Nee maar zo'n gesprek duurt meestal toch even en dan is het zo'n worsteling...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Neuk er niet slechter op toch?
Huh, leuk hoor enzo. Maar wat heeft dat allemaal met mij te maken? Je bedoelt ONS forum van fok? Je date alleen fokkers?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Omdat de ene in zijn portemonnee wiet en ketamine had zitten en verhalen over lachgas vertelde, oa. Er is er maar eentje van wie ik het niet zeker weet want ONS, maar dat ben je niet, anders had je het al wel geweten.
Denk dat het niet alleen te maken heeft met het opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee maar zo'n gesprek duurt meestal toch even en dan is het zo'n worsteling...
Nee One Night Stand.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Huh, leuk hoor enzo. Maar wat heeft dat allemaal met mij te maken? Je bedoelt ONS forum van fok? Je date alleen fokkers?
Oh, jammer :pquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee One Night Stand.Ik heb niet met je gedate, believe me.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:31 schreef habitue het volgende:
Ik wil hem wel inkoppen, maar ben bang dat hij dan boos wordt.
Waarom ben je dan ook zo dom om er 2 tegelijk te plannen terwijl er zoveel dagen zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
`
hoe handelen jullie een dubbelafspraak.. gewoon tegen de lelijkste zeggen dat je niet kan? maar die is wel gewilliger... keuzes
Dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo dom om er 2 tegelijk te plannen terwijl er zoveel dagen zijn
No thanksquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:04 schreef DenWauw het volgende:
Goedemorgen!
"Man van mijn leven"- match heeft na gesprek over kinderen en thuis blijven nog energie om door te gaan over waar ze het liefst wil wonen als ze iemand heeft.
Is er nog iemand in R&P die obsessief graag een relatie wil/ nog maagd is. Ik heb iemand voor je
Dat dusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel een leipe avond inderdaad als je nog even gaat zitten fokken terwijl er een naakte chick naast je ligt.
Heb jij nou een date yats?quote:
Lekkere vroeger op de avond plannen. Als het leuk blijkt te zijn de ander afkappen omdat je het te druk hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
`
hoe handelen jullie een dubbelafspraak.. gewoon tegen de lelijkste zeggen dat je niet kan? maar die is wel gewilliger... keuzes
Zover ik weet niet. Dat komt vanavond ook niet zo goed uit gezien mijn geplande afspraak met mijn vrienden Bushmills, Hertog Jan en Willem 2 bij een potje poker.quote:
En daar kan geen vrouw aanschuiven ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:59 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Dat komt vanavond ook niet zo goed uit gezien mijn geplande afspraak met mijn vrienden Bushmills, Hertog Jan en Willem 2 bij een potje poker.
Dat kan altijd, maar de enige vrouwen die daar normaliter hun gezicht laten zien zijn de wederhelften van mijn pokerbuddy's.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:16 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
En daar kan geen vrouw aanschuiven ?
Soms is het vleesch wel aardig, maar daar houdt het ook een beetje mee op.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:13 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Werkt het een beetje mensen , klinkt leuk zon online vlees markt op je mobiel.
Verschillende dates gehad van ONS tot wat serieuzer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:13 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Het is maar net wat je zoekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:13 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Wat is werken? Ben uitgenodigd om een date te plannen met een meisje van de Into My Life app.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:13 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Dacht te lezen in ieder topic dat jij je door de halve wereld liet uitwonen, van kermis-dates hield en met gasten date die ketamine in hun portemonnee bij zich dragen alsof het wisselgeld is. Past toch wel redelijk bij de gemiddelde MBO'erquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:
En waarom zijn de knapste mannen toch altijd van die MBO'ers..?
De halve wereld... Drie mannen in twee maanden, oehoe.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dacht te lezen in ieder topic dat jij je door de halve wereld liet uitwonen, van kermis-dates hield en met gasten date die ketamine in hun portemonnee bij zich dragen alsof het wisselgeld is. Past toch wel redelijk bij de gemiddelde MBO'erGoede match dus
Als je dat door zou zetten zit je op 18 mannen in een jaarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De halve wereld... Drie mannen in twee maanden, oehoe.De rest oke.
En daar heb jij last van omdat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als je dat door zou zetten zit je op 18 mannen in een jaarBest veel hoor
Jealous much?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als je dat door zou zetten zit je op 18 mannen in een jaarBest veel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |