Niet meer. Net belletje gehad. Streep er door heenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wordt aan het lijntje gehouden wellicht?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet meer. Net belletje gehad. Streep er door heen![]()
Zit je dan met je goed gemak en een zo goed als leeg huis.
Ja zeg het maar. Je loopt dan toch weer wat te hyperventileren. Ik heb de kat nu weer even hier maar ik ga op zo'n korte termijn niet een plekje voor haar vinden dus dat wordt nog lastig. Ik zoek een plekje voor haar, desnoods voor een aantal maand zodat ik iig overbrugging heb.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:47 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
En nu? Had je nog andere dingen lopen in het buitenland? Of ga je je depressieve kat weer ophalen?
gvd wat een klotezooiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja zeg het maar. Je loopt dan toch weer wat te hyperventileren. Ik heb de kat nu weer even hier maar ik ga op zo'n korte termijn niet een plekje voor haar vinden dus dat wordt nog lastig. Ik zoek een plekje voor haar, desnoods voor een aantal maand zodat ik iig overbrugging heb.
Ik ging er van uit dat het een done deal was, zo werd daar ook al over gesproken en men was niet anders dan laaiend enthousiast. (blablabla). Ik ben verdomme vorige week al op en neer geweest, wat gesprekken gehad en even wat rust gepakt en nu zit ik hier weer aan vast
. Op zulke momenten mis je wel je ouders of familie waar je ff tegen aan wil kwebbelen.
Ik heb eigenlijk vrij weinig dingen lopen op dit moment maar ik weet alleen dat ik hier dus sowieso uitga.
Wat een zooi...Zoals ik het hier las was het idd ook al in kannen en kruiken, anders had je je huis en dieren niet 'weggedaan'.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja zeg het maar. Je loopt dan toch weer wat te hyperventileren. Ik heb de kat nu weer even hier maar ik ga op zo'n korte termijn niet een plekje voor haar vinden dus dat wordt nog lastig. Ik zoek een plekje voor haar, desnoods voor een aantal maand zodat ik iig overbrugging heb.
Ik ging er van uit dat het een done deal was, zo werd daar ook al over gesproken en men was niet anders dan laaiend enthousiast. (blablabla). Ik ben verdomme vorige week al op en neer geweest, wat gesprekken gehad en even wat rust gepakt en nu zit ik hier weer aan vast
. Op zulke momenten mis je wel je ouders of familie waar je ff tegen aan wil kwebbelen.
Ik heb eigenlijk vrij weinig dingen lopen op dit moment maar ik weet alleen dat ik hier dus sowieso uitga.
Mja, huis wegdoen kan ik niet meer terugdraaien. Dat is er binnen nu en 8 week echt 100% uit. De kat houd ik nu nog even tot ik weer opvang kan vinden voor een aantal maand. Dit is dan ook mijn uitlaatklep, mede omdat ouders & familie niet aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat een zooi...Zoals ik het hier las was het idd ook al in kannen en kruiken, anders had je je huis en dieren niet 'weggedaan'.
En we zijn hier geen ouders/familie, maar je uitleven mag hier hè
Het is dat ik geen dieren mag hier, anders had ik het dier voor je verzorgd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yes. Over een tig tal week moet ik dus uit mijn plek. Ik kan dat niet meer veranderen. Was dat dom? Slim? Tsjah, ik ging er van uit dat het een done deal was. Je zit ook met opzeg termijnen etc. en ik had geen zin om nog continu overal voor door te betalen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Maar s_e had je dan al alles opgezegd voordat je je contract hebt getekend?
Myeah, depri zen kat was wel wat geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:42 schreef Gray het volgende:
Het is dat ik geen dieren mag hier, anders had ik het dier voor je verzorgd.
Maar je nieuwe baan is van de baan, begrijp ik dat goed??![]()
Ik voelde niet alsof ik echt een keus had. Men forceerde mij om al wat op het oog te hebben qua nieuwe woning zodat ik evt. op ontzettend korte termijn kon beginnen (uiteraard niet tekenen, maar iig ready). En ik zit ook met een opzegtermijn vanuit mijn kant die ik niet continu kan laten wachten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:53 schreef Elvi het volgende:
Wel een leermoment dat je pas dingen moet gaan regelen/wegdoen als je het contract getekend hebt
Je moet werkgevers echt niet vertrouwen. Ze denken dat ze alles kunnen eisen. Desnoods verhuur je je woning nog even een paar maanden onder ofzo als je later opzegt. En dat je dan een vriend af en toe laat checken of de boel niet afgebroken wordtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik voelde niet alsof ik echt een keus had. Men forceerde mij om al wat op het oog te hebben qua nieuwe woning zodat ik evt. op ontzettend korte termijn kon beginnen (uiteraard niet tekenen, maar iig ready). En ik zit ook met een opzegtermijn vanuit mijn kant die ik niet continu kan laten wachten.
Ik vind het niet dom. Gezien de locatie en de korte termijn leek het me een logische stap. En het leek een done deal.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yes. Over een tig tal week moet ik dus uit mijn plek. Ik kan dat niet meer veranderen. Was dat dom? Slim? Tsjah, ik ging er van uit dat het een done deal was. Je zit ook met opzeg termijnen etc. en ik had geen zin om nog continu overal voor door te betalen.
Nog een andere baan op het oog? Ik kijk wel uit inderdaad, haha!quote:Myeah, depri zen kat was wel wat geweest. En ja, de baan is nu van tafel.
Veel plezier met stappen. Pas een beetje op met de bitches.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef kvd het volgende:
De topic titel past hier wel ineens heel goed bij
En dat zonder kristallen bolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef kvd het volgende:
De topic titel past hier wel ineens heel goed bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat zonder kristallen bolVoorspel het WK even...kunnen we geld verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deutschland über allesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Voorspel het WK even...kunnen we geld verdienen
quote:
Ik ging er vanuit dat in mijn sector dat niet altijd het geval zou zijn. Ik ben soms al begonnen met werk voordat ik een contract had getekend. Dat ontzettende; "En nu!?" gevoel blijft wel hangen. Vies smerig gevoel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
In deze tijden moet je nooit ergens vanuit gaan totdat je handtekening ook daadwerkelijk op het contract staat.
Damn hoe groot is die kans nou?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:49 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
Ben je mijn zwager? Mijn neefje gaat zo Duits verkleed de laatste avond van de avondvierdaagse lopen
Bijstand?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Huisarts assistente gebeld, ik wil weer aan de AD. Zij hebben het doorgestuurd naar de apotheek en ik begin vanavond weer opnieuw. Mirtazepine en 1 tablet
[..]
Ik ging er vanuit dat in mijn sector dat niet altijd het geval zou zijn. Ik ben soms al begonnen met werk voordat ik een contract had getekend. Dat ontzettende; "En nu!?" gevoel blijft wel hangen. Vies smerig gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |