Ik heb net een magnum gekaant en heb nu een zak borrelnoten opengemaakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Hyman het volgende:
Ik heb net een zak chips opengemaakt, maar er maar een derde van opgegeten.
dicipline jwz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Mannelijke mannen en vrouwelijke vrouwenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe wij überhaupt een kans maken.
Dat ga ik binnenkort doenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Sarasi het volgende:
Sowieso, vrouwen.Mannen zijn sexy hoor, soms, maar vrouwen zijn gewoon mooi. Ook de reden dat ik nog weleens naakt zou willen poseren voor tekenaars op de academie. Kijken wat ze ervan maken.
Goeiequote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een micropenis heb.
Niet iedereen is zoals mij he?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft alleen je rechterhand wat aan aangezien FOK!kers nooit van hun zolder af komen.
En we weten het te gebruikenquote:
Mijn rechterhand was van het weekend licht gekneust.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft alleen je rechterhand wat aan aangezien FOK!kers nooit van hun zolder af komen.
Jij wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik studeer kunst, mag ik jou een keer tekenen?
Jij hebt het goed voor elkaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mannelijke mannen en vrouwelijke vrouwen
Mannen zijn heerlijk dominant, wild, ruig enz en vrouwen heel lief, zacht enzovoort
mjam
jij bent engquote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Grielen het volgende:
Ik heb geen 30 cm
Ik heb pas sinds 2 weken mn pc op de zolder
Ik ben vaker buiten dan binnen
Ik krijg geen 5k per maand
Ik heb wel een dikke wagen
Hoeveel FOK!punten heb ik nu
450 punten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Grielen het volgende:
Ik heb geen 30 cm
Je vergeet je Brad Pitt uiterlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Grielen het volgende:
Ik heb geen 30 cm
Gaik gelijk even doenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit betekend dat er is geloerd in mijn fobo?
Ja. Ik heb geen deformaties, prima vrouwelijke vormen, ben absoluut niet te dik en erg blij met mijn ogen. Dus waarom ook niet? Heeft wel jaren geduurd hoor voordat ik ja kon zeggen.quote:
Dat is fantastischquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit betekend dat er is geloerd in mijn fobo?
Ik dacht aan iets met kant.. Maar ik twijfel nogquote:
Slijmbalquote:Op maandag 2 juni 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je vergeet je Brad Pitt uiterlijk.
Dat is een ding wat zeker isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |