Groningen. Mijn dokter faxte ook nog de recepten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
In wat voor een gehucht woon je, dat ze daar nog faxen? Tegenwoordig gaat alles toch per e-mail?
quote:Your result for The Are You a Psychopath? Test ...
The Healthy Mind
You scored 58% empathic, 17% delusional, 80% sociable, and 90% law-abiding!
You don't have any gross defects of character at all. You might have your problems, but for the most part you're simply a normal person and most definitely not a psychopath in any way.
Redelijk gemiddeld volgens mijquote:Your Type
INFJ
Introvert(44%) iNtuitive(62%) Feeling(38%) Judging(44%)
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (44%)
You have distinct preference of Intuition over Sensing (62%)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (38%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (44%)[/b]
Weet je, om de 1 of andere reden kan jij je veel beter uitdrukken dan ikzelf dat kan, mooie post opnieuwquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan emoties en gevoelens niet wegstoppen, geloof me. Ik heb het jarenlang geprobeerd, totdat ze zich op andere manieren gingen manifesteren in m'n leven, tot het uiteindelijk leidde tot een diepe depressie.
Wat ik heb geleerd is dat je ze uiteindelijk toch zal moeten voelen, wil je ze verwerken. En neem van me aan dat ik ook geen kampioen ben in emoties, bij mezelf tenminste. De mijne gaan heel diep en kunnen me fysiek onwel maken. Nog moeilijker vind ik het om ze zo te uiten dat ze er ook echt uitkomen zoals ik ze voel. Wat maakt dat ik nooit helemaal kan ventileren. Slechts enkele mensen kunnen me begrijpen, en bij hen heb ik het gevoel dat ik m'n hart echt kan legen. Zij zijn me heel veel waard.
Wanneer je zo iemand vindt, waardeer ze. En laat het ze weten. Zij zullen dat snappen en ook waarderen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef kvd het volgende:
G*dsamme k*tzooi![]()
GGZ zou het recept voor de AD naar de apotheek faxen. Tegenwoordig duurt dat dan 2 tot 3 dagen voordat het klaar ligt. Dus ik vandaag al 2 keer naar de apotheek gereden om te zien of het misschien al klaar is. Druk druk druk...rij tot ver buiten de apotheek.
Net voor de derde keer er naartoe, nog steeds een rij tot buiten. Ben ik aan de beurt, hebben ze nooit een recept ontvangen![]()
Dus GGZ maar gebeld, 'ja hoor, hebben we maandag gefaxt'.
Nu dus nog maar een keer gefaxt, meteen de belafspraak en het gewone consult verschoven. En morgen maar naar de apotheek bellen of ze het recept nu wel hebben gehad.
Weet dat het geen zin heeft, maar ben er aardig boos en verdrietig over...
Ik ben nu dus gewaarschuwdquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Ik heb vergelijkbare dingen al meermalen meegemaakt (helaas)
1 keer had mn behandelaar maar de helft van mn medicatie voorgeschreven, maar ik had zoiets van "och, is zeker eenr ecept voor 2 weken ipv 1 maand" dus ik braaf 2 weken later een herhaalrecept aanvragen "Ja maar meneer, U heeft volgens de computer nog voor 2 weken!" Ik dus boos op mn behandelaar geworden
Moest ik GVD via via medicatie gaan regelen voor mezelf__!!!
En deze is van de laatste keer (2 weken terug), gaven ze mn medicatie...maar het klopte voor geen meter!
Wouden ze me de medicatie van een ander geven, ik 10 minuten met ze in discussie dat er een fout gemaakt was "Jamaar meneer, volgens dit papiertje is dit echt uw medicatie!"
Dus ik naar huis en meteen gebeld naar behandelaar...had dit keer de apotheek zelf een fout gemaakt, dus ik apotheek weer bellen..."Ja, we zijn nog achter U aan gerend maar U was al weg"
Dus ik paar dagen later (ik vraag altijd herhaling aan als ik nog voor ruim 1 week aan medicatie heb liggen, ik weet ondertussen wel beter) alsnog gehaald en nog een excuus gekregen...naja
En zo heb ik wel vaker dingen meegemaakt die fout gingen. Het gaat gemiddeld 1 a 2 keer per jaar fout (wat best wel vaak is als je 12x per jaar medicatie haalt) en als er iets aan de dosis/medicatie verandert, dan kan ik mn borst alvast natmaken![]()
Voer voor nachtmerriesIk ben uiteindelijk toch wel afhankelijk van dat spul
![]()
Kan best dat ik overanaliseer. Maar ik probeer mezelf te begrijpen omdat ik anders helemaal niet meer weet wat ik moet doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef Gray het volgende:
Hier had ik overheen gelezen:
[..]
Het klinkt voor mij vooral als onnodig complex, bijna alsof je redenen zoekt die je gedrag rechtvaardigen. Je overanaliseert en ziet wellicht problemen die er niet zijn.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef kuolema het volgende:
Vandaag dus IQ test en alles gehad ... ik was verschrikkelijk zenuwachtig, mijn handen trilden toen ik iets met blokjes moest doen, ik wilde veel te snel (als het op tijd was) waardoor ik onnodig fouten maakte, wist te veel dingen niet, het ging dus gewoon kut. Uiteindelijk moest ik ook nog iets schrijven (niet voor de IQ test maar iets anders) over mezelf maar dat kon ik niet.
Dus ik schaamde me kapot, was heel boos op mezelf (wat natuurlijk ook niet echt meewerkte).
Daarna had ik nog een mentorgesprek en op de een of andere manier was dat zwaar deprimerend - ik kreeg het gevoel dat de therapie nutteloos is. Het is allemaal hopeloos.
Dat was mijn dag
Ik denk oprecht dat ik ook zo'n score zou hebben wanneer ik deze test voor mijn ex zou hebben gedaan. Iig law abiding ook niet al te hoog, voel ik me niet helemaal alleen hierquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
[ afbeelding ]
You scored 56% on empathic, higher than 63% of your peers.
You scored 17% on delusional, higher than 36% of your peers.
You scored 54% on sociable, higher than 50% of your peers.
You scored 30% on law-abiding, higher than 31% of your peers.
Hmm, zo sociaal ben ik ook weer niet.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef kvd het volgende:
[..]
Groningen. Mijn dokter faxte ook nog de recepten.
Groningen? Of de faxende dokter? Want dat ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ik ook zo'n score zou hebben wanneer ik deze test voor mijn ex zou hebben gedaan. Iig law abiding ook niet al te hoog, voel ik me niet helemaal alleen hier
[..]![]()
![]()
![]()
Alle 3 natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Groningen? Of de faxende dokter? Want dat ikben is natuurlijk al lang bekend
![]()
Voor hetzelfde geld wordt er gewoon gemaild hoor, maar zowel bij de dokter als bij GGZ hadden ze het over faxen.
Schrijven is mijn manier van zingen; mijn beste manier om me te uiten. That's all.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, om de 1 of andere reden kan jij je veel beter uitdrukken dan ikzelf dat kan, mooie post opnieuw
En daar is helemaal niets mis mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:21 schreef kuolema het volgende:
[..]
Kan best dat ik overanaliseer. Maar ik probeer mezelf te begrijpen omdat ik anders helemaal niet meer weet wat ik moet doen.
Begrijp me goed, ik probeer je niet te veroordelen! Wel heb ik het gevoel dat je jezelf veroordeelt, en dat juist dat een probleem vormt in je contact met mensen. En dat is niet nodig, zelfs al heb je problemen met jezelf. Het is een ding problemen te hebben, het is een ander ding om daar een (nieuw/extra) probleem van te maken.quote:Ik probeer helemaal niet mijn gedrag te rechtvaardigen. Al weet ik niet welk gedrag je bedoelt.
En ik hoop dat je het met die 'problemen die er niet zijn' hebt over mijn motivatie/hoop (wat misschien wel waar is), want dat ik me verschrikkelijk kut voel in contact met mensen is zeker wel een probleem.
Ja, nou, dat dus.. En echt helemaal weg is het niet hoor, maar het is niet alles overheersend nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin!![]()
Overigens was het bij mij in de vorm van terugkerende gedachten. Als een zwart spookje dat in je oor zat te fluisteren: Kill yourself. Come on, just do it. Go kill yourself.
Daarbij had ik alleen gevoelens van uitzichtloosheid, hopeloosheid en het gevoel te leven in een donkere afgrond.
Nu en dan komen ze terug, maar alleen in zwaarmoedige tijden. Welke ik jaren niet meer had. Overactief denken leidt daar vanzelf toe bij mij, lijkt.
Maar ik herken het nu, en weet ernaar te glimlachen, of het heel even de tijd te geven en alleen maar het voelen om het gevoeld te hebben. Het ebt dan al snel weer weg.
Ik sluit me bij Gray aan kuo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Schrijven is mijn manier van zingen; mijn beste manier om me te uiten. That's all.
[..]
En daar is helemaal niets mis mee.
[..]
Begrijp me goed, ik probeer je niet te veroordelen! Wel heb ik het gevoel dat je jezelf veroordeelt, en dat juist dat een probleem vormt in je contact met mensen. En dat is niet nodig, zelfs al heb je problemen met jezelf. Het is een ding problemen te hebben, het is een ander ding om daar een (nieuw/extra) probleem van te maken.
Ofwel, als je een probleem hebt dat je op kan lossen, waarom zorgen maken? Als je een probleem hebt dat je niet op kan lossen, waarom zorgen maken?
Goed om te lezen dat het weer wat beter gaatquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus.. En echt helemaal weg is het niet hoor, maar het is niet alles overheersend nu.
En tja, een pup in huis helpt echt, zo'n pluizig bolletje vrolijkheid is echt goed voor mijn ziel merk ik
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het weer wat beter gaat
Ik heb niet m'n beste weekquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:09 schreef missbehavin het volgende:
dankjewel lieverd! Hoe gaat het met jou verder dan?
quote:
Als ik wat te doen heb, werkt het weer wel positief.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:14 schreef missbehavin het volgende:
Ms dat het mooie weer dat er aan komt wat zal helpen.
Ik moet bekennen dat het euforische gevoel wat wegebt hier.. alsof de meds minder gaan werken..
Ja, dat je zo'n 'iedereen is leuke dingen aan het doen behalve ik' gevoel krijgt...quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik wat te doen heb, werkt het weer wel positief.
Als ik enkel thuis zit, maakt het ook enkel erger
Idd ja. Al heb ik opzich wel plannen gemaakt, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:19 schreef missbehavin het volgende:
Ja, dat je zo'n 'iedereen is leuke dingen aan het doen behalve ik' gevoel krijgt...
Ach, dat is ook sociaalquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Al heb ik opzich wel plannen gemaakt, dus dat scheelt.
Heb wel besloten dat ik vrijdagavond weer naar m'n stamkroeg ga en flink aan de zuip ga. Dus vraag me af in hoeverre die plannen standhouden
Maar wel een leuk gezellig duur sociaal grapje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Duur sociaal grapje ondertussen. Maar ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |