Waar bemoei je je dan mee? Al laat zij zich door 180 mannen in het jaar uithollen. DM haar gewoon als je er één van wilt zijn.quote:
Waar maak jij je druk om joh? Tis een forum en ik reageer op een postquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee? Al laat zij zich door 180 mannen in het jaar uithollen. DM haar gewoon als je er één van wilt zijn.
Man man man.
Oh oké.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om joh? Tis een forum en ik reageer op een post
En, zin in een vervolg erop wel?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje. Mijn eerste match met iemand die ik al soort of gedate heb ooi
Weird
Ze had toch niet aan andere piemels gesabbeld voordat je haar leerde kennen he?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:32 schreef Stiggie het volgende:
nee nee nee! heb al een vriendin, via tinder of all places.... Daarom kijk ik hier af en toe
Wat is haar uurtarief?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:32 schreef Stiggie het volgende:
nee nee nee! heb al een vriendin, via tinder of all places.... Daarom kijk ik hier af en toe
mag toch wel een beetje trollen
Oh die zit ook al-lang over die 18 mannen heen johquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:32 schreef Stiggie het volgende:
mag toch wel een beetje trollen
het is echt jaaaaaaaren terugquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En, zin in een vervolg erop wel?
[..]
Ze had toch niet aan andere piemels gesabbeld voordat je haar leerde kennen he?
Voordeel is dat het vertrouwd is, tenzij het heel raar gestopt is tussen jullie.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is echt jaaaaaaaren terug
Dus geen idee. Ik heb maar terug geliked. Wel zo aardig en nou ja dat houd de optie open hè
Nee iedereen wil 1 vd 18 zijn duh.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:36 schreef Stiggie het volgende:
nou ik moet haar nageven ze heeft wel een legertje fans in dit topic die Sarasi
Ik ken die hele Sarasi niet. Ik vind jouw opmerking gewoon redelijk kneuzerigquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:36 schreef Stiggie het volgende:
nou ik moet haar nageven ze heeft wel een legertje fans in dit topic die Sarasi
Ditquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken die hele Sarasi niet. Ik vind jouw opmerking gewoon redelijk kneuzerig. Stel je vóór, een vrouw die actief op zoek is naar een leuke vent en niet alvast kindernamen gaat bedenken na de eerste date met een knurft.
Dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken die hele Sarasi niet. Ik vind jouw opmerking gewoon redelijk kneuzerig. Stel je vóór, een vrouw die actief op zoek is naar een leuke vent en niet alvast kindernamen gaat bedenken na de eerste date met een knurft.
Das 't andere uiterste.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Das 't andere uiterste.
Enige wat ik zeg is 3 random gasten in 8 weken neuken best veel is. Zeg niet dat het niet mag. Ze mag van mij de hele wereld en fok neuken.
Maar mij lijkt dat je uberhaupt beter bij 1 van die 3 kan houden en die regelmatiger kan neuken dan heb je wss nog betere seks ook dan bij een ONS.
Hou dat moralistisch verheven geneuzel lekker voor je. En laat iedereen dat lekker zelf bepalen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Das 't andere uiterste.
Enige wat ik zeg is 3 random gasten in 8 weken neuken best veel is. Zeg niet dat het niet mag. Ze mag van mij de hele wereld en fok neuken.
Maar mij lijkt dat je uberhaupt beter bij 1 van die 3 kan houden en die regelmatiger kan neuken dan heb je wss nog betere seks ook dan bij een ONS.
hap hap hapquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Hou dat moralistisch verheven geneuzel lekker voor je. En laat iedereen dat lekker zelf bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |