Ja die was wel eng ja. Wel knap though.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik had een tindermatch van 28 die mij als toyboy wilde
Lelijk was ze niet maar was iets niet helemaal goed mee denk ik.
Zegt de term "stage 5 clinger" jou iets?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat klopte er dan niet? voor seks hoeft niet alles te kloppen joh!
Neenee, een goede ronde kont.quote:
behalve je partner zijn/haar hartslagquote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat klopte er dan niet? voor seks hoeft niet alles te kloppen joh!
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zegt de term "stage 5 clinger" jou iets?
Ze noemde me na een uurtje chatten al "sgat/lieverd"
Dan gaan bij mij alle alarmbellen af hoor
die term zegt me niets, maar sgat en lieverd.. neh dat is scary shit!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zegt de term "stage 5 clinger" jou iets?
Ze noemde me na een uurtje chatten al "sgat/lieverd"
Dan gaan bij mij alle alarmbellen af hoor
Een peachquote:
Hoeft ook nog niet eens johquote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
behalve je partner zijn/haar hartslag
Not sure if trollinquote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet eens johMoet je er wel alleen snel bij zijn
Graag gedaanquote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Sarasi het volgende:
Oh! Wageningendude is in Groningen. Twijfel. De hartjes en de kusjes en de koosnaampjes zijn er niet minder op geworden en eigenlijk komt het me niet uit / heb ik geen zin. Eigenlijk geef ik zelf al antwoord dus he.Oke dankjulliewel goed gesprek enzo!
Neuk ze!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Sarasi het volgende:
Oh! Wageningendude is in Groningen. Twijfel. De hartjes en de kusjes en de koosnaampjes zijn er niet minder op geworden en eigenlijk komt het me niet uit / heb ik geen zin. Eigenlijk geef ik zelf al antwoord dus he.Oke dankjulliewel goed gesprek enzo!
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Sarasi het volgende:
u nastyquote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet eens johMoet je er wel alleen snel bij zijn
Succesrate van de datingreeks zou wel omhoog schieten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
En Godshand wil dit topic gaan samenvoegen met de datingsite ervaringenreeks...
directe mensenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van stille wateren zijn
Schattig!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Grielen het volgende:
Ontopic: 12 juni heb ik een date in Amsterdam. Met het 'jij bent de perfecte type man voor mij'-meisje![]()
![]()
Heeft Silenus weer wat kippetjes om te hosselenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Succesrate van de datingreeks zou wel omhoog schieten.
quote:
Vrouwen die gewoon zeggen wat ze denken i.p.v. alleen te hintenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van stille wateren zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |