Stop je piemel maar weer terug in je broek, ain't gonna happenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, zonder bewijs houd dat geen stand in een rechtszaal
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stop je piemel maar weer terug in je broek, ain't gonna happen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Denken dat Sam geen dingen bepaalt
Ow, heb ik gemist dat hij de nieuwe machthebber is na een coup? Als ik hier nou lekker met mijn leuter uit mijn broek wil zitten mag ik dat toch zelf weten? Ik maak er hoogstens de overbuurvrouw van in de 40 geil van, maar die mensen willen ook weleens iets zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Denken dat Sam geen dingen bepaalt
Wopquote:
Condooms gebruikt, of wanneer mogen we de kleine verwachten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:46 schreef Stink-ui het volgende:
Net uit de kroeg 5 minuten nog een date geregeld! Duik nu het bed in samen ! Ik denk dit moet ik even delen doooeiiii
Wop.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wop
Alsof je het over een kappersafspraak hebt
Of ze deden geen drugs, of ze deden alles. Dus ik weet vrijwel zeker van niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:34 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Stuur eens een foto dan, ik wil weten of ik al met jou op stap ben geweest!
`quote:Voordat je reageert
Geen prive-gegevens plaatsen, dus ook geen foto's. SC kan in andere topics die daar speciaal voor aangemaakt zijn
een verzetten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
`
hoe handelen jullie een dubbelafspraak.. gewoon tegen de lelijkste zeggen dat je niet kan? maar die is wel gewilliger... keuzes
Hmm, nu vraag ik me gelijk af hoe je aan die (waarschijnlijk foutieve) info komt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Of ze deden geen drugs, of ze deden alles. Dus ik weet vrijwel zeker van niet.
Omdat de ene in zijn portemonnee wiet en ketamine had zitten en verhalen over lachgas vertelde, oa. Er is er maar eentje van wie ik het niet zeker weet want ONS, maar dat ben je niet, anders had je het al wel geweten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:08 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Hmm, nu vraag ik me gelijk af hoe je aan die (waarschijnlijk foutieve) info komt.
Gelukkig rubber gevonden nog !quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Condooms gebruikt, of wanneer mogen we de kleine verwachten?
Ah je zoekt dus chirurgen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:
En waarom zijn de knapste mannen toch altijd van die MBO'ers..?
Wel een leipe avond inderdaad als je nog even gaat zitten fokken terwijl er een naakte chick naast je ligt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:14 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Gelukkig rubber gevonden nog !
Wazige avond weer, met drank ben ik niet te houden
En wat is daar mis mee? Neuk er niet slechter op toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:
Sowieso als de dame naar de wc is altijd even FOK!kenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel een leipe avond inderdaad als je nog even gaat zitten fokken terwijl er een naakte chick naast je ligt.
Nee maar zo'n gesprek duurt meestal toch even en dan is het zo'n worsteling...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Neuk er niet slechter op toch?
Huh, leuk hoor enzo. Maar wat heeft dat allemaal met mij te maken? Je bedoelt ONS forum van fok? Je date alleen fokkers?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Omdat de ene in zijn portemonnee wiet en ketamine had zitten en verhalen over lachgas vertelde, oa. Er is er maar eentje van wie ik het niet zeker weet want ONS, maar dat ben je niet, anders had je het al wel geweten.
Denk dat het niet alleen te maken heeft met het opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee maar zo'n gesprek duurt meestal toch even en dan is het zo'n worsteling...
Nee One Night Stand.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Huh, leuk hoor enzo. Maar wat heeft dat allemaal met mij te maken? Je bedoelt ONS forum van fok? Je date alleen fokkers?
Oh, jammer :pquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee One Night Stand.Ik heb niet met je gedate, believe me.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:31 schreef habitue het volgende:
Ik wil hem wel inkoppen, maar ben bang dat hij dan boos wordt.
Waarom ben je dan ook zo dom om er 2 tegelijk te plannen terwijl er zoveel dagen zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
`
hoe handelen jullie een dubbelafspraak.. gewoon tegen de lelijkste zeggen dat je niet kan? maar die is wel gewilliger... keuzes
Dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo dom om er 2 tegelijk te plannen terwijl er zoveel dagen zijn
No thanksquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:04 schreef DenWauw het volgende:
Goedemorgen!
"Man van mijn leven"- match heeft na gesprek over kinderen en thuis blijven nog energie om door te gaan over waar ze het liefst wil wonen als ze iemand heeft.
Is er nog iemand in R&P die obsessief graag een relatie wil/ nog maagd is. Ik heb iemand voor je
Dat dusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel een leipe avond inderdaad als je nog even gaat zitten fokken terwijl er een naakte chick naast je ligt.
Heb jij nou een date yats?quote:
Lekkere vroeger op de avond plannen. Als het leuk blijkt te zijn de ander afkappen omdat je het te druk hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
`
Zover ik weet niet. Dat komt vanavond ook niet zo goed uit gezien mijn geplande afspraak met mijn vrienden Bushmills, Hertog Jan en Willem 2 bij een potje poker.quote:
En daar kan geen vrouw aanschuiven ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:59 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Dat komt vanavond ook niet zo goed uit gezien mijn geplande afspraak met mijn vrienden Bushmills, Hertog Jan en Willem 2 bij een potje poker.
Dat kan altijd, maar de enige vrouwen die daar normaliter hun gezicht laten zien zijn de wederhelften van mijn pokerbuddy's.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:16 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
En daar kan geen vrouw aanschuiven ?
Soms is het vleesch wel aardig, maar daar houdt het ook een beetje mee op.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:13 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Werkt het een beetje mensen , klinkt leuk zon online vlees markt op je mobiel.
Verschillende dates gehad van ONS tot wat serieuzer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:13 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Het is maar net wat je zoekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:13 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Wat is werken? Ben uitgenodigd om een date te plannen met een meisje van de Into My Life app.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:13 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Dacht te lezen in ieder topic dat jij je door de halve wereld liet uitwonen, van kermis-dates hield en met gasten date die ketamine in hun portemonnee bij zich dragen alsof het wisselgeld is. Past toch wel redelijk bij de gemiddelde MBO'erquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:
De halve wereld... Drie mannen in twee maanden, oehoe.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dacht te lezen in ieder topic dat jij je door de halve wereld liet uitwonen, van kermis-dates hield en met gasten date die ketamine in hun portemonnee bij zich dragen alsof het wisselgeld is. Past toch wel redelijk bij de gemiddelde MBO'erGoede match dus
Als je dat door zou zetten zit je op 18 mannen in een jaarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De halve wereld... Drie mannen in twee maanden, oehoe.De rest oke.
En daar heb jij last van omdat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als je dat door zou zetten zit je op 18 mannen in een jaarBest veel hoor
Jealous much?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als je dat door zou zetten zit je op 18 mannen in een jaarBest veel hoor
Waar bemoei je je dan mee? Al laat zij zich door 180 mannen in het jaar uithollen. DM haar gewoon als je er één van wilt zijn.quote:
Waar maak jij je druk om joh? Tis een forum en ik reageer op een postquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee? Al laat zij zich door 180 mannen in het jaar uithollen. DM haar gewoon als je er één van wilt zijn.
Man man man.
Oh oké.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om joh? Tis een forum en ik reageer op een post
En, zin in een vervolg erop wel?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje. Mijn eerste match met iemand die ik al soort of gedate heb ooi
Weird
Ze had toch niet aan andere piemels gesabbeld voordat je haar leerde kennen he?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:32 schreef Stiggie het volgende:
nee nee nee! heb al een vriendin, via tinder of all places.... Daarom kijk ik hier af en toe
Wat is haar uurtarief?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:32 schreef Stiggie het volgende:
nee nee nee! heb al een vriendin, via tinder of all places.... Daarom kijk ik hier af en toe
mag toch wel een beetje trollen
Oh die zit ook al-lang over die 18 mannen heen johquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:32 schreef Stiggie het volgende:
mag toch wel een beetje trollen
het is echt jaaaaaaaren terugquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En, zin in een vervolg erop wel?
[..]
Ze had toch niet aan andere piemels gesabbeld voordat je haar leerde kennen he?
Voordeel is dat het vertrouwd is, tenzij het heel raar gestopt is tussen jullie.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is echt jaaaaaaaren terug
Dus geen idee. Ik heb maar terug geliked. Wel zo aardig en nou ja dat houd de optie open hè
Nee iedereen wil 1 vd 18 zijn duh.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:36 schreef Stiggie het volgende:
nou ik moet haar nageven ze heeft wel een legertje fans in dit topic die Sarasi
Ik ken die hele Sarasi niet. Ik vind jouw opmerking gewoon redelijk kneuzerigquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:36 schreef Stiggie het volgende:
nou ik moet haar nageven ze heeft wel een legertje fans in dit topic die Sarasi
Ditquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken die hele Sarasi niet. Ik vind jouw opmerking gewoon redelijk kneuzerig. Stel je vóór, een vrouw die actief op zoek is naar een leuke vent en niet alvast kindernamen gaat bedenken na de eerste date met een knurft.
Dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken die hele Sarasi niet. Ik vind jouw opmerking gewoon redelijk kneuzerig. Stel je vóór, een vrouw die actief op zoek is naar een leuke vent en niet alvast kindernamen gaat bedenken na de eerste date met een knurft.
Das 't andere uiterste.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Das 't andere uiterste.
Enige wat ik zeg is 3 random gasten in 8 weken neuken best veel is. Zeg niet dat het niet mag. Ze mag van mij de hele wereld en fok neuken.
Maar mij lijkt dat je uberhaupt beter bij 1 van die 3 kan houden en die regelmatiger kan neuken dan heb je wss nog betere seks ook dan bij een ONS.
Hou dat moralistisch verheven geneuzel lekker voor je. En laat iedereen dat lekker zelf bepalen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Das 't andere uiterste.
Enige wat ik zeg is 3 random gasten in 8 weken neuken best veel is. Zeg niet dat het niet mag. Ze mag van mij de hele wereld en fok neuken.
Maar mij lijkt dat je uberhaupt beter bij 1 van die 3 kan houden en die regelmatiger kan neuken dan heb je wss nog betere seks ook dan bij een ONS.
hap hap hapquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Hou dat moralistisch verheven geneuzel lekker voor je. En laat iedereen dat lekker zelf bepalen.
Ooo ja en ineens was je niet serieus natuurlijk.quote:
Je hebt een beetje moeite met je eigen referentie kader loslaten he?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Das 't andere uiterste.
Het was raar en het eindigde raarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voordeel is dat het vertrouwd is, tenzij het heel raar gestopt is tussen jullie.
Het klassieke 'ik zat maar te trollen hihi' bij een backfire.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:42 schreef Stiggie het volgende:
hahaha jullie reageren ook allemaal rete fanatiek. Te leuk dit
Ja hallo ik moet NL Ghana nog kijken zo. Krijg op iedere post 10 reactiesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het klassieke 'ik zat maar te trollen hihi' bij een backfire.
Super cool en grappig bro
Nou spreek je jezelf helemaal tegen met je 'ik was maar aan het uitlokken'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:50 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ja hallo ik moet NL Ghana nog kijken zo. Krijg op iedere post 10 reacties
Deels serieus deels aan het trollen barbje. Maar ik ga nu lekker idd voetbal kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou spreek je jezelf helemaal tegen met je 'ik was maar aan het uitlokken'
Hou het maar bij voetbal
Was dat niet wat je al met mij zou doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou Sarasi niet raken, geven of schenken maar beminnenMet passie, hartstocht en chocoladesaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh nee bij mij was het slagroom, chocoladesaus en aardbeien![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was dat niet wat je al met mij zou doen?Jij mag er altijd bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh nee bij mij was het slagroom, chocoladesaus en aardbeien
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Kom jij er ook maar bij danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Zo'n flesje chocoladesaus gaat ook gewoon best lang mee hoor
Ja, perfectquote:
Ik ejaculeerde een beetje in mijn knickerbockers bij het lezen van deze post.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok.
Hey ik heb de komende twee weken 3 dates met 3 mannen staan. Hoe zit het? Mag ik pas neuken als ik er twee geëlimineerd heb? Moet ik er één als fuckbuddy uitzoeken? Moet ik ze vertellen hoe het van elkaar zit?
Of mag ik godverdomme zelf weten wat ik doe?
Het word steeds knusser hier. Ik ben er vandoor overigens, het pokeren moet even wachten door een last minute date.quote:
Eten bij je ouders telt niet Yats.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Het word steeds knusser hier. Ik ben er vandoor overigens, het pokeren moet even wachten door een last minute date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ejaculeerde een beetje in mijn knickerbockers bij het lezen van deze post.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eten bij je ouders telt niet Yats.Ik zie mijn vader al vaker dan me soms lief is. Dus nee, ander soort date. Al zal ik de TT in gedachten houden tijdens de date, want om jou nou tot een andere TT te gaan dwingen is ook zo lullig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
In dat geval héél veel plezierquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader al vaker dan me soms lief is. Dus nee, ander soort date. Al zal ik de TT in gedachten houden tijdens de date, want om jou nou tot een andere TT te gaan dwingen is ook zo lullig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
In dat geval héél veel plezierik zal niet meer lapo hunten.
Hou de lapo maar in de gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p.s. Zelf geen date vanavond?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hou de lapo maar in de gatenNee, lig al een tijdje stil eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p.s. Zelf geen date vanavond?
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dit altijd zulke rare uitspraken als je weet dat je het mens nog geen kusje op haar wang gaat durven gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Al zal ik de TT in gedachten houden tijdens de date, want om jou nou tot een andere TT te gaan dwingen is ook zo lullig.
zo ligt een vrouw het best eigenlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, lig al een tijdje stil eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |