abonnement Unibet Coolblue
pi_140709528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
In wat voor een gehucht woon je, dat ze daar nog faxen? Tegenwoordig gaat alles toch per e-mail?
Groningen. Mijn dokter faxte ook nog de recepten.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:41:28 #202
47102 Elvi
miemkwien
pi_140709620
quote:
Your result for The Are You a Psychopath? Test ...
The Healthy Mind
You scored 58% empathic, 17% delusional, 80% sociable, and 90% law-abiding!

You don't have any gross defects of character at all. You might have your problems, but for the most part you're simply a normal person and most definitely not a psychopath in any way.
*O*

quote:
Your Type
INFJ
Introvert(44%) iNtuitive(62%) Feeling(38%) Judging(44%)
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (44%)
You have distinct preference of Intuition over Sensing (62%)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (38%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (44%)[/b]
Redelijk gemiddeld volgens mij :')
pi_140709688
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Je kan emoties en gevoelens niet wegstoppen, geloof me. Ik heb het jarenlang geprobeerd, totdat ze zich op andere manieren gingen manifesteren in m'n leven, tot het uiteindelijk leidde tot een diepe depressie.

Wat ik heb geleerd is dat je ze uiteindelijk toch zal moeten voelen, wil je ze verwerken. En neem van me aan dat ik ook geen kampioen ben in emoties, bij mezelf tenminste. De mijne gaan heel diep en kunnen me fysiek onwel maken. Nog moeilijker vind ik het om ze zo te uiten dat ze er ook echt uitkomen zoals ik ze voel. Wat maakt dat ik nooit helemaal kan ventileren. Slechts enkele mensen kunnen me begrijpen, en bij hen heb ik het gevoel dat ik m'n hart echt kan legen. Zij zijn me heel veel waard.

Wanneer je zo iemand vindt, waardeer ze. En laat het ze weten. Zij zullen dat snappen en ook waarderen. :)
Weet je, om de 1 of andere reden kan jij je veel beter uitdrukken dan ikzelf dat kan, mooie post opnieuw :)
pi_140709939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef kvd het volgende:
G*dsamme k*tzooi :(

GGZ zou het recept voor de AD naar de apotheek faxen. Tegenwoordig duurt dat dan 2 tot 3 dagen voordat het klaar ligt. Dus ik vandaag al 2 keer naar de apotheek gereden om te zien of het misschien al klaar is. Druk druk druk...rij tot ver buiten de apotheek.
Net voor de derde keer er naartoe, nog steeds een rij tot buiten. Ben ik aan de beurt, hebben ze nooit een recept ontvangen :{
Dus GGZ maar gebeld, 'ja hoor, hebben we maandag gefaxt'.

Nu dus nog maar een keer gefaxt, meteen de belafspraak en het gewone consult verschoven. En morgen maar naar de apotheek bellen of ze het recept nu wel hebben gehad.

Weet dat het geen zin heeft, maar ben er aardig boos en verdrietig over...
:o :')

Ik heb vergelijkbare dingen al meermalen meegemaakt (helaas) :')

1 keer had mn behandelaar maar de helft van mn medicatie voorgeschreven, maar ik had zoiets van "och, is zeker eenr ecept voor 2 weken ipv 1 maand" dus ik braaf 2 weken later een herhaalrecept aanvragen "Ja maar meneer, U heeft volgens de computer nog voor 2 weken!" Ik dus boos op mn behandelaar geworden :')

Moest ik GVD via via medicatie gaan regelen voor mezelf :')__!!!

En deze is van de laatste keer (2 weken terug), gaven ze mn medicatie...maar het klopte voor geen meter! :')
Wouden ze me de medicatie van een ander geven, ik 10 minuten met ze in discussie dat er een fout gemaakt was "Jamaar meneer, volgens dit papiertje is dit echt uw medicatie!" :')

Dus ik naar huis en meteen gebeld naar behandelaar...had dit keer de apotheek zelf een fout gemaakt, dus ik apotheek weer bellen..."Ja, we zijn nog achter U aan gerend maar U was al weg" :')

Dus ik paar dagen later (ik vraag altijd herhaling aan als ik nog voor ruim 1 week aan medicatie heb liggen, ik weet ondertussen wel beter _O- ) alsnog gehaald en nog een excuus gekregen...naja :')

En zo heb ik wel vaker dingen meegemaakt die fout gingen. Het gaat gemiddeld 1 a 2 keer per jaar fout (wat best wel vaak is als je 12x per jaar medicatie haalt) en als er iets aan de dosis/medicatie verandert, dan kan ik mn borst alvast natmaken _O- :')

Voer voor nachtmerries :') Ik ben uiteindelijk toch wel afhankelijk van dat spul _O- :')

[ Bericht 2% gewijzigd door magnetronkoffie op 04-06-2014 19:56:28 ]
pi_140717225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:o :')

Ik heb vergelijkbare dingen al meermalen meegemaakt (helaas) :')

1 keer had mn behandelaar maar de helft van mn medicatie voorgeschreven, maar ik had zoiets van "och, is zeker eenr ecept voor 2 weken ipv 1 maand" dus ik braaf 2 weken later een herhaalrecept aanvragen "Ja maar meneer, U heeft volgens de computer nog voor 2 weken!" Ik dus boos op mn behandelaar geworden :')

Moest ik GVD via via medicatie gaan regelen voor mezelf :')__!!!

En deze is van de laatste keer (2 weken terug), gaven ze mn medicatie...maar het klopte voor geen meter! :')
Wouden ze me de medicatie van een ander geven, ik 10 minuten met ze in discussie dat er een fout gemaakt was "Jamaar meneer, volgens dit papiertje is dit echt uw medicatie!" :')

Dus ik naar huis en meteen gebeld naar behandelaar...had dit keer de apotheek zelf een fout gemaakt, dus ik apotheek weer bellen..."Ja, we zijn nog achter U aan gerend maar U was al weg" :')

Dus ik paar dagen later (ik vraag altijd herhaling aan als ik nog voor ruim 1 week aan medicatie heb liggen, ik weet ondertussen wel beter _O- ) alsnog gehaald en nog een excuus gekregen...naja :')

En zo heb ik wel vaker dingen meegemaakt die fout gingen. Het gaat gemiddeld 1 a 2 keer per jaar fout (wat best wel vaak is als je 12x per jaar medicatie haalt) en als er iets aan de dosis/medicatie verandert, dan kan ik mn borst alvast natmaken _O- :')

Voer voor nachtmerries :') Ik ben uiteindelijk toch wel afhankelijk van dat spul _O- :')
Ik ben nu dus gewaarschuwd ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:14:06 #206
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140717411
Vandaag dus IQ test en alles gehad ... ik was verschrikkelijk zenuwachtig, mijn handen trilden toen ik iets met blokjes moest doen, ik wilde veel te snel (als het op tijd was) waardoor ik onnodig fouten maakte, wist te veel dingen niet, het ging dus gewoon kut. Uiteindelijk moest ik ook nog iets schrijven (niet voor de IQ test maar iets anders) over mezelf maar dat kon ik niet.
Dus ik schaamde me kapot, was heel boos op mezelf (wat natuurlijk ook niet echt meewerkte).
Daarna had ik nog een mentorgesprek en op de een of andere manier was dat zwaar deprimerend - ik kreeg het gevoel dat de therapie nutteloos is. Het is allemaal hopeloos.

Dat was mijn dag :')
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:21:13 #207
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140717746
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef Gray het volgende:
Hier had ik overheen gelezen:

[..]

Het klinkt voor mij vooral als onnodig complex, bijna alsof je redenen zoekt die je gedrag rechtvaardigen. Je overanaliseert en ziet wellicht problemen die er niet zijn.
Kan best dat ik overanaliseer. Maar ik probeer mezelf te begrijpen omdat ik anders helemaal niet meer weet wat ik moet doen.

Ik probeer helemaal niet mijn gedrag te rechtvaardigen. Al weet ik niet welk gedrag je bedoelt.
En ik hoop dat je het met die 'problemen die er niet zijn' hebt over mijn motivatie/hoop (wat misschien wel waar is), want dat ik me verschrikkelijk kut voel in contact met mensen is zeker wel een probleem.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140722321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef kuolema het volgende:
Vandaag dus IQ test en alles gehad ... ik was verschrikkelijk zenuwachtig, mijn handen trilden toen ik iets met blokjes moest doen, ik wilde veel te snel (als het op tijd was) waardoor ik onnodig fouten maakte, wist te veel dingen niet, het ging dus gewoon kut. Uiteindelijk moest ik ook nog iets schrijven (niet voor de IQ test maar iets anders) over mezelf maar dat kon ik niet.
Dus ik schaamde me kapot, was heel boos op mezelf (wat natuurlijk ook niet echt meewerkte).
Daarna had ik nog een mentorgesprek en op de een of andere manier was dat zwaar deprimerend - ik kreeg het gevoel dat de therapie nutteloos is. Het is allemaal hopeloos.

Dat was mijn dag :')
-O-

Naja, gelukkig dat het zonnetje scheen...onee wacht

Maar even serieus, die zenuwachtigheid, dat moet je aangeven en "hopen" dat daar iets mee gedaan gaat worden. Die IQ test kan je, mocht je hem echt verprutst hebben, altijd nog overdoen dus maak je daar niet te druk over ;)

En btw, je kunt toch niet nu al weten dat het hopeloos is als je nog maar -net- begonnen bent? :)
Therapie is iets van de lange adem, ik was na een jaar therapie nog niet klaar :')
pi_140722694
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
[ afbeelding ]

You scored 56% on empathic, higher than 63% of your peers.
You scored 17% on delusional, higher than 36% of your peers.
You scored 54% on sociable, higher than 50% of your peers.
You scored 30% on law-abiding, higher than 31% of your peers.

Hmm, zo sociaal ben ik ook weer niet. :')
Ik denk oprecht dat ik ook zo'n score zou hebben wanneer ik deze test voor mijn ex zou hebben gedaan. Iig law abiding ook niet al te hoog, voel ik me niet helemaal alleen hier :P

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Groningen. Mijn dokter faxte ook nog de recepten.
O+ O+ O+ O+
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140723522
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat ik ook zo'n score zou hebben wanneer ik deze test voor mijn ex zou hebben gedaan. Iig law abiding ook niet al te hoog, voel ik me niet helemaal alleen hier :P

[..]

O+ O+ O+ O+
Groningen? Of de faxende dokter? Want dat ik O+ ben is natuurlijk al lang bekend :D

Voor hetzelfde geld wordt er gewoon gemaild hoor, maar zowel bij de dokter als bij GGZ hadden ze het over faxen.
pi_140724720
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:49 schreef kvd het volgende:

[..]

Groningen? Of de faxende dokter? Want dat ik O+ ben is natuurlijk al lang bekend :D

Voor hetzelfde geld wordt er gewoon gemaild hoor, maar zowel bij de dokter als bij GGZ hadden ze het over faxen.
Alle 3 natuurlijk :)

Faxen is overigens gewoon keihard baas. 90s feeling ftw.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140730009
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weet je, om de 1 of andere reden kan jij je veel beter uitdrukken dan ikzelf dat kan, mooie post opnieuw :)
Schrijven is mijn manier van zingen; mijn beste manier om me te uiten. That's all. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:21 schreef kuolema het volgende:

[..]

Kan best dat ik overanaliseer. Maar ik probeer mezelf te begrijpen omdat ik anders helemaal niet meer weet wat ik moet doen.
En daar is helemaal niets mis mee. :)

quote:
Ik probeer helemaal niet mijn gedrag te rechtvaardigen. Al weet ik niet welk gedrag je bedoelt.
En ik hoop dat je het met die 'problemen die er niet zijn' hebt over mijn motivatie/hoop (wat misschien wel waar is), want dat ik me verschrikkelijk kut voel in contact met mensen is zeker wel een probleem.
Begrijp me goed, ik probeer je niet te veroordelen! Wel heb ik het gevoel dat je jezelf veroordeelt, en dat juist dat een probleem vormt in je contact met mensen. En dat is niet nodig, zelfs al heb je problemen met jezelf. Het is een ding problemen te hebben, het is een ander ding om daar een (nieuw/extra) probleem van te maken.

Ofwel, als je een probleem hebt dat je op kan lossen, waarom zorgen maken? Als je een probleem hebt dat je niet op kan lossen, waarom zorgen maken? ;)

[ Bericht 50% gewijzigd door Gray op 05-06-2014 00:02:49 ]
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:20:52 #213
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140735922
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is al een goed begin! ^O^

Overigens was het bij mij in de vorm van terugkerende gedachten. Als een zwart spookje dat in je oor zat te fluisteren: Kill yourself. Come on, just do it. Go kill yourself. :P

Daarbij had ik alleen gevoelens van uitzichtloosheid, hopeloosheid en het gevoel te leven in een donkere afgrond.
Nu en dan komen ze terug, maar alleen in zwaarmoedige tijden. Welke ik jaren niet meer had. Overactief denken leidt daar vanzelf toe bij mij, lijkt.
Maar ik herken het nu, en weet ernaar te glimlachen, of het heel even de tijd te geven en alleen maar het voelen om het gevoeld te hebben. Het ebt dan al snel weer weg. :)
Ja, nou, dat dus.. En echt helemaal weg is het niet hoor, maar het is niet alles overheersend nu.
En tja, een pup in huis helpt echt, zo'n pluizig bolletje vrolijkheid is echt goed voor mijn ziel merk ik O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:59:08 #214
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_140736810
Nou dag 2 van het thuiszitten is in gegaan. Heb enorm verkrampte spieren bovenin mijn rug en dat veroorzaakt grote hoeveelheden aan pijn. En stiekem is dat best wel fijn als ik eerlijk ben. Aan de andere kant merk ik dat mijn pijngrens inmiddels hoger begint te worden en dat ik de vraag "waarom ik?" steeds meer in mijn hoofd begint te spelen.

Merk wel dat door die dag rust van gisteren ik veel rustiger ben geworden. Dat het wel de rust is die ik echt nodig heb en dat ik alles nu veel meer kan relativeren. Het is alleen jammer dat het onder zulke omstandigheden moet gaan.

quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Schrijven is mijn manier van zingen; mijn beste manier om me te uiten. That's all. :)

[..]

En daar is helemaal niets mis mee. :)

[..]

Begrijp me goed, ik probeer je niet te veroordelen! Wel heb ik het gevoel dat je jezelf veroordeelt, en dat juist dat een probleem vormt in je contact met mensen. En dat is niet nodig, zelfs al heb je problemen met jezelf. Het is een ding problemen te hebben, het is een ander ding om daar een (nieuw/extra) probleem van te maken.

Ofwel, als je een probleem hebt dat je op kan lossen, waarom zorgen maken? Als je een probleem hebt dat je niet op kan lossen, waarom zorgen maken? ;)

Ik sluit me bij Gray aan kuo.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:09:10 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140737070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, nou, dat dus.. En echt helemaal weg is het niet hoor, maar het is niet alles overheersend nu.
En tja, een pup in huis helpt echt, zo'n pluizig bolletje vrolijkheid is echt goed voor mijn ziel merk ik O+
Goed om te lezen dat het weer wat beter gaat ^O^
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:09:44 #216
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140737087
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goed om te lezen dat het weer wat beter gaat ^O^
O+ dankjewel lieverd! Hoe gaat het met jou verder dan?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:10:06 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140737098
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:09 schreef missbehavin het volgende:
O+ dankjewel lieverd! Hoe gaat het met jou verder dan?
Ik heb niet m'n beste week :')
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:14:56 #218
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140737223
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb niet m'n beste week :')
:* Ms dat het mooie weer dat er aan komt wat zal helpen.
Ik moet bekennen dat het euforische gevoel wat wegebt hier.. alsof de meds minder gaan werken..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:16:45 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140737260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:14 schreef missbehavin het volgende:
:* Ms dat het mooie weer dat er aan komt wat zal helpen.
Ik moet bekennen dat het euforische gevoel wat wegebt hier.. alsof de meds minder gaan werken..
Als ik wat te doen heb, werkt het weer wel positief.
Als ik enkel thuis zit, maakt het ook enkel erger :+
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:19:15 #220
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140737325
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik wat te doen heb, werkt het weer wel positief.
Als ik enkel thuis zit, maakt het ook enkel erger :+
Ja, dat je zo'n 'iedereen is leuke dingen aan het doen behalve ik' gevoel krijgt...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:20:41 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140737360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:19 schreef missbehavin het volgende:

Ja, dat je zo'n 'iedereen is leuke dingen aan het doen behalve ik' gevoel krijgt...
Idd ja. Al heb ik opzich wel plannen gemaakt, dus dat scheelt.
Heb wel besloten dat ik vrijdagavond weer naar m'n stamkroeg ga en flink aan de zuip ga. Dus vraag me af in hoeverre die plannen standhouden :')
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:36:49 #222
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140737829
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd ja. Al heb ik opzich wel plannen gemaakt, dus dat scheelt.
Heb wel besloten dat ik vrijdagavond weer naar m'n stamkroeg ga en flink aan de zuip ga. Dus vraag me af in hoeverre die plannen standhouden :')
Ach, dat is ook sociaal :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:41:43 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140737974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:36 schreef missbehavin het volgende:
Ach, dat is ook sociaal :+
Klopt. Duur sociaal grapje ondertussen. Maar ach :')
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:01:02 #224
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_140740324
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Duur sociaal grapje ondertussen. Maar ach :')
Maar wel een leuk gezellig duur sociaal grapje.
En vooral erg lekker haha.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_140743428
Meer mensen die bij het gebruik van citalopram zo moe zijn? Ik zit, sinds ik dit slik, continue te gapen en ben de hele dag door heel erg moe en beverig. Zelfs het uitvoeren van kleine klusjes is een hele opgave om het ook echt te doen. Is dit iets wat na verloop van tijd afneemt?
pi_140745644
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd ja. Al heb ik opzich wel plannen gemaakt, dus dat scheelt.
Heb wel besloten dat ik vrijdagavond weer naar m'n stamkroeg ga en flink aan de zuip ga. Dus vraag me af in hoeverre die plannen standhouden :')
In the far east? Good ol' times? Lekker op een zuipen zetten?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140745657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Meer mensen die bij het gebruik van citalopram zo moe zijn? Ik zit, sinds ik dit slik, continue te gapen en ben de hele dag door heel erg moe en beverig. Zelfs het uitvoeren van kleine klusjes is een hele opgave om het ook echt te doen. Is dit iets wat na verloop van tijd afneemt?
Ik denk dat de meeste mensen dit hebben met AD in het begin.

Wat jij nu beschrijft had ik bij paroxetine en mirtazepine in het begin :@
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:41:52 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140745793
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
In the far east? Good ol' times? Lekker op een zuipen zetten?
Yes, yes en yes.
Al was ik er vorige week woensdag ook nog :')
  donderdag 5 juni 2014 @ 15:20:40 #229
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140746995
Ik heb vannacht weer eens een verschrikkelijke droom gehad. Wat heb ik toch een zieke geest. En ik voel me helemaal niet goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

-O-

Naja, gelukkig dat het zonnetje scheen...onee wacht

Maar even serieus, die zenuwachtigheid, dat moet je aangeven en "hopen" dat daar iets mee gedaan gaat worden. Die IQ test kan je, mocht je hem echt verprutst hebben, altijd nog overdoen dus maak je daar niet te druk over ;)

En btw, je kunt toch niet nu al weten dat het hopeloos is als je nog maar -net- begonnen bent? :)
Therapie is iets van de lange adem, ik was na een jaar therapie nog niet klaar :')
Ik had gezegd dat ik zenuwachtig was en dat merkte ze ook. Maar het is niet zo dat ik daardoor niks meer kon. Wat bijvoorbeeld door faalangst een probleem was is dat ik niets durf te zeggen als ik het niet 100% zeker weet. Maar achteraf klopte het bij sommige dingen wel wat ik dacht. Zonde is dat.
Wat de therapie betreft - ik weet dat het nog te vroeg is. Maar ik ben te koppig als ik mezelf vergelijk met anderen in de groep. Die zeggen 'ik zou willen leren om wat positiever over mezelf te denken' terwijl ik zeg 'ik wil redenen hebben om positiever over mezelf te kunnen denken'. Ik wil mijn manier van denken niet veranderen omdat dat volgens mij verkeerd is. Dus dan wordt het lastig om motivatie te vinden.
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Gray het volgende:
[..]

Begrijp me goed, ik probeer je niet te veroordelen! Wel heb ik het gevoel dat je jezelf veroordeelt, en dat juist dat een probleem vormt in je contact met mensen. En dat is niet nodig, zelfs al heb je problemen met jezelf. Het is een ding problemen te hebben, het is een ander ding om daar een (nieuw/extra) probleem van te maken.

Ofwel, als je een probleem hebt dat je op kan lossen, waarom zorgen maken? Als je een probleem hebt dat je niet op kan lossen, waarom zorgen maken? ;)
Zo kwam het wel over. Het klopt wat je zegt.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140747346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Meer mensen die bij het gebruik van citalopram zo moe zijn? Ik zit, sinds ik dit slik, continue te gapen en ben de hele dag door heel erg moe en beverig. Zelfs het uitvoeren van kleine klusjes is een hele opgave om het ook echt te doen. Is dit iets wat na verloop van tijd afneemt?
Het staat bij mij allemaal bij de bijwerkingen.

Ofwel...de pillen zijn binnen. Morgen beginnen. Hoop niet dat het te erg gaat worden met de bijwerkingen, moet dinsdag nog zwemmen en pannenkoeken bakken met mijn neefje.
  donderdag 5 juni 2014 @ 15:34:31 #231
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_140747488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef kuolema het volgende:
Ik heb vannacht weer eens een verschrikkelijke droom gehad. Wat heb ik toch een zieke geest. En ik voel me helemaal niet goed.

[..]

Ik had gezegd dat ik zenuwachtig was en dat merkte ze ook. Maar het is niet zo dat ik daardoor niks meer kon. Wat bijvoorbeeld door faalangst een probleem was is dat ik niets durf te zeggen als ik het niet 100% zeker weet. Maar achteraf klopte het bij sommige dingen wel wat ik dacht. Zonde is dat.
Wat de therapie betreft - ik weet dat het nog te vroeg is. Maar ik ben te koppig als ik mezelf vergelijk met anderen in de groep. Die zeggen 'ik zou willen leren om wat positiever over mezelf te denken' terwijl ik zeg 'ik wil redenen hebben om positiever over mezelf te kunnen denken'. Ik wil mijn manier van denken niet veranderen omdat dat volgens mij verkeerd is. Dus dan wordt het lastig om motivatie te vinden.

[..]

Zo kwam het wel over. Het klopt wat je zegt.
Je wil redenen vinden om positiever over jezelf te denken? Je geeft aan je heel erg klote te voelen etc. vind ik persoonlijk al een hele gegronde reden om wat positiever over jezelf te denken.

En zoals ik pas al zei een poosje terug je legt de lat wel heel erg hoog voor jezelf. Fietsen leerde je ook niet in 1 dag. Dat ging ook met vallen en opstaan en nu kun je bij wijze van spreken zelfs recht fietsen als je dronken bent. Alles gaat met oefenen en oefening baart kunst. Misschien moet je eens je eisen lager leggen. Oefenen en dan langzaam je eisen omhoog doen. Op die manier kom je uiteindelijk op het niveau wat je nu al hebben wilt.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_140747663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:34 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Je wil redenen vinden om positiever over jezelf te denken? Je geeft aan je heel erg klote te voelen etc. vind ik persoonlijk al een hele gegronde reden om wat positiever over jezelf te denken.
Dit alleen al is waarheid.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef kuolema het volgende:
Ik heb vannacht weer eens een verschrikkelijke droom gehad. Wat heb ik toch een zieke geest. En ik voel me helemaal niet goed.

[..]

Ik had gezegd dat ik zenuwachtig was en dat merkte ze ook. Maar het is niet zo dat ik daardoor niks meer kon. Wat bijvoorbeeld door faalangst een probleem was is dat ik niets durf te zeggen als ik het niet 100% zeker weet. Maar achteraf klopte het bij sommige dingen wel wat ik dacht. Zonde is dat.
Wat de therapie betreft - ik weet dat het nog te vroeg is. Maar ik ben te koppig als ik mezelf vergelijk met anderen in de groep. Die zeggen 'ik zou willen leren om wat positiever over mezelf te denken' terwijl ik zeg 'ik wil redenen hebben om positiever over mezelf te kunnen denken'. Ik wil mijn manier van denken niet veranderen omdat dat volgens mij verkeerd is. Dus dan wordt het lastig om motivatie te vinden.
Bedoel je met "niets" ook echt to-taal nulkommaniks? Want dat is natuurlijk bij niemand het geval he? :P

Dus je zei niks omdat je het niet 100% zeker wist? Dan kan je altijd nog zeggen "zus en zo, maar ik weet het niet helemaal zeker, het heeft wel de indruk dat het zo is". Je komt trouwens zo echt erg onzeker over (of autistisch...of autistisch -en- onzeker :P )

En waarom vind je het verkeerd?
  donderdag 5 juni 2014 @ 15:44:10 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140747806
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:34 schreef Raggingbull het volgende:
Je geeft aan je heel erg klote te voelen etc. v
Dat is een reden om positiever te willen worden over jezelf
Het is geen reden om positiever te zijn over jezelf
  donderdag 5 juni 2014 @ 15:46:38 #234
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_140747912
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is een reden om positiever te willen worden over jezelf
Het is geen reden om positiever te zijn over jezelf
Kuo geeft aan redenen nodig te hebben om uberhaupt positiever over zichzelf te willen gaan denken. Ik vind dat een hele goeie hoor.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 5 juni 2014 @ 15:54:48 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140748232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:46 schreef Raggingbull het volgende:
Kuo geeft aan redenen nodig te hebben om uberhaupt positiever over zichzelf te willen gaan denken. Ik vind dat een hele goeie hoor.
Voor 'willen denken' ben ik het dus met je eens. Maar vond dat je het anders zei.

Alsof 'klote voelen' een reden is om positiever te zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef kuolema het volgende:
'ik zou willen leren om wat positiever over mezelf te denken' terwijl ik zeg 'ik wil redenen hebben om positiever over mezelf te kunnen denken'.
Al vind ik deze twee ook redelijk hetzelfde eerlijk gezegd, nu ik het lees.
Maar bedoel je dan.. dat je niet weet waarom je positiever zou willen zijn? Of dat je niet weet waardoor je positiever zou kunnen worden. Groot verschil lijkt mij.
  donderdag 5 juni 2014 @ 15:59:34 #236
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_140748438
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Cue_ het volgende:
'ik zou willen leren om wat positiever over mezelf te denken' terwijl ik zeg 'ik wil redenen hebben om positiever over mezelf te kunnen denken'.
Woow sorry maar je trekt het uit zijn context en ik quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef kuolema het volgende:
Maar ik ben te koppig als ik mezelf vergelijk met anderen in de groep. Die zeggen 'ik zou willen leren om wat positiever over mezelf te denken' terwijl ik zeg 'ik wil redenen hebben om positiever over mezelf te kunnen denken'. Ik wil mijn manier van denken niet veranderen omdat dat volgens mij verkeerd is.

Hier zegt ze dat ze redenen wil hebben om positiever over zichzelf te kunnen denken. En dat de rest van haar therapie groep zegt dat ze graag positiever over zichzelf willen denken.

Dus ik zeg het feit dat kuo steeds erg klote voelt. En wel graag van dat gevoel af wil en een "normaal" leven wil leiden. Is al een hele goeie reden om eens wat positiever over jezelf te willen gaan denken.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:11:02 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140748862
Misschien lees ik het idd anders dan kuo (en jij) bedoelt hoor (en sorry als ik er teveel op doorga, maar vind het dan ook wel interessant..

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:59 schreef Raggingbull het volgende:
Dus ik zeg het feit dat kuo steeds erg klote voelt. En wel graag van dat gevoel af wil en een "normaal" leven wil leiden. Is al een hele goeie reden om eens wat positiever over jezelf te willen gaan denken.
Geen discussie over, dat ben ik helemaal met je eens
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:59 schreef Raggingbull het volgende:
Hier zegt ze dat ze redenen wil hebben om positiever over zichzelf te kunnen denken. En dat de rest van haar therapie groep zegt dat ze graag positiever over zichzelf willen denken.
Hier zegt ze dat ze redenen wil hebben om positiever over zichzelf te kunnen denken. is naar mijn mening hetzelfde als zegt dat ze graag positiever over zichzelf willen denken.
Aangezien je manieren zoekt om positiever te denken. Positieve punten bij jezelf vinden. "ik ben goed in leren" = positief punt,

om eens wat positiever over jezelf te willen gaan denken. = is het waarom zou je moeite willen doen (= het kut voelen, dat wil je niet)

En sorry als men dit gezeur vindt :@
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:24:59 #238
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_140749404
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Misschien lees ik het idd anders dan kuo (en jij) bedoelt hoor (en sorry als ik er teveel op doorga, maar vind het dan ook wel interessant..

[..]

Geen discussie over, dat ben ik helemaal met je eens

[..]

Hier zegt ze dat ze redenen wil hebben om positiever over zichzelf te kunnen denken. is naar mijn mening hetzelfde als zegt dat ze graag positiever over zichzelf willen denken.
Aangezien je manieren zoekt om positiever te denken. Positieve punten bij jezelf vinden. "ik ben goed in leren" = positief punt,

om eens wat positiever over jezelf te willen gaan denken. = is het waarom zou je moeite willen doen (= het kut voelen, dat wil je niet)

En sorry als men dit gezeur vindt :@
Naja ze kan beter zelf antwoorden trouwens want anders moet ik dingen gaan invullen voor haar denk ik. En daar heb ik geen zin in straks heb ik het fout.. ;)

Better play safe then fail once.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_140749557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:24 schreef Raggingbull het volgende:
Better play safe then fail once.
U sure?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:31:28 #240
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_140749687
quote:
5s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

U sure?
Yh well you never know. It might just be that 1 fatal time.
You never know what hitted you untill you dashed out of its way and went looking when it hitted something else.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:32:11 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140749714
Failen is natuurlijk altijd negatief. Maar kan evt wel zorgen dat je die steen niet nog een keer raakt. Of andere stenen voorkomt.
pi_140749778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:31 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Yh well you never know. It might just be that 1 fatal time.
You never know what hitted you untill you dashed out of its way and went looking when it hitted something else.
Als het om leven/dood gaat wel.

Alle andere zaken in het leven kun je (denk ik) beter proberen en falen. Anders leer je nooit wat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140749832
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:32 schreef Cue_ het volgende:
Failen is natuurlijk altijd negatief. Maar kan evt wel zorgen dat je die steen niet nog een keer raakt. Of andere stenen voorkomt.
Altijd negatief? Tis maar hoe je het ziet. Ieder bekend persoon is meerdere malen op z'n bek gegaan om te bereiken wat ze wouden hebben. Sport, werk, geld whatever.

Besides veel mensen hebben dankzij het op de bek gaan kennis opgedaan zodat ze het de volgende keer niet fout deden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:36:18 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140749876
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:35 schreef sitting_elfling het volgende:

Altijd negatief? Tis maar hoe je het ziet. Ieder bekend persoon is meerdere malen op z'n bek gegaan om te bereiken wat ze wouden hebben. Sport, werk, geld whatever.

Besides veel mensen hebben dankzij het op de bek gaan kennis opgedaan zodat ze het de volgende keer niet fout deden.
Dat zeg ik toch ook? :P , een keer de fout in gaan kan uiteindelijk een positief iets meebrengen.
Maar het zou geen fout heten, als het op dat moment niet negatief zou zijn ;)
pi_140749923
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? :P , een keer de fout in gaan kan uiteindelijk een positief iets meebrengen.
Maar het zou geen fout heten, als het op dat moment niet negatief zou zijn ;)
Maar dan is failen toch niet altijd negatief? :@
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:39:13 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140750010
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Maar dan is failen toch niet altijd negatief? :@
Het falen ansich, dat moment is toch negatief?
Als ik een fout maak op het werk waardoor de boel plat gaat. FAAL!! = negatief

Dat ik door die faal dit nooit meer laat gebeuren = positief
  donderdag 5 juni 2014 @ 17:06:53 #247
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_140751035
Jesus, wat begin ik moe van mezelf te worden :') Alles maar uitstellen tot een schoolkeuze aan toe :N

GGZ stelde uiteindelijk na de gesprekken voor om mij voor een jaar, 4 dagen in de week, dagbehandeling te geven zodat ik uit deze sleur van uitstellen en niks doen zou komen maar dan kan ik weer niet naar school toe, echter weet ik helemaal niet welke kant ik opwil.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_140752548
Sherlock wees me op deze post:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Top 10 van

2011
1 494 cafpow
2 262 gewoonmezelf87
3 248 Nyota
4 241 Sylvana
5 210 Murmeli
6 163 Madame_Paon
7 134 Spacekitten
8 119 summer2bird
9 111 Nijna
10 77 Velp

2012
1 242 Sylvana
2 190 gewoonmezelf87
3 186 kingtoppie
4 177 cafpow
5 160 Nyota
6 133 Murmeli
7 115 Little_Dolls
8 114 Nijna
9 70 TheGirlNextDoor
10 47 patrickpsv

2013
1 1944 sitting_elfling
2 1576 minthy
3 1242 Comp_Lex
4 1201 kingtoppie
5 1193 Cue_
6 1176 magnetronkoffie
7 1021 Gray
8 626 kuolema
9 502 Royco1
10 493 Murmeli

2014
1 632 magnetronkoffie
2 536 sitting_elfling
3 483 kuolema
4 469 Raggingbull
5 466 Murmeli
6 464 Gray
7 372 kvd
8 346 Elvi
9 318 zomertje
10 305 missbehavin

Op de top 10 af lijken users dit topic toch op een gegeven moment te verlaten.
Ik postte idd in 2011/2012 hier erg veel. Maar toen werd duidelijk dat mijn depressies het gevolg waren van persoonlijkheidsproblematiek. Doordat ik steeds alleen was behandeld voor mijn depressie, was er alleen aan symptoombestrijding gedaan zeg maar. Dus toen duidelijk was dat er persoonlijkheidsproblematiek meespeelde, ben ik verhuisd naar het topic over persoonlijkheidsstoornissen. Ik ben nog wel depressief geweest daarna, ben ook nog wel opgenomen geweest. Maar voelde niet echt de behoefte meer om daar hier over te posten. Ik ben iig al sinds november vorig jaar van de AD af ^O^

Maar voor degenen die benieuwd naar me zijn: ik ben net gestopt met een klinische opname voor mijn persoonlijkheidsproblematiek omdat het te intensief was. Zou eigenlijk 1 jaar duren, maar ben na 3.5 maand gestopt. Nu ga ik waarschijnlijk deeltijdbehandeling doen van 3/4 dagen in de week. Heb gelukkig al wel veel geleerd de afgelopen maanden tijdens de opname en ben dit jaar ook nog niet depressief geweest ^O^
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:24:23 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140753230
Oeh O+ van de AD af *O*
Wat fijn *O*
Ik hoop dat de deeltijd je goed gaat helpen! En ik zie je in het andere topic nog wel *O*
Ik mag in bijna alle topics posten hihihi
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:32:19 #250
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_140753465
ik was gisteren bij de huisarts voor onder andere m'n nachtelijk zweten. ik dacht eerst dat het van de Pil kwam maar 't komt van de Cymbalta.

bijwerking m'n botten. afbouwen is geen optie, te bang voor zware terugvallen.

maar het komt goed
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_140753568
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:24 schreef Murmeli het volgende:
Oeh O+ van de AD af *O*
Wat fijn *O*
Ik hoop dat de deeltijd je goed gaat helpen! En ik zie je in het andere topic nog wel *O*
Ik mag in bijna alle topics posten hihihi
Dankjewel! En ja, ik ben echt blij dat het nu zonder AD zo goed gaat. ben nl al eens eerder gestopt, maar toen moest ik er na 3 maanden toch weer aan. En nu dus gewoon al 7 maanden er vanaf *O*
En ik hoop ook dat de deeltijd wel lukt, dat ik het dan wel trek. De therapieën overdag tijdens de klinische behandeling waren wel fijn, maar het leven in een groep van 27, waarin je je totaal niet mag terugtrekken, dat kostte me echt teveel energie. Ondanks dat ik al 2 maanden een rustrooster had en dus al geen taken en commissies etc. deed.

Maar heb tot ik met de deeltijd kan beginnen nog wel individuele gesprekken, dus dat is wel fijn. Volgende keer moet ik bijvoorbeeld een lijstje meenemen met wat ik tijdens die maanden opname al behaald heb, en dat zijn toch best al wat dingen :D En denk dat dat ook wel uit de uitslag van mijn schematest zal blijken volgende week :)
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:55:07 #252
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140756319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:34 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Je wil redenen vinden om positiever over jezelf te denken? Je geeft aan je heel erg klote te voelen etc. vind ik persoonlijk al een hele gegronde reden om wat positiever over jezelf te denken.
Ik denk dat het tijd is voor wat opheldering :P
Wat ik bedoel is dat ik niet geloof dat ik te negatief ben naar mezelf, maar het terecht is zoals ik over mezelf denk. Dus, ik wil niet proberen positiever over mezelf te denken omdat ik dan tegen mezelf ga liegen. Maar ik zie dat anderen zich beseffen dat ze het zelf veel negatiever maken dan het is, en dat ze dus anders naar dingen willen kijken. Ik eis van mezelf dat ik gewoon dingen anders/beter ga doen zodat ik het recht heb om positief over mezelf te denken. Dus verzet ik me tegen therapeuten die zeggen dat ik niet zo negatief over mezelf moet denken.
Is dat iets duidelijker?
Dus: ik wil niet positiever over mezelf denken totdat ik beter presteer op alle vlakken.
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Al vind ik deze twee ook redelijk hetzelfde eerlijk gezegd, nu ik het lees.
Maar bedoel je dan.. dat je niet weet waarom je positiever zou willen zijn? Of dat je niet weet waardoor je positiever zou kunnen worden. Groot verschil lijkt mij.
Ik weet dus wel wat ik ervoor nodig heb om positiever te kunnen zijn, maar ik weet niet waarom ik het nu zou moeten, omdat ik niet aan mijn eigen eisen voldoe.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit alleen al is waarheid.
Nee, want ik voel me liever terecht slecht dan dat ik me onterecht goed voel.
quote:
[..]

Bedoel je met "niets" ook echt to-taal nulkommaniks? Want dat is natuurlijk bij niemand het geval he? :P
Dat lijkt me ook niet maar ik bedoel dat het niet slecht genoeg ging - ik kon wel vragen beantwoorden, het ging op sommige momenten alleen minder soepel dan zou kunnen als ik niet zo gespannen was, als ik rustiger was geweest had ik misschien minder fouten gemaakt en was ik niet zo geremd. Hoewel ik dat geremde altijd wel heb eigenlijk, ook als ik niet zenuwachtig ben. Maar dat zorgt er wel voor dat ik ook punten mis kan lopen.
quote:
Dus je zei niks omdat je het niet 100% zeker wist? Dan kan je altijd nog zeggen "zus en zo, maar ik weet het niet helemaal zeker, het heeft wel de indruk dat het zo is". Je komt trouwens zo echt erg onzeker over (of autistisch...of autistisch -en- onzeker :P )

En waarom vind je het verkeerd?

Jep. Dat kan ik dus niet - ik zeg liever niets dan dat ik iets verkeerds zeg. Ik had ook momenten dat ik wel het eerste zei dat in me op kwam, maar dan vond ik het meteen stom (en dat zei ik ook hardop :P), ook al zei die psych dat het wel klopte en weet ik ergens wel dat het juist goed is om zoveel mogelijk te zeggen bij zo'n test.

Ik vind het verkeerd om anders te denken omdat ik dan positiever naar mezelf ga kijken dan moet. Ik ben liever heel kritisch, waar ik onder lijd, dan dat ik tegen mezelf ga liegen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:59:24 #253
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140756482
Ik heb morgenochtend een gesprek met de arts en we hebben het er de vorige keer over gehad dat ik wil gaan stoppen met de citalopram omdat ik niet het idee heb dat het werkt. Maar ik heb over een maand iets waar ik het echt niet kan gebruiken om afbouwissues te hebben. Dus ik denk dat ik dan wacht met afbouwen tot daarna. Hoewel ik er, nu ik het van plan ben, eigenlijk zo snel mogelijk mee wil stoppen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:24:14 #254
47102 Elvi
miemkwien
pi_140757460
Patiënt blijft zelf huisarts kiezen

Goh die Edith Schippers weet echt niks van de psychische zorg af he :')
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:31:41 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140757761
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:55 schreef kuolema het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor wat opheldering :P
Wat ik bedoel is dat ik niet geloof dat ik te negatief ben naar mezelf, maar het terecht is zoals ik over mezelf denk. Dus, ik wil niet proberen positiever over mezelf te denken omdat ik dan tegen mezelf ga liegen. Maar ik zie dat anderen zich beseffen dat ze het zelf veel negatiever maken dan het is, en dat ze dus anders naar dingen willen kijken. Ik eis van mezelf dat ik gewoon dingen anders/beter ga doen zodat ik het recht heb om positief over mezelf te denken. Dus verzet ik me tegen therapeuten die zeggen dat ik niet zo negatief over mezelf moet denken.
Is dat iets duidelijker?
Dus: ik wil niet positiever over mezelf denken totdat ik beter presteer op alle vlakken.
zeker een stuk duidelijker :Y
Maar ook een stuk lastiger (lijkt me) -O-
Je hebt dus eisen waar je zelf niet aan voldoet en daardoor kan je niet positief zijn over jezelf.

Dan is natuurlijk de vraag of die eisen die je jezelf stelt wel realistisch zijn. Of dat als je eenmaal aan die eisen voldoet, je ze niet automatisch weer verhoogt. Dus dat je eigenlijk nooit aan je eisen zal kunnen voldoen :{
pi_140758086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:55 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nee, want ik voel me liever terecht slecht dan dat ik me onterecht goed voel.

[..]

Dat lijkt me ook niet maar ik bedoel dat het niet slecht genoeg ging - ik kon wel vragen beantwoorden, het ging op sommige momenten alleen minder soepel dan zou kunnen als ik niet zo gespannen was, als ik rustiger was geweest had ik misschien minder fouten gemaakt en was ik niet zo geremd. Hoewel ik dat geremde altijd wel heb eigenlijk, ook als ik niet zenuwachtig ben. Maar dat zorgt er wel voor dat ik ook punten mis kan lopen.

[..]

Jep. Dat kan ik dus niet - ik zeg liever niets dan dat ik iets verkeerds zeg. Ik had ook momenten dat ik wel het eerste zei dat in me op kwam, maar dan vond ik het meteen stom (en dat zei ik ook hardop :P), ook al zei die psych dat het wel klopte en weet ik ergens wel dat het juist goed is om zoveel mogelijk te zeggen bij zo'n test.

Ik vind het verkeerd om anders te denken omdat ik dan positiever naar mezelf ga kijken dan moet. Ik ben liever heel kritisch, waar ik onder lijd, dan dat ik tegen mezelf ga liegen.
Zeggen dat je "het idee hebt dat" is toch geen liegen? :P
pi_140758274
Babbel
Je kunt dan en dan beginnen s_e
*hoor niks*
Oke, je kunt dan beginnen, neem je dit en dat mee?
*hoor weer niks*
Oh, je moet toch nog even een volgende ronde doen
Je hebt de ronde gehaald, helaas moet je er nog een doen.
*hoor weer niks*
Wanneer ben je nu weer beschikbaar om aan de slag te gaan?
"S_e: >juli?"
Prima, je hoort spoedig van ons
*hoor weer niks*

:').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140758396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Babbel
Je kunt dan en dan beginnen s_e
*hoor niks*
Oke, je kunt dan beginnen, neem je dit en dat mee?
*hoor weer niks*
Oh, je moet toch nog even een volgende ronde doen
Je hebt de ronde gehaald, helaas moet je er nog een doen.
*hoor weer niks*
Wanneer ben je nu weer beschikbaar om aan de slag te gaan?
"S_e: >juli?"
Prima, je hoort spoedig van ons
*hoor weer niks*

:').
Je wordt aan het lijntje gehouden wellicht?
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:47:59 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140758432
Wil je daar uberhaupt dan nog wel werken? :?
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:03:28 #260
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140759055
Hoe zit het bij jullie met herhaalrecepten?
Ik moet elke maand de receptenlijn vragen voor een recept, dus niet via de apotheek. Krijg nooit een herhaalreceptbriefje.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140759373
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:03 schreef kuolema het volgende:
Hoe zit het bij jullie met herhaalrecepten?
Ik moet elke maand de receptenlijn vragen voor een recept, dus niet via de apotheek. Krijg nooit een herhaalreceptbriefje.
Ik moet elke maand bellen voor een herhaalrecept bij de receptie van mn behandelaars
pi_140759414
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je wordt aan het lijntje gehouden wellicht?
Jip.

quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
Wil je daar uberhaupt dan nog wel werken? :?
Ik heb A gezegd, (huis opgezegd etc) dus moet nu (helaas) ook B zeggen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140759447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:03 schreef kuolema het volgende:
Hoe zit het bij jullie met herhaalrecepten?
Ik moet elke maand de receptenlijn vragen voor een recept, dus niet via de apotheek. Krijg nooit een herhaalreceptbriefje.
Ik liep gewoon naar de apotheek. Heb medicatie nodig, heb ze niet meer.

Wat is uw geboorte datum? Hoeveel wilt u er hebben?

Done.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140759620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik liep gewoon naar de apotheek. Heb medicatie nodig, heb ze niet meer.

Wat is uw geboorte datum? Hoeveel wilt u er hebben?

Done.
Rare apotheek _O-
pi_140759769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Rare apotheek _O-
Oprecht, zo doen ze dat gewoon.

Ze zien mijn laatste medicatie die ik gebruikte in het systeem en ik vraag of ik er meer van mag hebben. Ze geven max 2/3 week uit qua pillen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140759964
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oprecht, zo doen ze dat gewoon.

Ze zien mijn laatste medicatie die ik gebruikte in het systeem en ik vraag of ik er meer van mag hebben. Ze geven max 2/3 week uit qua pillen.
Zeker medicatie waar geen recept voor nodig is dan? :P
pi_140761268
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zeker medicatie waar geen recept voor nodig is dan? :P
Wat voor medicatie heb je recepten voor nodig dan?

Ik ga naar de huisarts, die zegt loop maar door naar de apotheek. Medicatie ligt daar dan klaar. Of dat nu oxazepam, mirtazepine is maakt niet zo veel uit.

Ik kom weer terug als ik weer wat pilletjes wil hebben (?). De verwijzing heb ik dan immers al via de huisarts gehad.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140763794
Volgens mijn aphoteek moet mijn huisarts opnieuw een verwijzing insturen wanneer mijn ad op zijn.
pi_140763879
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:55 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik denk dat het tijd is voor wat opheldering :P
Wat ik bedoel is dat ik niet geloof dat ik te negatief ben naar mezelf, maar het terecht is zoals ik over mezelf denk. Dus, ik wil niet proberen positiever over mezelf te denken omdat ik dan tegen mezelf ga liegen. Maar ik zie dat anderen zich beseffen dat ze het zelf veel negatiever maken dan het is, en dat ze dus anders naar dingen willen kijken. Ik eis van mezelf dat ik gewoon dingen anders/beter ga doen zodat ik het recht heb om positief over mezelf te denken. Dus verzet ik me tegen therapeuten die zeggen dat ik niet zo negatief over mezelf moet denken.
Is dat iets duidelijker?
Dus: ik wil niet positiever over mezelf denken totdat ik beter presteer op alle vlakken.

Ik vind het verkeerd om anders te denken omdat ik dan positiever naar mezelf ga kijken dan moet. Ik ben liever heel kritisch, waar ik onder lijd, dan dat ik tegen mezelf ga liegen.
Ik kan je gedachtegang tot op zekere hoogte volgen, omdat het heel herkenbaar voorkomt. Mag ik je, omdat het vanop afstand bekeken toch altijd iets irrationeler is (en waardoor eigen gedachtengangen minder logisch lijken te zijn), toch enkele vragen stellen?

Waarom stel je die eisen aan jezelf en waarop baseer je die?
Stel dat je eisen rationeel zijn (en "goed" voor je zijn om beter te presteren), kun je dan niet het best naar de reden zoeken waarom je ze niet kan halen? En dat als startpunt zien om het hele proces in gang te zetten?
pi_140764990
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat voor medicatie heb je recepten voor nodig dan?

Ik ga naar de huisarts, die zegt loop maar door naar de apotheek. Medicatie ligt daar dan klaar. Of dat nu oxazepam, mirtazepine is maakt niet zo veel uit.

Ik kom weer terug als ik weer wat pilletjes wil hebben (?). De verwijzing heb ik dan immers al via de huisarts gehad.
Dus toch gewoon via recept, zoals bij iedereen, niks bijzonders dus :P
pi_140765095
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus toch gewoon via recept, zoals bij iedereen, niks bijzonders dus :P
Ik dacht dat de andere issues hadden met herhaal recepten?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140769427
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik dacht dat de andere issues hadden met herhaal recepten?
Maar het ging helemaal niet over die issues _O-
Dat was eergisteren :P
pi_140771717
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik dacht dat de andere issues hadden met herhaal recepten?
Dat was ik..maar toen had de apotheek het recept niet gehad van GGZ. Tsja, dan krijg je echt niks mee ;)
pi_140771745
En Groningen blijkt dus echt achter te lopen, ik heb het nagevraagd, ze hebben zowel maandag als woensdag het recept gefaxt. Maar kregen een foutmelding dus uiteindelijk maar gemaild.

Gister lag het gelukkig wel klaar (en aan de datum te zien lag het er woensdag ook al...) en ik heb dus net heerlijk ontbeten met oa een halfje cita....ben benieuwd...
pi_140775197
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:19 schreef kvd het volgende:
En Groningen blijkt dus echt achter te lopen, ik heb het nagevraagd, ze hebben zowel maandag als woensdag het recept gefaxt. Maar kregen een foutmelding dus uiteindelijk maar gemaild.

Gister lag het gelukkig wel klaar (en aan de datum te zien lag het er woensdag ook al...) en ik heb dus net heerlijk ontbeten met oa een halfje cita....ben benieuwd...
Succes! Ik hoop voor je dat het aanslaat :)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:42:11 #276
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140776442
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je wordt aan het lijntje gehouden wellicht?
Niet meer. Net belletje gehad. Streep er door heen :')

Zit je dan met je goed gemak en een zo goed als leeg huis :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140776593
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet meer. Net belletje gehad. Streep er door heen :')

Zit je dan met je goed gemak en een zo goed als leeg huis :').
:o

En nu? Had je nog andere dingen lopen in het buitenland? Of ga je je depressieve kat weer ophalen?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:54:50 #278
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140776764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:47 schreef kvd het volgende:

[..]

:o

En nu? Had je nog andere dingen lopen in het buitenland? Of ga je je depressieve kat weer ophalen?
Ja zeg het maar. Je loopt dan toch weer wat te hyperventileren. Ik heb de kat nu weer even hier maar ik ga op zo'n korte termijn niet een plekje voor haar vinden dus dat wordt nog lastig. Ik zoek een plekje voor haar, desnoods voor een aantal maand zodat ik iig overbrugging heb.

Ik ging er van uit dat het een done deal was, zo werd daar ook al over gesproken en men was niet anders dan laaiend enthousiast. (blablabla :')). Ik ben verdomme vorige week al op en neer geweest, wat gesprekken gehad en even wat rust gepakt en nu zit ik hier weer aan vast :'). Op zulke momenten mis je wel je ouders of familie waar je ff tegen aan wil kwebbelen.

Ik heb eigenlijk vrij weinig dingen lopen op dit moment maar ik weet alleen dat ik hier dus sowieso uitga :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140776805
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja zeg het maar. Je loopt dan toch weer wat te hyperventileren. Ik heb de kat nu weer even hier maar ik ga op zo'n korte termijn niet een plekje voor haar vinden dus dat wordt nog lastig. Ik zoek een plekje voor haar, desnoods voor een aantal maand zodat ik iig overbrugging heb.

Ik ging er van uit dat het een done deal was, zo werd daar ook al over gesproken en men was niet anders dan laaiend enthousiast. (blablabla :')). Ik ben verdomme vorige week al op en neer geweest, wat gesprekken gehad en even wat rust gepakt en nu zit ik hier weer aan vast :'). Op zulke momenten mis je wel je ouders of familie waar je ff tegen aan wil kwebbelen.

Ik heb eigenlijk vrij weinig dingen lopen op dit moment maar ik weet alleen dat ik hier dus sowieso uitga :').
gvd wat een klotezooi :')
pi_140777042
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja zeg het maar. Je loopt dan toch weer wat te hyperventileren. Ik heb de kat nu weer even hier maar ik ga op zo'n korte termijn niet een plekje voor haar vinden dus dat wordt nog lastig. Ik zoek een plekje voor haar, desnoods voor een aantal maand zodat ik iig overbrugging heb.

Ik ging er van uit dat het een done deal was, zo werd daar ook al over gesproken en men was niet anders dan laaiend enthousiast. (blablabla :')). Ik ben verdomme vorige week al op en neer geweest, wat gesprekken gehad en even wat rust gepakt en nu zit ik hier weer aan vast :'). Op zulke momenten mis je wel je ouders of familie waar je ff tegen aan wil kwebbelen.

Ik heb eigenlijk vrij weinig dingen lopen op dit moment maar ik weet alleen dat ik hier dus sowieso uitga :').
Wat een zooi...Zoals ik het hier las was het idd ook al in kannen en kruiken, anders had je je huis en dieren niet 'weggedaan'.

En we zijn hier geen ouders/familie, maar je uitleven mag hier hè ;)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:40:49 #281
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140778068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:05 schreef kvd het volgende:

[..]

Wat een zooi...Zoals ik het hier las was het idd ook al in kannen en kruiken, anders had je je huis en dieren niet 'weggedaan'.

En we zijn hier geen ouders/familie, maar je uitleven mag hier hè ;)
Mja, huis wegdoen kan ik niet meer terugdraaien. Dat is er binnen nu en 8 week echt 100% uit. De kat houd ik nu nog even tot ik weer opvang kan vinden voor een aantal maand. Dit is dan ook mijn uitlaatklep, mede omdat ouders & familie niet aanwezig zijn.

Het is gewoon kut. Je zit weer een beetje doelloos te kijken, wat zullen we nu weer eens doen? Ik zal toch iets moeten doen en je snapt natuurlijk wel dat ik nu ook niet een andere woonplek kan accepteren omdat dat afhangt van het werk :').

Ik ben overigens netjes gebleven aan de telefoon. En de 'massive apologies en blabla en regret to inform you'.. blabla bla :'). Eikhols.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140778133
Kalme week hier. Bezig geweest wel, en mn slaap is net wat korter dan ik zou willen, maar dat is ook vanwege afspraken en een schuurmachine vanochtend. :P

Ik ga zo ff paar uurtjes liggen, want stappen vanavond. :)

Tja, en bitches be crazy, maar dat is niets nieuws.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja zeg het maar. Je loopt dan toch weer wat te hyperventileren. Ik heb de kat nu weer even hier maar ik ga op zo'n korte termijn niet een plekje voor haar vinden dus dat wordt nog lastig. Ik zoek een plekje voor haar, desnoods voor een aantal maand zodat ik iig overbrugging heb.

Ik ging er van uit dat het een done deal was, zo werd daar ook al over gesproken en men was niet anders dan laaiend enthousiast. (blablabla :')). Ik ben verdomme vorige week al op en neer geweest, wat gesprekken gehad en even wat rust gepakt en nu zit ik hier weer aan vast :'). Op zulke momenten mis je wel je ouders of familie waar je ff tegen aan wil kwebbelen.

Ik heb eigenlijk vrij weinig dingen lopen op dit moment maar ik weet alleen dat ik hier dus sowieso uitga :').
Het is dat ik geen dieren mag hier, anders had ik het dier voor je verzorgd. ;(

Maar je nieuwe baan is van de baan, begrijp ik dat goed?? :o
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:29:23 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140779674
Maar s_e had je dan al alles opgezegd voordat je je contract hebt getekend? :o
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:48:10 #284
62419 CherryLips
chocoholic
pi_140780241
wat kut :o
Tap tap tap
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:48:41 #285
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140780253
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Maar s_e had je dan al alles opgezegd voordat je je contract hebt getekend? :o
Yes. Over een tig tal week moet ik dus uit mijn plek. Ik kan dat niet meer veranderen. Was dat dom? Slim? Tsjah, ik ging er van uit dat het een done deal was. Je zit ook met opzeg termijnen etc. en ik had geen zin om nog continu overal voor door te betalen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:42 schreef Gray het volgende:
Het is dat ik geen dieren mag hier, anders had ik het dier voor je verzorgd. ;(

Maar je nieuwe baan is van de baan, begrijp ik dat goed?? :o
Myeah, depri zen kat was wel wat geweest ;). En ja, de baan is nu van tafel.

Veel plezier met stappen ;). Pas een beetje op met de bitches.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:49:36 #286
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140780286
Als je zo'n telefoon oppakt met aan de andere kant; "Massive apologies ..." voel je hem natuurlijk ook al wel aankomen :{ . Ik zal helaas weer op zoek moeten gaan. Het heeft nu alleen haast :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:53:59 #287
47102 Elvi
miemkwien
pi_140780407
Wel een leermoment dat je pas dingen moet gaan regelen/wegdoen als je het contract getekend hebt ;)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 15:05:30 #288
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140780741
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:53 schreef Elvi het volgende:
Wel een leermoment dat je pas dingen moet gaan regelen/wegdoen als je het contract getekend hebt ;)
Ik voelde niet alsof ik echt een keus had. Men forceerde mij om al wat op het oog te hebben qua nieuwe woning zodat ik evt. op ontzettend korte termijn kon beginnen (uiteraard niet tekenen, maar iig ready). En ik zit ook met een opzegtermijn vanuit mijn kant die ik niet continu kan laten wachten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 15:17:37 #289
47102 Elvi
miemkwien
pi_140781030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik voelde niet alsof ik echt een keus had. Men forceerde mij om al wat op het oog te hebben qua nieuwe woning zodat ik evt. op ontzettend korte termijn kon beginnen (uiteraard niet tekenen, maar iig ready). En ik zit ook met een opzegtermijn vanuit mijn kant die ik niet continu kan laten wachten.
Je moet werkgevers echt niet vertrouwen. Ze denken dat ze alles kunnen eisen. Desnoods verhuur je je woning nog even een paar maanden onder ofzo als je later opzegt. En dat je dan een vriend af en toe laat checken of de boel niet afgebroken wordt ;)
pi_140782554
In deze tijden moet je nooit ergens vanuit gaan totdat je handtekening ook daadwerkelijk op het contract staat.
pi_140783704
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes. Over een tig tal week moet ik dus uit mijn plek. Ik kan dat niet meer veranderen. Was dat dom? Slim? Tsjah, ik ging er van uit dat het een done deal was. Je zit ook met opzeg termijnen etc. en ik had geen zin om nog continu overal voor door te betalen.
Ik vind het niet dom. Gezien de locatie en de korte termijn leek het me een logische stap. En het leek een done deal.

quote:
Myeah, depri zen kat was wel wat geweest ;). En ja, de baan is nu van tafel.

Veel plezier met stappen ;). Pas een beetje op met de bitches.
Nog een andere baan op het oog? Ik kijk wel uit inderdaad, haha!

En katten zijn van nature zen. ;)
pi_140783861
De topic titel past hier wel ineens heel goed bij :D
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:00:38 #293
47102 Elvi
miemkwien
pi_140783874
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef kvd het volgende:
De topic titel past hier wel ineens heel goed bij :D
_O- _O-

Sorry, S_E, ik lach je niet uit hoor ;) Ik vind het oprecht rot voor je :*
pi_140783898
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef kvd het volgende:
De topic titel past hier wel ineens heel goed bij :D
En dat zonder kristallen bol :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140784304
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dat zonder kristallen bol :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspel het WK even...kunnen we geld verdienen ;)
pi_140784353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:22 schreef kvd het volgende:

[..]

Voorspel het WK even...kunnen we geld verdienen ;)
Deutschland über alles _O- :P
pi_140784950
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Deutschland über alles _O- :P
:o

Ben je mijn zwager? Mijn neefje gaat zo Duits verkleed de laatste avond van de avondvierdaagse lopen _O-
  vrijdag 6 juni 2014 @ 18:03:25 #298
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140785291
Huisarts assistente gebeld, ik wil weer aan de AD. Zij hebben het doorgestuurd naar de apotheek en ik begin vanavond weer opnieuw. Mirtazepine en 1 tablet ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
In deze tijden moet je nooit ergens vanuit gaan totdat je handtekening ook daadwerkelijk op het contract staat.
Ik ging er vanuit dat in mijn sector dat niet altijd het geval zou zijn. Ik ben soms al begonnen met werk voordat ik een contract had getekend. Dat ontzettende; "En nu!?" gevoel blijft wel hangen. Vies smerig gevoel.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140785398
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:49 schreef kvd het volgende:

[..]

:o

Ben je mijn zwager? Mijn neefje gaat zo Duits verkleed de laatste avond van de avondvierdaagse lopen _O-
Damn hoe groot is die kans nou? _O- :P
pi_140785616
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 18:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Huisarts assistente gebeld, ik wil weer aan de AD. Zij hebben het doorgestuurd naar de apotheek en ik begin vanavond weer opnieuw. Mirtazepine en 1 tablet ;(

[..]

Ik ging er vanuit dat in mijn sector dat niet altijd het geval zou zijn. Ik ben soms al begonnen met werk voordat ik een contract had getekend. Dat ontzettende; "En nu!?" gevoel blijft wel hangen. Vies smerig gevoel.
Bijstand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')