Je hebt een beetje moeite met je eigen referentie kader loslaten he?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Das 't andere uiterste.
Enige wat ik zeg is 3 random gasten in 8 weken neuken best veel is. Zeg niet dat het niet mag. Ze mag van mij de hele wereld en fok neuken.
Maar mij lijkt dat je uberhaupt beter bij 1 van die 3 kan houden en die regelmatiger kan neuken dan heb je wss nog betere seks ook dan bij een ONS.
Het was raar en het eindigde raarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voordeel is dat het vertrouwd is, tenzij het heel raar gestopt is tussen jullie.
Het klassieke 'ik zat maar te trollen hihi' bij een backfire.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:42 schreef Stiggie het volgende:
hahaha jullie reageren ook allemaal rete fanatiek. Te leuk dit
Ja hallo ik moet NL Ghana nog kijken zo. Krijg op iedere post 10 reactiesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het klassieke 'ik zat maar te trollen hihi' bij een backfire.
Super cool en grappig bro
Nou spreek je jezelf helemaal tegen met je 'ik was maar aan het uitlokken'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:50 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ja hallo ik moet NL Ghana nog kijken zo. Krijg op iedere post 10 reacties
Deels serieus deels aan het trollen barbje. Maar ik ga nu lekker idd voetbal kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou spreek je jezelf helemaal tegen met je 'ik was maar aan het uitlokken'
Hou het maar bij voetbal
Was dat niet wat je al met mij zou doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou Sarasi niet raken, geven of schenken maar beminnenMet passie, hartstocht en chocoladesaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh nee bij mij was het slagroom, chocoladesaus en aardbeien![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was dat niet wat je al met mij zou doen?Jij mag er altijd bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh nee bij mij was het slagroom, chocoladesaus en aardbeien
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Kom jij er ook maar bij danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Zo'n flesje chocoladesaus gaat ook gewoon best lang mee hoor
Ja, perfectquote:
Ik ejaculeerde een beetje in mijn knickerbockers bij het lezen van deze post.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok.
Hey ik heb de komende twee weken 3 dates met 3 mannen staan. Hoe zit het? Mag ik pas neuken als ik er twee geëlimineerd heb? Moet ik er één als fuckbuddy uitzoeken? Moet ik ze vertellen hoe het van elkaar zit?
Of mag ik godverdomme zelf weten wat ik doe?
Het word steeds knusser hier. Ik ben er vandoor overigens, het pokeren moet even wachten door een last minute date.quote:
Eten bij je ouders telt niet Yats.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Het word steeds knusser hier. Ik ben er vandoor overigens, het pokeren moet even wachten door een last minute date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ejaculeerde een beetje in mijn knickerbockers bij het lezen van deze post.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eten bij je ouders telt niet Yats.Ik zie mijn vader al vaker dan me soms lief is. Dus nee, ander soort date. Al zal ik de TT in gedachten houden tijdens de date, want om jou nou tot een andere TT te gaan dwingen is ook zo lullig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
In dat geval héél veel plezierquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader al vaker dan me soms lief is. Dus nee, ander soort date. Al zal ik de TT in gedachten houden tijdens de date, want om jou nou tot een andere TT te gaan dwingen is ook zo lullig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
In dat geval héél veel plezierik zal niet meer lapo hunten.
Hou de lapo maar in de gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p.s. Zelf geen date vanavond?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hou de lapo maar in de gatenNee, lig al een tijdje stil eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p.s. Zelf geen date vanavond?
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dit altijd zulke rare uitspraken als je weet dat je het mens nog geen kusje op haar wang gaat durven gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Al zal ik de TT in gedachten houden tijdens de date, want om jou nou tot een andere TT te gaan dwingen is ook zo lullig.
zo ligt een vrouw het best eigenlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, lig al een tijdje stil eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |