij er wat rondgaat in de wandelgangen.
Sorry.quote:
[..]
Meh nah, dan vind ik dit meer perfectie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ik ben nu nog steeds benieuwd of het idee dat ik jou ken daadwerkelijk kloptquote:Op maandag 2 juni 2014 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van jou heb ik een mentaal beeld. Of het met de werkelijkheid klopt weet ik niet, maar dat maakt niets uit.
28quote:
Ik zou anders best weer 23 willen zijnquote:
Ik wil weer 18 zijnquote:
We zullen het nooit weten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben nu nog steeds benieuwd of het idee dat ik jou ken daadwerkelijk klopt
Ik mag jouquote:
Zeg nooit nooitquote:
Uitstekend ideequote:
Kan netquote:
Ik studeer kunst, mag ik jou een keer tekenen?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Sarasi het volgende:
Sowieso, vrouwen.Mannen zijn sexy hoor, soms, maar vrouwen zijn gewoon mooi. Ook de reden dat ik nog weleens naakt zou willen poseren voor tekenaars op de academie. Kijken wat ze ervan maken.
Er is niks mooiers dan het vrouwelijk lichaamquote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Sarasi het volgende:
Sowieso, vrouwen.Mannen zijn sexy hoor, soms, maar vrouwen zijn gewoon mooi. Ook de reden dat ik nog weleens naakt zou willen poseren voor tekenaars op de academie. Kijken wat ze ervan maken.
Want je vind jezelf mooi?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe wij überhaupt een kans makenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Sarasi het volgende:
Sowieso, vrouwen.Mannen zijn sexy hoor, soms, maar vrouwen zijn gewoon mooi.
Dit. Ik doe het graag met mannen maar ik kan echt staren naar vrouwenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Er is niks mooiers dan het vrouwelijk lichaam
Eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Sarasi het volgende:
Wij hebben allemaal 30cm.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe wij überhaupt een kans maken.
Ik heb net een magnum gekaant en heb nu een zak borrelnoten opengemaakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net een zak chips opengemaakt, maar er maar een derde van opgegeten.
dicipline jwz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Mannelijke mannen en vrouwelijke vrouwenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe wij überhaupt een kans maken.
Dat ga ik binnenkort doenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Sarasi het volgende:
Goeiequote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een micropenis heb.
Niet iedereen is zoals mij he?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft alleen je rechterhand wat aan aangezien FOK!kers nooit van hun zolder af komen.
En we weten het te gebruikenquote:
Mijn rechterhand was van het weekend licht gekneust.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft alleen je rechterhand wat aan aangezien FOK!kers nooit van hun zolder af komen.
Jij wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik studeer kunst, mag ik jou een keer tekenen?
Jij hebt het goed voor elkaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mannelijke mannen en vrouwelijke vrouwen
Mannen zijn heerlijk dominant, wild, ruig enz en vrouwen heel lief, zacht enzovoort
mjam
jij bent engquote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Grielen het volgende:
Ik heb geen 30 cm
Ik heb pas sinds 2 weken mn pc op de zolder
Ik ben vaker buiten dan binnen
Ik krijg geen 5k per maand
Ik heb wel een dikke wagen
Hoeveel FOK!punten heb ik nu
450 punten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Grielen het volgende:
Ik heb geen 30 cm
Je vergeet je Brad Pitt uiterlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Grielen het volgende:
Ik heb geen 30 cm
Gaik gelijk even doenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit betekend dat er is geloerd in mijn fobo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |