abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140568144
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zei: Probeer het nog eens, niet; begin een klaagzang.
Hé. Ik verduidelijkte wat jij blijkbaar te moeilijk vond om te concluderen uit mijn vorige posting. Reageer er eens serieus op dan.
pi_140568261
Waarom zijn sommige mensen zo ongelooflijk STOM??

Als jij een gezin hebt en ¤1200.- netto aan kosten levensonderhoud. Is het dan rendabel om in het buitenland voor ¤700.- te gaan werken met je gezin nog thuis?

Als jij een gezin hebt en ¤350.- netto aan kosten levensonderhoud. Is het dan aantrekkelijk om in het buitenland te gaan werken voor ¤1200.- met je gezin nog thuis?

MOElanders hoeven thuis NIETS op te geven als zij in Nederland of Engeland gaan werken. Nederlander echter ALLES als zij in Polen gaan werken. Veruit de meeste MOElanders werken hier tijdelijk terwijl zij thuis alles aanhouden.

Werkgevers in de MOElanden hebben weinig tot geen baat bij Nederlandse arbeidskrachten omdat die NIET GOEDKOPER zijn dan hun eigen arbeidskrachten.
Daar komt bij dat Nederlanders nog relatief tolerant zijn jegens MOElanders (wij geven de werkgevers de schuld van de problematiek) terwijl in de MOElanden arbeidsimmigranten zeer vijandig benaderd worden.
pi_140568412
Ze hebben er wel baat bij want Nederlanders zijn zo productief toch. En ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo om daarheen te verhuizen als daar werk is, dat t nieuwe beloofde land is.

Met een gezin ligt dat inderdaad anders. Maar moet je wel aan een gezin beginnen als je het risico loopt werkloos te worden..
pi_140568599
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:57 schreef Ouder1 het volgende:

Als jij een gezin hebt en ¤1200.- netto aan kosten levensonderhoud. Is het dan rendabel om in het buitenland voor ¤700.- te gaan werken met je gezin nog thuis?
Gezin? Er is toch vooral een probleem met jeugdwerkloosheid, dan heb je nog helemaal geen gezin.
quote:
Werkgevers in de MOElanden hebben weinig tot geen baat bij Nederlandse arbeidskrachten omdat die NIET GOEDKOPER zijn dan hun eigen arbeidskrachten.
Je schreeuwde net nog dat Nederlanders de productiefste mensen zijn die er bestaan. :{w
quote:
Daar komt bij dat Nederlanders nog relatief tolerant zijn jegens MOElanders (wij geven de werkgevers de schuld van de problematiek) terwijl in de MOElanden arbeidsimmigranten zeer vijandig benaderd worden.
Bron? In opiniepeilingen geven MOE-landers juist aan dolblij te zijn met immigranten uit andere EU-landen. En er zijn ook wel een paar Nederlanders hier op Fok! die naar Oost-Europa zijn verhuisd en die heb ik ook nooit over zulke dingen gehoord.
pi_140569682
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 14:03 schreef bamibij het volgende:
Ze hebben er wel baat bij want Nederlanders zijn zo productief toch. En ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo om daarheen te verhuizen als daar werk is, dat t nieuwe beloofde land is.

Met een gezin ligt dat inderdaad anders. Maar moet je wel aan een gezin beginnen als je het risico loopt werkloos te worden..
Ja man, het beloofde land. Nederland is in werkelijk alle opzichten superieur aan die bananenrepublieken in het Oosten. Vrijheid, welvaart, infrastructuur en ga zo maar door.

Tenzij je ergens een hoge functie kunt krijgen heeft het Oosten ons helemaal niets te bieden.
pi_140569726
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:00 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja man, het beloofde land.
Zo stelt ouder1 het voor, ik niet.

Als je het hier zo slecht hebt rot je maar op.en kom je er daar achter hoe goed je het niet hebt
pi_140569922
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 14:10 schreef Igen het volgende:
Gezin? Er is toch vooral een probleem met jeugdwerkloosheid, dan heb je nog helemaal geen gezin
We hebben juist een groot probleem met werkeloze 40+ers. Die komen niet of nauwelijks meer aan de bak.
pi_140572122
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

We hebben juist een groot probleem met werkeloze 40+ers. Die komen niet of nauwelijks meer aan de bak.
Helaas kan ik dat bevestigen..
pi_140572506
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nope.

http://www.telegraaf.nl/o(...)n_de_bijstand__.html

[..]

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)2014/2014-024-pb.htm

[..]

426.000 + 454.000 = 880.000

En het zijn er nog veel meer omdat NUG-gers niet worden meegerekend.
Wat is dat nou voor simpel optelsommetje? Je beseft dat niet iedereen in de bijstand werkloos is, er zitten ook ouderen en (gedeeltelijk) arbeidsongeschikten bij, zelfs werkenden die alleen maar een aanvulling krijgen op hun te lage salaris? Als je die allemaal eraf trekt kom je wel aan die 700.000.
pleased to meet you
  zaterdag 31 mei 2014 @ 17:08:21 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140572868
Wij van wc eend...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_140573643
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

.Ook al betaal je zelf premie voor de WW,
Sinds 2009 betalen werknemers geen cent ww premie meer volgens mij.
pi_140575433
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:57 schreef Ouder1 het volgende:

Als jij een gezin hebt en ¤350.- netto aan kosten levensonderhoud. Is het dan aantrekkelijk om in het buitenland te gaan werken voor ¤1200.- met je gezin nog thuis?

MOElanders hoeven thuis NIETS op te geven als zij in Nederland of Engeland gaan werken. Nederlander echter ALLES als zij in Polen gaan werken. Veruit de meeste MOElanders werken hier tijdelijk terwijl zij thuis alles aanhouden.
Dat kan in Nederland ook hoor. Gewoon doen.

quote:
Nederlanders zijn dan ook niet gewild omdat ze goedkoop zijn maar omdat ze veelzijdig, polyglot en efficient werken.

quote:
Ah ja, daar heb jij ervaring in, vanaf de bijstandskruk? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140575453
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:
Ah ja, daar heb jij ervaring in, vanaf de bijstandskruk?
Welke bijstandskruk?
pi_140575505
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 18:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Welke bijstandskruk?
Daar ben je inmiddels vanaf? Mooi.

Dan nog de vraag; hoe kom je erbij dat Polen, Roemenië en Bulgarije "xenofoob" zouden zijn naar Nederlandse arbeidsmigranten?

Als het op intolerantie naar migranten aankomt, is Nederland bepaald niet schoon. Lees maar eens wat commentaren van expats.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140575530
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 18:56 schreef El_Matador het volgende:
Nog nooit in mijn leven opgezeten, hoezo en wat heeft dat met het topic te maken?
pi_140578847
Ouder1 :')
pi_140579389
quote:

[..]

Dan nog de vraag; hoe kom je erbij dat Polen, Roemenië en Bulgarije "xenofoob" zouden zijn naar Nederlandse arbeidsmigranten?

Als het op intolerantie naar migranten aankomt, is Nederland bepaald niet schoon. Lees maar eens wat commentaren van expats.
Dat laatste moet je echt even uitleggen aan mij aub.
pi_140579453
quote:

[..]

Merendeel van wat ik hier (Den Haag) aan verse ladingen immigranten (vooral Oostblok) zie mag van mij linea recta weer terug.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 21:16:46 #169
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_140580027
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:04 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Merendeel van wat ik hier (Den Haag) aan verse ladingen immigranten (vooral Oostblok) zie mag van mij linea recta weer terug.
Oostblok is Europa. Mag zich hier vestigen.
De mensen komen hier om te werken, met een redelijk duidelijk beeld wat ze hier aan treffen.

Het probleem zit hem in de gelukszoekers die (terecht) denken dat het gras hier groener is dan in Afrika. Maar of ze hier ook daadwerkelijk gelukkiger worden?
pi_140580080
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef HarryP het volgende:

[..]

De mensen komen hier om te werken, met een redelijk duidelijk beeld wat ze hier aan treffen.

Het probleem zit hem in de gelukszoekers die (terecht) denken dat het gras hier groener is dan in Afrika. Maar of ze hier ook daadwerkelijk gelukkiger worden?
Dat laatste is het probleem. Het denken dat het leven hier zo leuk is.
pi_140580205
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:02 schreef Globali het volgende:

[..]

Uitleggen aan jou is verspilde moeite gebleken.
pi_140580259
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:20 schreef bamibij het volgende:

[..]

Uitleggen aan jou is verspilde moeite gebleken.
Waarom? Geef gewoon 1 post aan waar ik fout of naar ben.
pi_140581206
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:02 schreef Globali het volgende:

[..]

Een paar voorbeeldjes. Van een Vlaming:
quote:
Verder zijn Nederlanders gedreven planners: alles moet "geplènd" worden: van een afspraakje met vrienden tot een zakelijke meeting. Ik ben gewend om de dag zelf vrienden te bellen om 's avonds iets te gaan eten. Hier kan dat niet. Mensen weten al weken op voorhand waar en met wie ze wat doen. Dit gebrek aan spontaniteit ervaar ik toch wel als storend. 't Heeft ook een duidelijke impact op m'n sociale leven. Gelukkig zijn er in Amsterdam voldoende Zuid-Europese expatriates die hier evenmin kunnen aan wennen!

http://www.vdab.be/magezine/aug05/amsterdam.shtml
Van een Ier:
quote:
Dutch culture is different to others I am used to; everyone has been very nice and polite to me, and nobody speaks English to me, but after a brief first conversation they tend to disappear, and there is little hope of seeing them again due to their always packed schedules. They are a bit too organised.

http://www.fluentin3months.com/speed-dating/
Zij gooien het erop dat Nederlanders teveel plannen en dus nooit tijd hebben voor wat spontaans. Maar dat is natuurlijk maar het halve verhaal, het wordt ongetwijfeld ook als excuus gebruikt. Bij mijn studie, Engelstalig, willen de meeste Nederlandse studenten trouwens ook absoluut volstrekt niet met buitenlandse studenten samenwerken.

Nederland is voor expats al met al een van de moeilijkste landen om echt in te integreren.
pi_140581555
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:46 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Van een Ier:

[..]

Zij gooien het erop dat Nederlanders teveel plannen en dus nooit tijd hebben voor wat spontaans. Maar dat is natuurlijk maar het halve verhaal, het wordt ongetwijfeld ook als excuus gebruikt. Bij mijn studie, Engelstalig, willen de meeste Nederlandse studenten trouwens ook absoluut volstrekt niet met buitenlandse studenten samenwerken.

Nederland is voor expats al met al een van de moeilijkste landen om echt in te integreren.
Dat zegt toch verder niets? Ik ben of was een Expat. In een ander land..... Daar ging het toch over? En hier integreren is iets anders. Maar daar weet ik ook wel ietsover.
pi_140581843
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:55 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat zegt toch verder niets? Ik ben of was een Expat. In een ander land..... Daar ging het toch over? En hier integreren is iets anders. Maar daar weet ik ook wel ietsover.
Niet alle expats willen alleen maar tijdelijk blijven en alleen maar in het expatwereldje vertoeven.
pi_140581916
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Niet alle expats willen alleen maar tijdelijk blijven en alleen maar in het expatwereldje vertoeven.
Wat is jouw punt dan? Dan ga je ergens wonen en ben je geen expat. Wat is jouw ervaring op dat gebied?
pi_140582156
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:02 schreef Globali het volgende:

[..]

Wat is jouw punt dan? Dan ga je ergens wonen en ben je geen expat. Wat is jouw ervaring op dat gebied?
Nou goed, dan noemen we het geen "expat". De Polen die hier komen werken zijn immers evengoed geen "expats" als je het woord zo strikt opvat.

Maar goed, ik heb vorig jaar een half jaar in het buitenland gewerkt, op een plek die bekend staat als bolwerk van extreem-rechts en waar bijna niemand van buiten de regio kwam, en daar werd ik heel hartelijk ontvangen en lukte het ook makkelijk om in het lokale sociale leven te integreren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2014 22:09:12 ]
pi_140582251
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou goed, dan noemen we het geen "expat". De Polen die hier komen werken zijn immers evengoed geen "expats" als je het woord zo strikt opvat.

Maar goed, ik heb vorig jaar een half jaar in het buitenland gewerkt, op een plek die bekend staat als bolwerk van extreem-rechts en waar bijna niemand van buiten de regio kwam, en daar werd ik heel hartelijk ontvangen en lukte het ook makkelijk om in het lokale sociale leven te integreren.
Maar daar gaat het toch niet over hier? Je noemt het wel expat trouwens. Ik ken het verschil wel. De helft van mijn familie is expat. Dan andere helft woont ergens vast.
pi_140582333
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:11 schreef Globali het volgende:

[..]

Maar daar gaat het toch niet over hier? Je noemt het wel expat trouwens. Ik ken het verschil wel. De helft van mijn familie is expat. Dan andere helft woont ergens vast.
Een expat is een hoogopgeleid persoon die door zijn bedrijf voor een tijdelijke missie naar het buitenland wordt uitgezonden.

Een Pool die hier voor een Nederlandse werkgever aardbeien komt plukken o.i.d. valt daar dus niet onder.
pi_140582380
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Een expat is een hoogopgeleid persoon die door zijn bedrijf voor een tijdelijke missie naar het buitenland wordt uitgezonden.

Een Pool die hier voor een Nederlandse werkgever aardbeien komt plukken o.i.d. valt daar dus niet onder.
Zo werkt dat.
  zondag 1 juni 2014 @ 00:46:02 #181
69211 koffiegast
langzinnig
pi_140587451
Het nieuwsbericht suggereert dat (de meeste) 'goedkope immigratiearbeiders' dus duurkoop is? Waar het goedkoop voor de bedrijven is, is het dat niet voor de gemeenschap?

Ik snap wel dat mensen er op tegen zijn om mensen te weren en dat men overal racisme op roept. Maar men moet zich realiseren dat we niet iedereen zomaar kunnen toelaten. Immigranten brengen andere normen en waarden, andere culturen, andere manieren van doen met zich mee, die lang niet altijd even goed gepaard gaat met die we hier al hebben. Je doet misschien een of twee mensen een plezier ermee, maar de rest en meerderheid kan er flink onder lijden.

Daarnaast is er maar beperkt ruimte, voedsel, voorzieningen, enzovoort. Als 2 miljard mensen hadden kunnen teren op de economie, infrastructuur en welvaart van 15 miljoen man dan hadden we dat ongetwijfeld allang gedaan, maar zo simpel is dat bij lange na niet.
pi_140587825
quote:

[..]

[..]

Van een Ier:

[..]

pi_140588939
quote:

[..]

[..]

Van een Ier:

[..]

Over dat geen Engels spreken is echt flauwekul naar mijn ervaring. Ik ben bij best wat bedrijven geweest waar expats lopen en daar werd dan ook standaard Engels gesproken. Nederlandse bedrijven in de sector waar ik werk staan er juist bekend om dat er makkelijk wordt overgeschakeld naar Engelstalig.
pi_140590743
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Over dat geen Engels spreken is echt flauwekul naar mijn ervaring. Ik ben bij best wat bedrijven geweest waar expats lopen en daar werd dan ook standaard Engels gesproken. Nederlandse bedrijven in de sector waar ik werk staan er juist bekend om dat er makkelijk wordt overgeschakeld naar Engelstalig.
Klik anders de link even aan, hij bedoelde dat juist positief en op een andere manier dan jij denkt.
  zondag 1 juni 2014 @ 09:52:36 #185
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_140591232
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:46 schreef koffiegast het volgende:
Het nieuwsbericht suggereert dat (de meeste) 'goedkope immigratiearbeiders' dus duurkoop is? Waar het goedkoop voor de bedrijven is, is het dat niet voor de gemeenschap?

Ik snap wel dat mensen er op tegen zijn om mensen te weren en dat men overal racisme op roept. Maar men moet zich realiseren dat we niet iedereen zomaar kunnen toelaten. Immigranten brengen andere normen en waarden, andere culturen, andere manieren van doen met zich mee, die lang niet altijd even goed gepaard gaat met die we hier al hebben. Je doet misschien een of twee mensen een plezier ermee, maar de rest en meerderheid kan er flink onder lijden.

Daarnaast is er maar beperkt ruimte, voedsel, voorzieningen, enzovoort. Als 2 miljard mensen hadden kunnen teren op de economie, infrastructuur en welvaart van 15 miljoen man dan hadden we dat ongetwijfeld allang gedaan, maar zo simpel is dat bij lange na niet.
Volgens mij gaat het bericht over immigranten en niet specifiek over arbeidsimmigranten, en daarvan is het nog maar de vraag of je uberhaupt aan het werk gaan.
pi_140592235
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Gast, niet iedereen heeft de persoonlijkheid om snel ik het buitenland te aarden. De hoge werkloosheid is een nationaal probleem en dit moet nationaal opgelost worden. Dus werkgelegenheid binnen Nederland zelf creeeren. En dit nationale probleem niet naar het buitenland uitbesteden.
pi_140592265
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vreemd dan dat de enige economie die het echt goed doet in Europa, de Poolse is. Hoe zou dat nu komen?
Onzin. Polen is nog steeds een straatarm land. Dat het sneller kan groeien komt omdat de welvaart daar laag is (wet van de remmende voorsprong).
pi_140592325
quote:
15s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:08 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Gast, niet iedereen heeft de persoonlijkheid om snel ik het buitenland te aarden. De hoge werkloosheid is een nationaal probleem en dit moet nationaal opgelost worden. Dus werkgelegenheid binnen Nederland zelf creeeren. En dit nationale probleem niet naar het buitenland uitbesteden.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet. Het oorspronkelijke punt van Ouder1 was dat Nederlanders zo open zouden staan voor expats en dat men in Oost-Europa xenofoob zou zijn en het maar niks zou vinden als daar een Nederlander naartoe zou gaan, en daar ben ik het dus niet mee eens.
pi_140592338
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook helemaal niet. Het oorspronkelijke punt van Ouder1 was dat Nederlanders zo open zouden staan voor expats en dat men in Oost-Europa xenofoob zou zijn en het maar niks zou vinden als daar een Nederlander naartoe zou gaan, en daar ben ik het dus niet mee eens.
Ben ik met je eens. Dat ligt inderdaad iets genuanceerder.
pi_140593076
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef HarryP het volgende:

[..]

Ik weet het , Europa en zo.

Allemaal heel fijn.

De realiteit is dat ik hier in / rondom mijn wijk en stad de zoveelste laag van laagopgeleiden zich zie nestelen.

En die gaan voor het merendeel echt nooit meer terug.

Geen verrijking op wat voor gebied dan ook en opnieuw een aanslag op de sociale voorzieningen.

Behoorlijk irritant om weer mee te moeten maken en aan te moeten zien kan ik je vertellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrMabuse op 01-06-2014 11:55:59 ]
  zondag 1 juni 2014 @ 12:01:18 #191
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_140593351
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:50 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik weet het , Europa en zo.

Allemaal heel fijn.

De realiteit is dat ik hier in / rondom mijn wijk en stad de zoveelste laag van laagopgeleiden zich zie nestelen.

En die gaan voor het merendeel echt nooit meer terug.

Geen verrijking op wat voor gebied dan ook en opnieuw een aanslag op de sociale voorzieningen.

Behoorlijk irritant om weer mee te moeten maken en aan te moeten zien kan ik je vertellen.
Irritant? Hoezo?

Snap best dat we niet iedereen binnen kunnen laten, maar ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo irritant is aan immigranten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140593773
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Irritant? Hoezo?

Snap best dat we niet iedereen binnen kunnen laten, maar ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo irritant is aan immigranten.
Oververtegenwoordiging van wederom een grote groep allochtonen / emigranten in bepaalde wijken en steden.

In dit geval (erg ) veel Polen en de laatste tijd ook ander fijn Oostblok volk.

En ja , ik weet het Koos , er zijn mensen die dat heel erg leuk en fijn vinden , dat is allemaal prima.

Ik , en vele anderen hier in deze wijk, vinden het een teloorgang.

We hoeven elkaar niet van onze standpunten te overtuigen , is redelijk nutteloos.

De wetenschap dat het merendeel vanwege vooral de gunstige sociale voorzieningen in dit land nooit meer terug zal gaan is op z'n minst zorgwekkend.

Voor iedere Nederlander.
pi_140594273
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:10 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Onzin. Polen is nog steeds een straatarm land. Dat het sneller kan groeien komt omdat de welvaart daar laag is (wet van de remmende voorsprong).
Ben in Warschau geweest en toen dacht ik; ach, die hebben t goed voor mekaar. Maar toen trok ik wat meer het binnenland in... Derdewereldland!
pi_140596655
quote:
1s.gif [b]Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef KoosVogels het

Snap best dat we niet iedereen binnen kunnen laten,
Maat dat doen we dus wel voor.iedereen binnen de EU....
pi_140596798
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Maat dat doen we dus wel voor.iedereen binnen de EU....
Maar in Europa zijn we vriendjes van elkaar ipv. alleen maar zakenpartners. :s)
pi_140596804
quote:
0s.gif [b]Op zondag 1 juni 2014 12:17 schreef

Ik , en vele anderen hier in deze wijk, vinden het een teloorgang.

We hoeven elkaar niet van onze standpunten te overtuigen , is redelijk nutteloos.

De wetenschap dat het merendeel vanwege vooral de gunstige sociale voorzieningen in dit land nooit meer terug zal gaan is op z'n minst zorgwekkend.

Voor iedere Nederlander.
Ben ik helemaal je eens. Een toestroom van wijk laagopleiden in een wijk zorgt voor verpaupering. Koos woont in een veilige stad dus hij heeft er weinig last van.

Helaas schikt het dictaat van de EU dat we iedereen moeten toelaten dus daarom komen er grote getalen laagopgeleide Oostblokkers in de achterstandswijken wonen waardoor deze nog verder verpauperen.
  zondag 1 juni 2014 @ 14:14:18 #197
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_140596824
Edit: dank.
pi_140596827
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar in Europa zijn we vriendjes van elkaar ipv. alleen maar zakenpartners. :s)
Oh? Wellicht dat jij dat vindt. Ik in elk geval niet: partnerschappen: prima. Open grenzen voor iedereen: nee.
  zondag 1 juni 2014 @ 14:15:02 #199
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_140596842
Vooral immigranten uit India moeten we buiten de deur houden.
pi_140596860
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moet de woonplaats er nou per se bij, meneertje curryworst?
Kom je daar echt vandaan? De slechte friettent ooit zit daar op die kade.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')