SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeft het dit seizoen van alle Nederlandse keepers toch gewoon het beste gedaan dus verdiend dat plekje 100%. Of hij wereldtop gaat worden dat weet ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n geweldenaar vind ik Cillessen niet maar die andere 2 zijn niet beter![]()
is dit bevestigd of?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hij (FdB) heeft gezegd dat hij het afgelopen week zou melden als hij weg zou gaan, nuu is niks zeker in het voetbal maar ik ga er dus wel van uitquote:![]()
Mee eensquote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft het dit seizoen van alle Nederlandse keepers toch gewoon het beste gedaan dus verdiend dat plekje 100%. Of hij wereldtop gaat worden dat weet ik niet.![]()
ok nou hopen dan maar, is in ieder geval goed nieuws als hij blijft.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij (FdB) heeft gezegd dat hij het afgelopen week zou melden als hij weg zou gaan, nuu is niks zeker in het voetbal maar ik ga er dus wel van uitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Probleem voor Cillessen is wel dat de voetballers wel heel ver weg staan in dit systeem, daar bedoel ik mee mensen die wat met een bal kunnen en niet zoals nu spelers die blij zijn als ze er vanaf zijn.![]()
Ron Beton speelt wel in de Premier League jaquote:Op maandag 2 juni 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
Probleem voor Cillessen is wel dat de voetballers wel heel ver weg staan in dit systeem, daar bedoel ik mee mensen die wat met een bal kunnen en niet zoals nu spelers die blij zijn als ze er vanaf zijn.![]()
Logisch dat hij erin staat maar dat is niet vanwege zijn opbouwende kwaliteitenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ron Beton speelt wel in de Premier League ja![]()
Cillessen is voetballend beter dan Vlaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ron Beton speelt wel in de Premier League ja![]()
Ik dacht dat Klaassen weer geblesseerd was en dat die vakantie hem wel goed uitkwam?quote:Cruijff mist Klaassen bij WK-selectie
Johan Cruijff laat in zijn column in De Telegraaf weten Davy Klaassen te missen in de WK-selectie. Volgens hem heeft dit systeem van Van Gaal bij uitstek behoefte aan een loper met veel inzicht. 'Die zien wanneer je twee stappen naar voren of drie naar achter of opzij moet zetten. Daarom vind ik het jammer dat Davy Klaassen niet is geselecteerd. Qua voetbal zal hij ten opzichte van de rest niet direct het verschil maken, maar hij beschikt wel over een enorm positioneel inzicht.'
Edit:quote:Klaassen meldt zich met liesblessure af voor Jong Oranje
Van de oorspronkelijke opgeroepen spelersgroep meldden Guus Hupperts, Sonny Stevens en Jorrit Hendrix zich voor de eerste trainingsstage al wegens blessures af. Daarnaast bleek Deniz Türüc vorige week bij binnenkomst in het trainingskamp niet helemaal fit en keerde na een test terug naar zijn club, terwijl Davy Klaassen zich inmiddels met een liesblessure heeft afgemeld. Doke Schmidt en Jesse Bertrams vielen om sportieve redenen buiten de boot.![]()
Ja maar dus niet geselecteerd voor het grote NL.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik dacht dat Klaassen weer geblesseerd was en dat die vakantie hem wel goed uitkwam?
Edit:
[..]![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
Probleem voor Cillessen is wel dat de voetballers wel heel ver weg staan in dit systeem, daar bedoel ik mee mensen die wat met een bal kunnen en niet zoals nu spelers die blij zijn als ze er vanaf zijn.Tsja, dan moet je ook geen feyenoorders in je centrum zettenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Cillessen is voetballend beter dan Vlaar.Opbouwend gaat dit echt dramatisch worden dit WK, want ze gaan echt niet in 2 weken tijd zoveel beter worden daarin. Enige optie is om Veltman erin te zetten, want die kan tenminste wel wat met een bal.
![]()
Ook Veltman is daar niet goed genoeg in maar het gaat er ook om welke spelers je aan kan spelen en dat is dan ook weer niet geweldig omdat de enigen met kwaliteit diep staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dan moet je ook geen feyenoorders in je centrum zettenOpbouwend gaat dit echt dramatisch worden dit WK, want ze gaan echt niet in 2 weken tijd zoveel beter worden daarin. Enige optie is om Veltman erin te zetten, want die kan tenminste wel wat met een bal.
![]()
De Vrij is verdedigend beter als Veltman. Dan moeten we maar voor lief nemen dat ze niet kunnen opbouwen. ]![]()
De Vrij heeft geluk gehad dat hij de laatste 2 maanden heeft gepiekt en Veltman andersom. De hele defensie van Feyenoord heeft eigenlijk een matig seizoen gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef 44rdbei het volgende:
De Vrij is verdedigend beter als Veltman. Dan moeten we maar voor lief nemen dat ze niet kunnen opbouwen. ]![]()
De lamme vs de blinde. Altijd lastig.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dan moet je ook geen feyenoorders in je centrum zettenOpbouwend gaat dit echt dramatisch worden dit WK, want ze gaan echt niet in 2 weken tijd zoveel beter worden daarin. Enige optie is om Veltman erin te zetten, want die kan tenminste wel wat met een bal.
![]()
Veltman heeft meer 1 vs. 1 duels gewonnen dan De Vrij (of elke andere verdediger) in de eredivisie.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef 44rdbei het volgende:
Dat zou alleen opgaan voor de defensie van feyenoord en psv, niet die van Ajax. Wij zijn namelijk altijd de beste.quote:![]()
over de grond, in de lucht uitermate zwakquote:Op maandag 2 juni 2014 15:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman heeft meer 1 vs. 1 duels gewonnen dan De Vrij (of elke andere verdediger) in de eredivisie.![]()
Vind ik wel meevallen maar dat zo'n jongen al meegaat naar WK zegt toch wel wat over de armoe.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
over de grond, in de lucht uitermate zwak![]()
Dat valt wel mee... neem aan dat die 1 vs. 1 duels statistieken ook "in de lucht" duels meetellen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
over de grond, in de lucht uitermate zwak![]()
Die ging toch weer weg?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef Syntix het volgende:
Ajacieden, waarom is het beste nieuws van vandaag nog niet gepost:
Babiche Roof is jarig (21)![]()
[ afbeelding ]![]()
Moses Daddy nog in beeld aldus Overmars.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ze dat maar heel snel uit hun hoofd halen
Oh.![]()
Moses Daddy is een eindbaas.
Dat zag je gelijk. Jammer dat hij niet mocht blijven
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Komt nog wel terug. Niet voor niets bij Trencinquote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Moses Daddy is een eindbaas.
Dat zag je gelijk. Jammer dat hij niet mocht blijven![]()
![]()
Ajax heeft toch eerste optie bij spelers van hun?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt nog wel terug. Niet voor niets bij TrencinNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ajax heeft toch eerste optie bij spelers van hun?![]()
![]()
Lelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef Syntix het volgende:
Ajacieden, waarom is het beste nieuws van vandaag nog niet gepost:
Babiche Roof is jarig (21)![]()
[ afbeelding ]AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nieuwe sponsor?twitter:vdsar1970 twitterde op maandag 02-06-2014 om 22:36:20Big news coming out tomorrow so stay tuned for updates! @AFCAjax reageer retweet
![]()
nog een jaar bojanquote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe sponsor?twitter:vdsar1970 twitterde op maandag 02-06-2014 om 22:36:20Big news coming out tomorrow so stay tuned for updates! @AFCAjax reageer retweet
![]()
Ik hoop dat het zoiets is en dat Ajax opeens 20 miljoen gaat investeren. Maar ik verwacht eigenlijk non-nieuws.quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat kan je sowieso wel uit je hoofd zetten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoiets is en dat Ajax opeens 20 miljoen gaat investeren. Maar ik verwacht eigenlijk non-nieuws.Oh.![]()
Wat heeft v.d. Sar daarmee te maken?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoiets is en dat Ajax opeens 20 miljoen gaat investeren. Maar ik verwacht eigenlijk non-nieuws."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nog niks over nieuwe uit/thuis shirt trouwens? Normaal speelde we de laatste uit wedstrijd altijd met nieuw shirt toch?hhhhh![]()
Wie wil hem hebben dan?quote:People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Nee die gaat niet meer weg hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkoop Siem de Jong dan?
*duimt alvast*RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar ze verlengen het toch weerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zijn contract af laten lopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat krijg je als mensen hem als sterkhouder zien terwijl hij structureel loopt te falen en de ontwikkeling van het team tegenhoudt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar ze verlengen het toch weerOh.![]()
Hij staat inderdaad voor de standaard waarmee ze tevreden zijn jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen hem als sterkhouder zien terwijl hij structureel loopt te falen en de ontwikkeling van het team tegenhoudt.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat Coca Cola dat zou worden.
Oh.![]()
In '95 had hij nog niet eens op de bank mogen zitten bij de reserves.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad voor de standaard waarmee ze tevreden zijn jaOh.![]()
Slechter dan Dennis Schulp ? nah.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In '95 had hij nog niet eens op de bank mogen zitten bij de reserves.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: