Stop je piemel maar weer terug in je broek, ain't gonna happenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, zonder bewijs houd dat geen stand in een rechtszaal
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stop je piemel maar weer terug in je broek, ain't gonna happen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Denken dat Sam geen dingen bepaalt
Ow, heb ik gemist dat hij de nieuwe machthebber is na een coup? Als ik hier nou lekker met mijn leuter uit mijn broek wil zitten mag ik dat toch zelf weten? Ik maak er hoogstens de overbuurvrouw van in de 40 geil van, maar die mensen willen ook weleens iets zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Denken dat Sam geen dingen bepaalt
Wopquote:
Condooms gebruikt, of wanneer mogen we de kleine verwachten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:46 schreef Stink-ui het volgende:
Net uit de kroeg 5 minuten nog een date geregeld! Duik nu het bed in samen ! Ik denk dit moet ik even delen doooeiiii
Wop.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wop
Alsof je het over een kappersafspraak hebt
Of ze deden geen drugs, of ze deden alles. Dus ik weet vrijwel zeker van niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:34 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Stuur eens een foto dan, ik wil weten of ik al met jou op stap ben geweest!
`quote:Voordat je reageert
Geen prive-gegevens plaatsen, dus ook geen foto's. SC kan in andere topics die daar speciaal voor aangemaakt zijn
een verzetten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
`
hoe handelen jullie een dubbelafspraak.. gewoon tegen de lelijkste zeggen dat je niet kan? maar die is wel gewilliger... keuzes
Hmm, nu vraag ik me gelijk af hoe je aan die (waarschijnlijk foutieve) info komt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Of ze deden geen drugs, of ze deden alles. Dus ik weet vrijwel zeker van niet.
Omdat de ene in zijn portemonnee wiet en ketamine had zitten en verhalen over lachgas vertelde, oa. Er is er maar eentje van wie ik het niet zeker weet want ONS, maar dat ben je niet, anders had je het al wel geweten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:08 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Hmm, nu vraag ik me gelijk af hoe je aan die (waarschijnlijk foutieve) info komt.
Gelukkig rubber gevonden nog !quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Condooms gebruikt, of wanneer mogen we de kleine verwachten?
Ah je zoekt dus chirurgen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:
En waarom zijn de knapste mannen toch altijd van die MBO'ers..?
Wel een leipe avond inderdaad als je nog even gaat zitten fokken terwijl er een naakte chick naast je ligt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:14 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Gelukkig rubber gevonden nog !
Wazige avond weer, met drank ben ik niet te houden
En wat is daar mis mee? Neuk er niet slechter op toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:
En waarom zijn de knapste mannen toch altijd van die MBO'ers..?
Sowieso als de dame naar de wc is altijd even FOK!kenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel een leipe avond inderdaad als je nog even gaat zitten fokken terwijl er een naakte chick naast je ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |