SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeft het dit seizoen van alle Nederlandse keepers toch gewoon het beste gedaan dus verdiend dat plekje 100%. Of hij wereldtop gaat worden dat weet ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n geweldenaar vind ik Cillessen niet maar die andere 2 zijn niet beter![]()
is dit bevestigd of?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hij (FdB) heeft gezegd dat hij het afgelopen week zou melden als hij weg zou gaan, nuu is niks zeker in het voetbal maar ik ga er dus wel van uitquote:![]()
Mee eensquote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft het dit seizoen van alle Nederlandse keepers toch gewoon het beste gedaan dus verdiend dat plekje 100%. Of hij wereldtop gaat worden dat weet ik niet.![]()
ok nou hopen dan maar, is in ieder geval goed nieuws als hij blijft.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij (FdB) heeft gezegd dat hij het afgelopen week zou melden als hij weg zou gaan, nuu is niks zeker in het voetbal maar ik ga er dus wel van uitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Probleem voor Cillessen is wel dat de voetballers wel heel ver weg staan in dit systeem, daar bedoel ik mee mensen die wat met een bal kunnen en niet zoals nu spelers die blij zijn als ze er vanaf zijn.![]()
Ron Beton speelt wel in de Premier League jaquote:Op maandag 2 juni 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
Probleem voor Cillessen is wel dat de voetballers wel heel ver weg staan in dit systeem, daar bedoel ik mee mensen die wat met een bal kunnen en niet zoals nu spelers die blij zijn als ze er vanaf zijn.![]()
Logisch dat hij erin staat maar dat is niet vanwege zijn opbouwende kwaliteitenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ron Beton speelt wel in de Premier League ja![]()
Cillessen is voetballend beter dan Vlaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ron Beton speelt wel in de Premier League ja![]()
Ik dacht dat Klaassen weer geblesseerd was en dat die vakantie hem wel goed uitkwam?quote:Cruijff mist Klaassen bij WK-selectie
Johan Cruijff laat in zijn column in De Telegraaf weten Davy Klaassen te missen in de WK-selectie. Volgens hem heeft dit systeem van Van Gaal bij uitstek behoefte aan een loper met veel inzicht. 'Die zien wanneer je twee stappen naar voren of drie naar achter of opzij moet zetten. Daarom vind ik het jammer dat Davy Klaassen niet is geselecteerd. Qua voetbal zal hij ten opzichte van de rest niet direct het verschil maken, maar hij beschikt wel over een enorm positioneel inzicht.'
Edit:quote:Klaassen meldt zich met liesblessure af voor Jong Oranje
Van de oorspronkelijke opgeroepen spelersgroep meldden Guus Hupperts, Sonny Stevens en Jorrit Hendrix zich voor de eerste trainingsstage al wegens blessures af. Daarnaast bleek Deniz Türüc vorige week bij binnenkomst in het trainingskamp niet helemaal fit en keerde na een test terug naar zijn club, terwijl Davy Klaassen zich inmiddels met een liesblessure heeft afgemeld. Doke Schmidt en Jesse Bertrams vielen om sportieve redenen buiten de boot.![]()
Ja maar dus niet geselecteerd voor het grote NL.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik dacht dat Klaassen weer geblesseerd was en dat die vakantie hem wel goed uitkwam?
Edit:
[..]![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
Probleem voor Cillessen is wel dat de voetballers wel heel ver weg staan in dit systeem, daar bedoel ik mee mensen die wat met een bal kunnen en niet zoals nu spelers die blij zijn als ze er vanaf zijn.Tsja, dan moet je ook geen feyenoorders in je centrum zettenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Cillessen is voetballend beter dan Vlaar.Opbouwend gaat dit echt dramatisch worden dit WK, want ze gaan echt niet in 2 weken tijd zoveel beter worden daarin. Enige optie is om Veltman erin te zetten, want die kan tenminste wel wat met een bal.
![]()
Ook Veltman is daar niet goed genoeg in maar het gaat er ook om welke spelers je aan kan spelen en dat is dan ook weer niet geweldig omdat de enigen met kwaliteit diep staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dan moet je ook geen feyenoorders in je centrum zettenOpbouwend gaat dit echt dramatisch worden dit WK, want ze gaan echt niet in 2 weken tijd zoveel beter worden daarin. Enige optie is om Veltman erin te zetten, want die kan tenminste wel wat met een bal.
![]()
De Vrij is verdedigend beter als Veltman. Dan moeten we maar voor lief nemen dat ze niet kunnen opbouwen. ]![]()
De Vrij heeft geluk gehad dat hij de laatste 2 maanden heeft gepiekt en Veltman andersom. De hele defensie van Feyenoord heeft eigenlijk een matig seizoen gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef 44rdbei het volgende:
De Vrij is verdedigend beter als Veltman. Dan moeten we maar voor lief nemen dat ze niet kunnen opbouwen. ]![]()
De lamme vs de blinde. Altijd lastig.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dan moet je ook geen feyenoorders in je centrum zettenOpbouwend gaat dit echt dramatisch worden dit WK, want ze gaan echt niet in 2 weken tijd zoveel beter worden daarin. Enige optie is om Veltman erin te zetten, want die kan tenminste wel wat met een bal.
![]()
Veltman heeft meer 1 vs. 1 duels gewonnen dan De Vrij (of elke andere verdediger) in de eredivisie.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef 44rdbei het volgende:
Dat zou alleen opgaan voor de defensie van feyenoord en psv, niet die van Ajax. Wij zijn namelijk altijd de beste.quote:![]()
over de grond, in de lucht uitermate zwakquote:Op maandag 2 juni 2014 15:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman heeft meer 1 vs. 1 duels gewonnen dan De Vrij (of elke andere verdediger) in de eredivisie.![]()
Vind ik wel meevallen maar dat zo'n jongen al meegaat naar WK zegt toch wel wat over de armoe.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
over de grond, in de lucht uitermate zwak![]()
Dat valt wel mee... neem aan dat die 1 vs. 1 duels statistieken ook "in de lucht" duels meetellen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
over de grond, in de lucht uitermate zwak![]()
Die ging toch weer weg?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef Syntix het volgende:
Ajacieden, waarom is het beste nieuws van vandaag nog niet gepost:
Babiche Roof is jarig (21)![]()
[ afbeelding ]![]()
Moses Daddy nog in beeld aldus Overmars.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ze dat maar heel snel uit hun hoofd halen
Oh.![]()
Moses Daddy is een eindbaas.
Dat zag je gelijk. Jammer dat hij niet mocht blijven
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Komt nog wel terug. Niet voor niets bij Trencinquote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Moses Daddy is een eindbaas.
Dat zag je gelijk. Jammer dat hij niet mocht blijven![]()
![]()
Ajax heeft toch eerste optie bij spelers van hun?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt nog wel terug. Niet voor niets bij TrencinNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ajax heeft toch eerste optie bij spelers van hun?![]()
![]()
Lelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef Syntix het volgende:
Ajacieden, waarom is het beste nieuws van vandaag nog niet gepost:
Babiche Roof is jarig (21)![]()
[ afbeelding ]AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nieuwe sponsor?twitter:vdsar1970 twitterde op maandag 02-06-2014 om 22:36:20Big news coming out tomorrow so stay tuned for updates! @AFCAjax reageer retweet
![]()
nog een jaar bojanquote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe sponsor?twitter:vdsar1970 twitterde op maandag 02-06-2014 om 22:36:20Big news coming out tomorrow so stay tuned for updates! @AFCAjax reageer retweet
![]()
Ik hoop dat het zoiets is en dat Ajax opeens 20 miljoen gaat investeren. Maar ik verwacht eigenlijk non-nieuws.quote:AFCA
Dat kan je sowieso wel uit je hoofd zetten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoiets is en dat Ajax opeens 20 miljoen gaat investeren. Maar ik verwacht eigenlijk non-nieuws.Oh.![]()
Wat heeft v.d. Sar daarmee te maken?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoiets is en dat Ajax opeens 20 miljoen gaat investeren. Maar ik verwacht eigenlijk non-nieuws."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nog niks over nieuwe uit/thuis shirt trouwens? Normaal speelde we de laatste uit wedstrijd altijd met nieuw shirt toch?hhhhh![]()
Wie wil hem hebben dan?quote:People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Nee die gaat niet meer weg hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkoop Siem de Jong dan?
*duimt alvast*RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar ze verlengen het toch weerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zijn contract af laten lopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat krijg je als mensen hem als sterkhouder zien terwijl hij structureel loopt te falen en de ontwikkeling van het team tegenhoudt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar ze verlengen het toch weerOh.![]()
Hij staat inderdaad voor de standaard waarmee ze tevreden zijn jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen hem als sterkhouder zien terwijl hij structureel loopt te falen en de ontwikkeling van het team tegenhoudt.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat Coca Cola dat zou worden.
Oh.![]()
In '95 had hij nog niet eens op de bank mogen zitten bij de reserves.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad voor de standaard waarmee ze tevreden zijn jaOh.![]()
Slechter dan Dennis Schulp ? nah.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In '95 had hij nog niet eens op de bank mogen zitten bij de reserves.RED ONS HENNIEGOD![]()
Matige grap 2/10quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:51 schreef Loveless85 het volgende:
Port of Rotterdam hoofdsponsor, die willen ook weleens wat winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
als ze maar betalenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal trouwens wel een of ander B-merk zijn die ons gaat sponsoren.![]()
mwaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wel met wat aanpassingen graag.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wel met wat aanpassingen graag._!
![]()
![]()
Er hebben zoveel verschillende versies op het shirt gestaan. Waarom niet meteen alle ontwerpfouten eruit laten halen.quote:Oh.![]()
Al staat er een fucking spelfout in het logo. Het oude logo = Ajax en Ajax = het oude logo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er hebben zoveel verschillende versies op het shirt gestaan. Waarom niet meteen alle ontwerpfouten eruit laten halen.![]()
Ik dacht gister eigenlijk dat het om een nieuwe hoofdsponsor zou gaan maar bij nader inzien denk ik dat dat niet het geval is. Het lijkt me niet dat een beursgenoteerd bedrijf die speculaties op mag/kan wekken een avond van tevoren op Twitter.
Ik denk nu idd dat het oude logo terug keert![]()
![]()
zou ik echt prachtig vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ik dacht gister eigenlijk dat het om een nieuwe hoofdsponsor zou gaan maar bij nader inzien denk ik dat dat niet het geval is. Het lijkt me niet dat een beursgenoteerd bedrijf die speculaties op mag/kan wekken een avond van tevoren op Twitter.
![]()
Lijkt me toch echt stug, voordat ze dat kunnen implementeren ben je echt een jaar verder dus dan hoef je dat ook niet als groot nieuws te brengen, in principe was de beurs al dicht na het berichtje van Van de Sar, dus als ze dit straks kort na opening beurs brengen lijkt het me echt geen probleem of tegen de regels.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
hou opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ik denk nu idd dat het oude logo terug keert
ik kan niet meer voor de spanningGroot fan van User Wotte![]()
Nou weten we ook weer, bekende storm in het glastwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 08:51:05Voor degenen die willen weten wat @vdsar1970 bedoelt: niet meer dan commercieel lokkertje #Ajax. Half 11 meer bekend reageer retweet
![]()
Er zijn zoveel versies van het oude logo gebruikt, welke is dan 'het' oude logo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Al staat er een fucking spelfout in het logo. Het oude logo = Ajax en Ajax = het oude logo.Oh.![]()
Ik vermoed dat ze jouw versie gevonden hebben en direct overtuigd waren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel versies van het oude logo gebruikt, welke is dan 'het' oude logo?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zowel thuis als uitshirt worden dus om half 11 geprestenteerd.
@AFCAjax: Vandaag om 10.30 uur onthullen wij het nieuwe #Ajax #thuisshirt en #uitshirt.![]()
Ajaxshowtime meldt dat het om de nieuwe shirtjes gaat"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 09:00:00Vandaag om 10.30 uur onthullen wij het nieuwe #Ajax #thuisshirt en #uitshirt. reageer retweet
![]()
Komkommertijd in optima forma dit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Big news... iets dat elk jaar gebeurt (nieuwe shirts) kan toch nooit "big news" zijn. Tenzij er rigoureuze veranderingen zouden zijn (oud logo?), maar dat lijkt me niet.![]()
Wanneer gaan we van de beurs af, kopen we de Arena, voeren we het oude logo in en stoppen we nog 5 miljoen meer in de jeugdopleiding?
Dat zou big news zijn.![]()
In je dromen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:31 schreef Syntix het volgende:
Wanneer gaan we van de beurs af, kopen we de Arena, voeren we het oude logo in en stoppen we nog 5 miljoen meer in de jeugdopleiding?
Dat zou big news zijn.![]()
Wat? ik bevestig toch alleen dat wat in het bericht erboven stond. Had net zo goed een of andere grapjas kunnen zijn of speculant.quote:![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 09:45:14BREAKING BIG NEWS. Vanaf vandaag zijn de officiële Ajax-theedoeken te verkrijgen! Voor slechts ¤ 14,95 te koop in de fanshop. reageer retweet
![]()
Het nieuwe patroon van de rode baan in het shirt
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Omgnieuwe shirts worden om half 10 gepresenteerd
Happy days
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:01 schreef HamburgerHenk het volgende:
Huh nou weer een hond of wolf oid met een logo op z'n harses.![]()
![]()
Zal wel Oral-B zijn dan xd xdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal trouwens wel een of ander B-merk zijn die ons gaat sponsoren.
Jij vindt dit leuk![]()
Mag toch niet hopen dat dat het uitshirt wordtquote:
Ze zitten ons in de zeik te nemenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag toch niet hopen dat dat het uitshirt wordt![]()
![]()
trolololol"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
30 sec
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ook echt meteen 3x
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Godver ik wist het wel. Tenuepresentaties
Beter keer weer een geel/goud uitshirt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:34 schreef PicoMMP het volgende:
Weer standaard blauw en fluo geel uitshirt. Saai.Oh.![]()
Oubollig shirt dat thuisshirt. Echt niet mooiquote:
Uitshirt gaat daarentegen wel.Charlie: How's it going in there?
Gele broek is wel echt verschrikkelijk.
Totaal niet te verenigen met de clubkleuren...Charlie: How's it going in there?
Riedewald verdient dat meer inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong en Sigthorsson als boegbeelden moeten gebruiken
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong en Sigthorsson als boegbeelden moeten gebruiken![]()
![]()
Die heeft nog potentieel in elk geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Riedewald verdient dat meer inderdaadOh.![]()
Ga er maar van uit dat de jong en Siggy grotere namen zijn in Europa.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft nog potentieel in elk geval.Charlie: How's it going in there?
"Maar ik dacht van... die Edwin is gek geworden!"!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Die zogenaamde shirtsquote:
De mouwen van het thuisshirt vind ik niet mooi trouwens. Uitshirt heeft wel een mooie kleur.![]()
Dat felgele broekje mogen ze wel weglatenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zogenaamde shirts
[ afbeelding ]
De mouwen van het thuisshirt vind ik niet mooi trouwens. Uitshirt heeft wel een mooie kleur.![]()
![]()
Mouwen zijn inderdaad niet veel. De rest is goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zogenaamde shirts
[ afbeelding ]
De mouwen van het thuisshirt vind ik niet mooi trouwens. Uitshirt heeft wel een mooie kleur."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit dus, zijn toch Vitesse of NAC nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat felgele broekje mogen ze wel weglaten
Zou toch mooi zijn als er een Ajacied gaat infiltreren in Adidas en die strepen op de mouwen laat verdwijnen.![]()
Ja die is wel ERG geel inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat felgele broekje mogen ze wel weglaten![]()
Na één minder seizoen, waarin hij vooral heeft gekwakkeld met blessures, is iedereen de Siem de Jong van 2011-2013 vergeten, wat gewoon een prima spits voor het Ajaxsysteem was, zo te zien? Waarom Jr-Style-93 het nodig vindt om op elke pagina even drie keer te vermelden hoe slecht hij Sigthorsson en Siem de Jong vindt, is mij ook een raadsel trouwens.
Hoe dan ook, mooie tenues.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zogenaamde shirts
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mouwen zijn trouwens zo zodat de badges er op kunnen. Zal er officieel dus wel al beter uit zien.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die is niet eens zo heel gek eigenlijkquote:
Oh ja daar heb je gelijk in. Polo vind ik trouwens wel altijd mooi. Beter dan een 'rechte' hals.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Mouwen zijn trouwens zo zodat de badges er op kunnen. Zal er officieel dus wel al beter uit zien.![]()
Hij is bang dat we het anders vergeten, ik ben het overigens met jou eens, een fitte Siem de Jong is heel goed bruikbaar, Sigthorsson wat minder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:57 schreef Kopsterk het volgende:
Na één minder seizoen, waarin hij vooral heeft gekwakkeld met blessures, is iedereen de Siem de Jong van 2011-2013 vergeten, wat gewoon een prima spits voor het Ajaxsysteem was, zo te zien? Waarom Jr-Style-93 het nodig vindt om op elke pagina even drie keer te vermelden hoe slecht hij Sigthorsson en Siem de Jong vindt, is mij ook een raadsel trouwens.
Hoe dan ook, mooie tenues.![]()
Dat shirt is hondslelijk johquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is niet eens zo heel gek eigenlijk
[..]
Oh ja daar heb je gelijk in. Polo vind ik trouwens wel altijd mooi. Beter dan een 'rechte' hals.
Ze houden teveel rekening met vrouwen tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Oh ja daar heb je gelijk in. Polo vind ik trouwens wel altijd mooi. Beter dan een 'rechte' hals.![]()
Ik vind hem wel grappigquote:Doet me in de verte aan het shirt van Kroatië denken. Maar dan met kleinere blokjes.
![]()
We gaan hoe dan ook de richting op dat we zonder spits gaan spelen. Als Frank Siem daar al een goede vindt, Eriksen daar geposteerd heeft en VdV wel een goede 'spits vond dan is het mij duidelijk dat de spits niet meer de afmaker is. Dan heb je idd niets aan siggy.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is bang dat we het anders vergeten, ik ben het overigens met jou eens, een fitte Siem de Jong is heel goed bruikbaar, Sigthorsson wat minder.Charlie: How's it going in there?
Doet mij denken aan het tafelkleed van tafeltje dekjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappigDoet me in de verte aan het shirt van Kroatië denken. Maar dan met kleinere blokjes.
Maar zo zie je maar, over smaak valt niet te twisten.Charlie: How's it going in there?
Ze hebben er net 2 aangetrokken, dat zal niet voor niets zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We gaan hoe dan ook de richting op dat we zonder spits gaan spelen. Als Frank Siem daar al een goede vindt, Eriksen daar geposteerd heeft en VdV wel een goede 'spits vond dan is het mij duidelijk dat de spits niet meer de afmaker is. Dan heb je idd niets aan siggy.![]()
Ah zou dat het zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze houden teveel rekening met vrouwen tegenwoordigNou wie weet heb je wel gelijk.
Al had het oude TDK shirt ook al een kraagje natuurlijk:![]()
![]()
Klopt ja. Toch haalt niets het bijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Oh ja daar heb je gelijk in. Polo vind ik trouwens wel altijd mooi. Beter dan een 'rechte' hals.![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Shirts van het Nederlands elftal vind ik erg mooi dit jaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Toch haalt niets het bij
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Milik het aanspeelpunt en Zivkovic de jongen die je eigenlijk wel moest halen gezien zijn potentie. Ik zie niet gelijk een verband tussen de speelstijl en deze aankopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben er net 2 aangetrokken, dat zal niet voor niets zijnCharlie: How's it going in there?
Is nog niet eens een grap, dat vorige uitshirt was een enorm succes omdat veel vrouwen het kochten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah zou dat het zijnNou wie weet heb je wel gelijk.
Al had het oude TDK shirt ook al een kraagje natuurlijk:
[ afbeelding ]![]()
Even afwachten hoe die twee kleuren blauw op het veld gaan werken. Is vaak al een heel ander gezicht.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vond dat ook wel een cool shirt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog niet eens een grap, dat vorige uitshirt was een enorm succes omdat veel vrouwen het kochten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mwah ik vind het vrij ernstig zo met gele broek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Even afwachten hoe die twee kleuren blauw op het veld gaan werken. Is vaak al een heel ander gezicht.
Het is een uitshirt, dat wel. Maar de club is er helemaal niet meer uit te ontlenen.Charlie: How's it going in there?
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef Systeembeheerder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit op de achterkant![]()
Alsof dat bij Ajax ooit het geval was. Ik kan me nog genoeg gedrochten uit de jaren 80 en 90 herinneren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah ik vind het vrij ernstig zo met gele broek.
Het is een uitshirt, dat wel. Maar de club is er helemaal niet meer uit te ontlenen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoe bedoel je dat nou, dus Ajax haalt 2 spitsen omdat ze zonder spits willen gaan spelen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Milik het aanspeelpunt en Zivkovic de jongen die je eigenlijk wel moest halen gezien zijn potentie. Ik zie niet gelijk een verband tussen de speelstijl en deze aankopen.![]()
Mwah vaak was er wel een bepaalde consistentie in het uit- en thuisshirt ja. Dat is de laatste jaren pas echt verdwenen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof dat bij Ajax ooit het geval was. Ik kan me nog genoeg gedrochten uit de jaren 80 en 90 herinneren.Charlie: How's it going in there?
Nee. Je kan wel spitsen halen, maar ook die moeten zich weer conformeren naar het systeem. Een 'typische' spitsenrol ontbreekt in het systeem, dan kan je er wel één op het veld zetten maar als hij niet in zijn kracht kan spelen houdt het op natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou, dus Ajax haalt 2 spitsen omdat ze zonder spits willen gaan spelen?Charlie: How's it going in there?
Zeker, qua thuisshirt is er geen mooiere vind ik, uiteraard afhankelijk van de uitvoeringen, uit slaan ze meestal de plank mis.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof dat bij Ajax ooit het geval was. Ik kan me nog genoeg gedrochten uit de jaren 80 en 90 herinneren.![]()
Je bedoelt in de zin van afmaker dus, ja die tijd is wel voorbij maar dat betekent niet dat er op die positie nog veel verbetering mogelijk is tov vorige seizoenen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee. Je kan wel spitsen halen, maar ook die moeten zich weer conformeren naar het systeem. Een 'typische' spitsenrol ontbreekt in het systeem, dan kan je er wel één op het veld zetten maar als hij niet in zijn kracht kan spelen houdt het op natuurlijk.![]()
Mijn god. Wat afzichtelijk. Vrees het ergste voor Feyenoord als ik die vodjes weer zo zieAdidas weet het wel goed te verneuken de laatste jaren. Roze, neon-groen, nu deze prut weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan weet je wat er komen gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef Caland het volgende:
Mijn god. Wat afzichtelijk. Vrees het ergste voor Feyenoord als ik die vodjes weer zo zieAdidas weet het wel goed te verneuken de laatste jaren. Roze, neon-groen, nu deze prut weer.
![]()
![]()
Juistem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt in de zin van afmaker dus, ja die tijd is wel voorbij maar dat betekent niet dat er op die positie nog veel verbetering mogelijk is tov vorige seizoenen.
Ruimte voor verbetering zit er natuurlijk dik en dik in. Maar een topscorer wordt volgens mij gewoon heel lastig in deze vorm waarin iedereen zijn goal maakt.Charlie: How's it going in there?
Blijft een mooi shirtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah zou dat het zijnNou wie weet heb je wel gelijk.
Al had het oude TDK shirt ook al een kraagje natuurlijk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Morgen concept speelprogramma, ben benieuwd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Net zo'n blamage met een vroege klassieker als vorig jaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef StarGazer het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Boeiend, tuurlijk zijn er leukere scenario's te bedenken maar ik hoef niet alles gescript te zien. Als het speelschema zo wordt geloot is dat nou maar zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Net zo'n blamage met een vroege klassieker als vorig jaar![]()
Snap dat nooit zo. De shirts die door supporters het meest worden gewaardeerd blinken juist altijd uit door eenvoud. Maar dat is voor zo'n hip ontwerpertje vast niet uitdagend genoeg.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jij denkt dat er wordt geloot?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Boeiend, tuurlijk zijn er leukere scenario's te bedenken maar ik hoef niet alles gescript te zien. Als het speelschema zo wordt geloot is dat nou maar zoVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heeft niets met scripten te maken maar rekening houden met je supporters. Velen zijn in augustus nog op vakantie en moeten daarom de belangrijkste wedstrijd van het jaar missen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Boeiend, tuurlijk zijn er leukere scenario's te bedenken maar ik hoef niet alles gescript te zien. Als het speelschema zo wordt geloot is dat nou maar zo"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is teveel "fashion" inderdaad maar daar zit ook het argument achter om ieder jaar weer te blijven verkopenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo. De shirts die door supporters het meest worden gewaardeerd blinken juist altijd uit door eenvoud. Maar dat is voor zo'n hip ontwerpertje vast niet uitdagend genoeg.![]()
Het perfecte shirt is commercieel niet interessant. Artistiek gezien daarentegen wel. Perfectie valt altijd te verbeterenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is teveel "fashion" inderdaad maar daar zit ook het argument achter om ieder jaar weer te blijven verkopen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nike slaagt er over het algemeen wel in om mooie shirts (en inderdaad gewoon eenvoudige) aan te leveren en die zullen toch ook wel goed verkopen. Hopelijk Nike na de periode Adidas.![]()
Nike vind ik vaak wat te retro maar inderdaad beter dan adidasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nike slaagt er over het algemeen wel in om mooie shirts (en inderdaad gewoon eenvoudige) aan te leveren en die zullen toch ook wel goed verkopen. Hopelijk Nike na de periode Adidas.![]()
Nike verkracht shirts ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Prima shirt, buiten de normale kritiekpuntjes zoals de strepen en het huidige logoSnelle Egel![]()
Is dat Roma 14/15?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Toch haalt niets het bij
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT: Ja dus, prachtig shirt.![]()
![]()
Lazio, prachtig!
Het Inter-THUIS!! shirt voor komend seizoen. Schandalig zeg, het prachtige blauw/zwart wordt compleet verkracht.Zie het Intershirt. Klote Nike.quote:Charlie: How's it going in there?
Tering dan blijkt flappie ook al zo een commerciële hoer geworden.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Sowieso vd Sar
'kappen met deze shit''Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Mooi thuisshirt, redelijk uitshirt. Tof promofilmpje. Geen oude logo
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Gvd moet je het nieuwe uitshirt van Real zienquote:
Ik klaag nooit meer over een shirt van Ajax
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat uitshirt van Real is hartstikke baas man.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Dat uitshirt van Real is hartstikke baas man.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Het zal allemaal wel heel modern en 2014 zijn, maar ik vind het toch niets dat roze.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gvd moet je het nieuwe uitshirt van Real zien
Ik klaag nooit meer over een shirt van Ajax
[ afbeelding ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Dat uitshirt van Real is hartstikke baas man.![]()
![]()
Alleen dit roze shirt is mooi en straalt klasse uit en het hoort bij de club.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel heel modern en 2014 zijn, maar ik vind het toch niets dat roze.![]()
![]()
Roze met zwart en een schaakbord, mijn hemelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen dit roze shirt is mooi en straalt klasse uit.[ afbeelding ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
dat het bij die club hoort ben ik met je eens maar mooi, nou neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen dit roze shirt is mooi en straalt klasse uit en het hoort bij de club.[ afbeelding ]![]()
Die blokjes maken deze lelijk inderdaad, maar met alleen hun logo en een puma teken vind ik hem wel mooi. Wel de enige club ook in het roze wat het special maakt al lijkt er nu een trend te komen dat Roze/paars populair is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat het bij die club hoort ben ik met je eens maar mooi, nou nee![]()
Echt serieus, als je moet voetballen tegen Real en er komen 11 van die pink panters het veld op komen... Dan kom je toch niet meer bij
HEERLIJK DETAIL ZEG DIE BAAN DIE NIET RECHT LOOPTquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Vriezzer het volgende:
Shirtjes worden wel met 't jaar minder..
Dit was pas een shirt met veel klasse:
[ afbeelding ]
Die details ook!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het eenmaal 0-4 staat gaat het lachen ook wel weer overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Echt serieus, als je moet voetballen tegen Real en er komen 11 van die pink panters het veld op komen... Dan kom je toch niet meer bij![]()
wejo wat een clownsshirtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu dit wanproduct![]()
Macron heeft momenteel de mooiste designs.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 03-06-2014 15:03:45 ]Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Naja, die Real spelers kunnen met zo'n shirt niet opeens onopgemerkt voor de keeper opduikenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het eenmaal 0-4 staat gaat het lachen ook wel weer over... Die zie je al van 10km afstand aankomen.
Een veld is maar 104 meter lang, een afstand die Ronaldo binnen 10 seconde weet te overbruggen ergens in de tweede helft en voor je het weet mag je de bal alweer uit het netje vissen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Naja, die Real spelers kunnen met zo'n shirt niet opeens onopgemerkt voor de keeper opduiken... Die zie je al van 10km afstand aankomen.
Dan mag jij haviksogen hebben maar je doet er nog geen ruk aan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik voorspel weer Utrecht thuis/uit rond oktober en januari/februari.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef StarGazer het volgende:
Half 1 uitwedstrijden bij Dordrecht, Cambuur, Excelsior, Feyenoord (al kan het ook 14:30 worden, doen ze wel wel vaker), ADO Den Haag en Utrecht.
Thuis dan Cambuur, Utrecht, Feyenoord, ADO.
Verder denk ik weer een vrijdagavond potje in augustus of misschien wel net na de winterstop.![]()
Ik denk dat Ajax tegen alle clubs een keertje thuis moet voetballen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel weer Utrecht thuis/uit rond oktober en januari/februari.
Half 1 uitwedstrijden bij Dordrecht, Cambuur, Excelsior, Feyenoord (al kan het ook 14:30 worden, doen ze wel wel vaker), ADO Den Haag en Utrecht.
Thuis dan Cambuur, Utrecht, Feyenoord, ADO.
Verder denk ik weer een vrijdagavond potje in augustus of misschien wel net na de winterstop.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heb ook zo'n gut feeling dat er ergens vanaf de kerst tot aan medio januari niet gevoetbald gaat worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax tegen alle clubs een keertje thuis moet voetballen.Charlie: How's it going in there?
Dat sluit ik niet uit. Verder denk ik dat de wedstrijden Ajax - Roda JC Kerkrade en Roda JC Kerkrade - Ajax zijn komen te vervallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb ook zo'n gut feeling dat er ergens vanaf de kerst tot aan medio januari niet gevoetbald gaat worden.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Sengled nieuwe Official Ajax Sponsor
Het Chinese bedrijf Sengled treedt per direct toe als Official Sponsor van Ajax. Het betreft een samenwerking waarbij de producent van LED-verlichting en de club zich voor 3 jaar aan elkaar verbinden.
Met het sponsorship wil Sengled zijn naam vestigen in Europa. In het bijzonder biedt Ajax een platform om de innovatieve draadloze audiolamp Pulse by Sengled™ te promoten.
Directeur marketing Edwin van der Sar: ,,Sengled is een high-tech onderneming die gespecialiseerd is in de productie en verkoop van LED-verlichting. Het is mooi dat dit sterk groeiende internationale bedrijf zich aan onze club wil verbinden. Wij zien er naar uit Sengled te helpen met hun ambities in Europa.”
Ook de CEO van Sengled, Mr. Shen is verheugd: ,,We zijn trots om Official Sponsor van Ajax te zijn. Wij houden van het attractieve Ajax-spel en de werkwijze van de club inspireert ons. Met de komst van onze nieuwe intelligente LED-lamp Pulse willen we, net zoals Ajax, zoveel mogelijk mensen een unieke beleving bieden.”
De formele ondertekening van de samenwerking staat later deze maand op de agenda.![]()
De Chinezen nemen de wereld over en beginnen nu aan Ajax
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dat nieuwe uitshirt is het uitshirt van 2012/2013 die sex heeft gehad met die van 2010/2011
Maar LED gaat nooit kapotquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Heeft Arsenal nu ook een smurf als logo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Vriezzer het volgende:
Shirtjes worden wel met 't jaar minder..
Dit was pas een shirt met veel klasse:
[ afbeelding ]
Die details ook!![]()
![]()
![]()
![]()
Verkopen wel als de beste.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu dit wanproduct![]()
![]()
Palermoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen dit roze shirt is mooi en straalt klasse uit en het hoort bij de club.[ afbeelding ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Knjb*quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er al wat bericht van de KNVB over de bekerfinale? Of stoppen we dat lekker in de doofpot?![]()
knjb doet er niks aan natuurlijk omdat het de joden zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er al wat bericht van de KNVB over de bekerfinale? Of stoppen we dat lekker in de doofpot?![]()
JCS zonder Ajax publiek spelenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:32 schreef Gramulanion het volgende:
Ben ik de enige die nu pas die verticale lijntjes ziet?
[ afbeelding ]![]()
Viel meteen op, mooi wel. Ik vreesde vooral de achterkant omdat ze die foto's nooit meteen showen...gelukkig geen onderbrekingen of andere frutselsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:32 schreef Gramulanion het volgende:
Ben ik de enige die nu pas die verticale lijntjes ziet?
[ afbeelding ]
Redelijk shirt dus. En uitshirt geef ik geen fuck om. Ajax moet waar het kan altijd in het thuis-shirt spelen.![]()
Ik vond het uitshirt van vorig jaar niet lelijk, dit jaar valt ook wel mee.AFCA
vooral leuk dat die gekke f'noorders en psv'ers grapjes maken om de sponsor hahahahquote:
zo leukGroot fan van User Wotte![]()
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vooral leuk dat die gekke f'noorders en psv'ers grapjes maken om de sponsor hahahah
zo leuk![]()
vind het niet lelijk erin verwerkt ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vooral leuk dat die gekke f'noorders en psv'ers grapjes maken om de sponsor hahahah
zo leuk![]()
maar als je bmi in je elftal hebt rondlopen moet je geen grappen maken over gehandicapten natuurlijk![]()
hehequote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef Tyron het volgende:
maar als je bmi in je elftal hebt rondlopen moet je geen grappen maken over gehandicapten natuurlijk![]()
twitter:JanBluyssen twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 19:13:05Mooi! Alles is klaar. Morgen 8 uur op KNVB.nl het CONCEPT competitie programma 14-15 en om 14 uur presentatie. Morgen meer uitleg. #knvb reageer retweet
![]()
Mooi. Ik ben tot eind oktober in het buitenland dus dan kan ik mijn SCC verkopen voor die tijd aan iemandquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanBluyssen twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 19:13:05Mooi! Alles is klaar. Morgen 8 uur op KNVB.nl het CONCEPT competitie programma 14-15 en om 14 uur presentatie. Morgen meer uitleg. #knvb reageer retweet
![]()
knjb gaat weer het meest voordelige speelschema voor ajax in elkaar zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
PSV en Feyenoord spelen op zondag in de eerste ronde. Wat een discriminatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
knjb gaat weer het meest voordelige speelschema voor ajax in elkaar zetten natuurlijk
Ajax zal vast weer een thuiswedstrijd krijgen tegen Dordrecht of GAE ofso. en afsluiten met ajax v exclsior![]()
In die roestbak zullen ze dit zelfgespoten doekje wel weer laten zien, verder hebben ze toch niks daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord spelen op zondag in de eerste ronde. Wat een discriminatie.
Ajax zal vast weer een thuiswedstrijd krijgen tegen Dordrecht of GAE ofso. en afsluiten met ajax v exclsior![]()
![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In die roestbak zullen ze dit zelfgespoten doekje wel weer laten zien, verder hebben ze toch niks daar.
[ afbeelding ]![]()
![]()
vCL, dat is al heel wat voor Rotterdam.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In die roestbak zullen ze dit zelfgespoten doekje wel weer laten zien, verder hebben ze toch niks daar.
[ afbeelding ]
Ik tel al het geld weer. Vermoeid Feyenoord in augustus, genot.![]()
Wat heeft Rotterdam met FC Groningen te maken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vCL, dat is al heel wat voor Rotterdam.
Ik tel al het geld weer. Vermoeid Feyenoord in augustus, genot.![]()
zelfde niveau?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat heeft Rotterdam met FC Groningen te maken?![]()
heb je er 1 of meerdere?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben tot eind oktober in het buitenland dus dan kan ik mijn SCC verkopen voor die tijd aan iemand![]()
Komt omdat die jeugd van tegenwoordig geen smaak meer kent. Uitshirts zijn vaak niet om aan te gluren maar de laatste jaren is het om je voor kapot te schamen zo slecht zijn ze.quote:![]()
godverdommequote:Op woensdag 4 juni 2014 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt omdat die jeugd van tegenwoordig geen smaak meer kent. Uitshirts zijn vaak niet om aan te gluren maar de laatste jaren is het om je voor kapot te schamen zo slecht zijn ze.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: