billuhhhhhquote:Op maandag 2 juni 2014 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]![]()
Ik ben Japie en ik doe mijn spreekbeurt over kontjes
Heel het topic zit vol met manhoeren. En hier komen de vrouwen ook wel rond geloof ik, dus ik voorzie een gezellige afloop.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft Silenus weer wat kippetjes om te hosselen
Ik ben de ideale vrouw, maar alleen ik zie datquote:Op maandag 2 juni 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon zeggen wat ze denken i.p.v. alleen te hinten
Meh nah, dan vind ik dit meer perfectie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
*Hapt in jouw bil*quote:
Grotendeels datingtopic heeft dit topic ook wel gevonden, dus dat samenvoegen is wat te laat. Volgens mij wordt er al flink gedm't onderlingquote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel het topic zit vol met manhoeren. En hier komen de vrouwen ook wel rond geloof ik, dus ik voorzie een gezellige afloop.
Je maakt me nieuwsgierig, ik weet niet of dat positief of negatief is.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben de ideale vrouw, maar alleen ik zie dat
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meh nah, dan vind ik dit meer perfectie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
[..]
Meh nah, dan vind ik dit meer perfectie:Iets te dun maar daar zou ik verder geen nee tegen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Goed punt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grotendeels datingtopic heeft dit topic ook wel gevonden, dus dat samenvoegen is wat te laat. Volgens mij wordt er al flink gedm't onderling
Jij denkt net zoals ik, nicequote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben de ideale vrouw, maar alleen ik zie dat
Ik weet dat maar van 2 mensen hierquote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed punt.. Wel mooi om er als vers vlees in te komen, je weet binnen een dag of 3 hoe iedereen eruit ziet.
Niet geheel waar, ik heb mijn foto maar naar twee mensen gestuurd. Of circuleren die ook al ergens?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed punt.. Wel mooi om er als vers vlees in te komen, je weet binnen een dag of 3 hoe iedereen eruit ziet.
Nee hoor. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe jij eruitziet en andersom ook niet. Tenzij er wat rondgaat in de wandelgangen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Tenzij dronken. Maar dat ben ik niet. Ik ben liev en betrouwbaar enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat maar van 2 mensen hier
ik heb wat gemiststuur eens door!
Achja maakt ook niet uit. Onwetendheid is heerlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe ik niet aan. Tenzij dronken. Maar dat ben ik niet. Ik ben liev en betrouwbaar enzo.
Van jou heb ik een mentaal beeld. Of het met de werkelijkheid klopt weet ik niet, maar dat maakt niets uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe jij eruitziet en andersom ook niet. Tenzij er wat rondgaat in de wandelgangen.
Sorry.quote:
[..]
Meh nah, dan vind ik dit meer perfectie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ik ben nu nog steeds benieuwd of het idee dat ik jou ken daadwerkelijk kloptquote:Op maandag 2 juni 2014 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van jou heb ik een mentaal beeld. Of het met de werkelijkheid klopt weet ik niet, maar dat maakt niets uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |