quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat wil je horen, ik heb van claimende mannen tot mannen die over mij heen willen plassen.
FUuuuuuuuuquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh oke dan moet je de afgelopen 19 topics even terug lezen
Dat is mijn afdeling. Wat wil je horen, verhalen over klapperende eierstokken of in het niets verdwijnende matches?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:23 schreef Aneurism het volgende:
En hier kwam ik in de hoop horror verhalen te lezen, en alles wat ik vond was weeeeeer een SC
Again, allesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is mijn afdeling. Wat wil je horen, verhalen over klapperende eierstokken of in het niets verdwijnende matches?
Weinig, kom net onder de douche vandaan na het sporten. Arme bokszak...quote:
Kom sparren bruurquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Weinig, kom net onder de douche vandaan na het sporten. Arme bokszak...
Prima, energie genoeg. Waar moet ik heen?quote:
Lissequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, energie genoeg. Waar moet ik heen?
Ai, dat is wat uit de richting. Als je nu een leuke blondine of roodharige dame was...quote:
Brunettes en zwartharigen ( uitgezonderd aziaten) mogen deze kant opquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, dat is wat uit de richting. Als je nu een leuke blondine of roodharige dame was...
geef mij die aziatische dan maarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:27 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Brunettes en zwartharigen ( uitgezonderd aziaten) mogen deze kant op
quote:
En altijd die dichtgeknepen ogenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De meeste hebben zo'n kinderlichaampje. Geen vorm nietsen dan heb ik het niet over dun oid maar het zijn gewoon net stokken
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En altijd die dichtgeknepen ogenZo kinderachtig, ze moeten gewoon normaal doen
Bekijk de foto nog eens die ik gister stuurdequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De meeste hebben zo'n kinderlichaampje. Geen vorm nietsen dan heb ik het niet over dun oid maar het zijn gewoon net stokken
Oh ze is nog aziatisch ook? nog meer minpuntenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
Bekijk de foto nog eens die ik gister stuurde
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh ze is nog aziatisch ook? nog meer minpunten
Ik heb 2 hele grote pluspunten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]Zijn er nog mensen zonder minpunten hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |